اخبار روزاقتصاد

کریپتوها آماده انتشار هستند: این 5 انتخاب از جمله ستاره طلایی جدید Pawfury ($PAW) را از دست ندهید

کریپتوها آماده انتشار هستند: این 5 انتخاب از جمله ستاره طلایی جدید Pawfury ($PAW) را از دست ندهید

با تکامل بازار ارزهای دیجیتال، معامله گران از نزدیک مراقب بازیگران کلیدی هستند که می توانند در سال 2024 حرکت های مهمی انجام دهند. TRON (TRX) و Polygon (MATIC) دو ارز دیجیتال از این قبیل هستند که هر کدام نشانه هایی از حرکت بالقوه صعودی را نشان می دهند. TRX اخیراً رشد کرده است و با نفوذ خود به بخش میم کوین تقویت شده است، در حالی که MATIC با نقش خود در اکوسیستم اتریوم همچنان به جذب خود ادامه می دهد. در همین حال، Pawfury (PAW) در حال ظهور به عنوان یک ستاره طلایی جدید است که با ویژگی های نوآورانه و پشتیبانی قوی جامعه، سرمایه گذاران را مجذوب خود می کند.

Pawfury (PAW) – ستاره طلایی جدید

Pawfury (PAW) در حال تبدیل شدن به ستاره طلایی جدید در بازار ارزهای دیجیتال است. این سکه نوآورانه با مزایای قابل توجهی که برای دارندگانش دارد متمایز است. Pawfury (PAW) با حمایت قوی جامعه و تلاش‌های توسعه مداوم، پتانسیل رشد استثنایی را نشان می‌دهد. رویکرد استراتژیک و ویژگی‌های پیشرفته آن، آن را به یک رقیب برتر برای سرمایه‌گذارانی تبدیل می‌کند که به دنبال بازدهی بالا هستند. همانطور که Pawfury (PAW) همچنان به درخشش خود ادامه می دهد، قول می دهد که یک نیروی پیشرو در چشم انداز همیشه در حال تکامل رمزنگاری باشد.

برای داشتن فرصتی برای بهره مندی با Pawfury اکنون بپیوندید 

جوایز سرمایه‌گذاری ساختاریافته در Pawfury پیش‌فروش Pawfury پاداش‌های ساختاریافته‌ای را برای شرکت‌کنندگان اولیه ارائه می‌دهد و توزیع عادلانه توکن را تضمین می‌کند. با چند مرحله و افزایش قیمت ها، سرمایه گذاران اولیه مزیت هزینه های کمتر را به دست می آورند. این رویکرد باعث ایجاد هیجان و جذب سرمایه می شود و در نتیجه نقدینگی پروژه و ثبات بازار را افزایش می دهد.

برای جشن گرفتن موفقیت، سرمایه‌گذاران اکنون می‌توانند در اولین خرید خود در Pawfury با استفاده از کد تبلیغاتی “PAWINCREASE10X” برای مدت محدودی از 10٪ پاداش اضافی بهره مند شوند.

TRON (TRX) – حرکت به جلو در فضای رمزنگاری

TRON وارد صنعت میم کوین شده است و توکن TRON شاهد افزایش سرمایه گذاری بوده است. در 30 روز گذشته، TRON 22.46 درصد افزایش یافت و با قیمت 0.1644 دلار معامله شد. 

این انفجار TRON ادامه یافته است و در هفته قبل شاهد افزایش 25.69 درصدی بود. سرمایه‌گذاران TRON می‌توانند بیشتر جشن بگیرند زیرا افزایش قیمت TRON هیچ نشانه‌ای از کاهش را نشان نمی‌دهد، اما هنوز تا رسیدن به بالاترین قیمت خود یعنی 0.205 دلار راه زیادی در پیش دارد.

چند ضلعی (MATIC) – افزایش شتاب در بازار رقابتی

Polygon MATIC در هفته گذشته با نمودار قیمت سبز و افزایش 2.35 درصدی عملکرد خوبی داشت. این افزایش ممکن است در نتیجه پیشرفت‌های اخیر بلاک چین، مانند رشد فعالیت شبکه باشد.

محدوده قیمت فعلی که در آن Polygon MATIC در حال معامله است بین 0.4812 تا 0.5401 دلار کاهش می یابد. میانگین متحرک 10 روزه 0.5217 دلار و میانگین متحرک 100 روزه 0.5255 دلار است. سطوح پشتیبانی 0.4765 دلار و 0.4861 دلار است، در حالی که سطوح مقاومت در 0.5715 دلار و 0.5908 دلار هستند.

پروتکل NEAR (NEAR) – مقیاس گذاری ارتفاعات جدید با Nightshade 2.0< /h3>

پروتکل NEAR یک ارتقاء بزرگ به نام “Nightshade 2.0” را در شبکه اصلی خود اجرا کرده است که برای بهبود مقیاس پذیری و قابلیت استفاده بلاک چین طراحی شده است.

طبق بیانیه مطبوعاتی بنیاد NEAR، که از بلاک چین پشتیبانی می‌کند، ویژگی‌های جدید عبارتند از “اعتبارسنجی بدون حالت”، مفهومی که ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، به طور گسترده درباره آن نوشته است.

بهمن (AVAX) – سوار شدن به سیگنال های صعودی در بازار

Avalanche AVAX در یک کانال صعودی حرکت کرده است. یک شاخص فنی اغلب به عنوان یک علامت صعودی تفسیر می شود. این کانال با یک خط مقاومت افقی بالا و یک خط حمایت صعودی پایین مشخص می شود، که به خریداران پیشنهاد می کند به تدریج قدرت پیدا کنند. علاوه بر این، نشانگر واگرایی میانگین متحرک (MACD) برای AVAX اخیراً از خط سیگنال خود عبور کرده است که علامت مثبت دیگری برای معامله گران ارزهای دیجیتال است.

نتیجه گیری

از آنجایی که TRON و Polygon پتانسیل قوی برای تبدیل شدن به محرک‌های بزرگ بعدی را نشان می‌دهند، پروژه‌هایی مانند Pawfury نگاهی اجمالی به آینده نوآورانه فضای کریپتو ارائه می‌کنند. با درک روندهای بازار و تجزیه و تحلیل داده های کلیدی، سرمایه گذاران می توانند موقعیت خود را برای سرمایه گذاری از فرصت هایی که ممکن است در سال 2024 به ارمغان می آورد، قرار دهند.

توجه به این نکته مهم است که اگرچه Pawfury با پاداش‌های سرمایه‌گذاری ساختاریافته، هزینه ورودی پایین و 10٪ پاداش اضافی در میان این گزینه‌ها متمایز است، سرمایه‌گذاران باید همیشه تحقیقات و دقت لازم را برای اطمینان از تصمیم‌گیری آگاهانه انجام دهند.

اطلاعات بیشتر درباره Pawfury را در پیوندهای زیر کشف کنید:

وب‌سایت: https://www.pawfury.comتوئیتر: https://x.com/Paw_Fury

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا