اخبار روزاقتصاد

Chainlink (LINK) افزایش 600٪ را می بیند، صحنه را برای یک روند صعودی پایدار آماده می کند

Chainlink (LINK) افزایش 600٪ را می بیند، صحنه را برای یک روند صعودی پایدار آماده می کند

  • قیمت Chainlink در 30 روز گذشته 22 درصد افزایش یافت که ناشی از اعتماد سرمایه‌گذار قوی بود.
  • افزایش زمان نگهداری سکه و نسبت MVRV نشان دهنده پتانسیل سودهای بیشتر است.

Chainlink (LINK) طی 30 روز گذشته شاهد افزایش 22 درصدی قیمت بوده است و خود را به عنوان یکی از برترین ها -عملکرد ارزهای دیجیتال در بین 20 ارز برتر بر اساس ارزش بازار. 

یکی از عواملی که می توان به عملکرد فعلی Chainlink نسبت داد، رفتار سرمایه گذاران آن است. طبق گزارش IntoTheBlock، زمان نگهداری سکه چین لینک از اواخر جولای به بعد 677 درصد افزایش یافته است. 

این معیار که میانگین زمانی را که سرمایه‌گذاران روی توکن‌ها نگه می‌دارند اندازه‌گیری می‌کند، در درازمدت اعتماد بیشتری به Chainlink نشان می‌دهد. افزایش زمان نگهداری به این معنی است که سرمایه‌گذاران ترجیح می‌دهند توکن‌های LINK خود را به جای معامله آن‌ها حفظ کنند، بنابراین عرضه را کاهش می‌دهند و شاید قیمت را افزایش می‌دهند. 

افزایش زمان نگهداری همچنین به تغییر در استراتژی های سرمایه گذاری سرمایه گذاران اشاره دارد. نگهداری طولانی مدت توکن توسط سرمایه گذاران معمولاً نشان می دهد که آنها انتظارات بالایی از ارزش دارایی در آینده دارند. این رفتار به منظور حفظ دستاوردهای اخیر قیمت Chainlink مهم است، زیرا کاهش فشار فروش می‌تواند منجر به عملکرد قیمتی باثبات‌تر شود. 

نسبت MVRV به ادامه قیمت بالقوه

یکی دیگر از عواملی که از گاوهای زنجیره ای پشتیبانی می کند، نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) است. این نسبت به تعیین اینکه یک دارایی با توجه به قیمت بازار آن در مقایسه با ارزش واقعی دارایی، بیش از ارزش یا کمتر از ارزش گذاری شده است، کمک می کند. در حال حاضر، نسبت MVRV 30 روزه Chainlinkدر 13.56 درصد است که به این معنی است که ارز دیجیتال در شرایط خوبی با سطح معقولی از سودهای غیرقابل تحقق است. 

منبعSantiment

از لحاظ تاریخی، زمانی که نسبت MVRV Chainlink از این سطح بالاتر رفته است، تا 20٪ افزایش یافته است. اگر این الگو ادامه یابد، قیمت LINK ممکن است افزایش یابد و احتمالاً از 12 دلار بیشتر شود. با این حال، درک این نکته ضروری است که یک نسبت MVRV بالا ممکن است منجر به کسب سود شود، که می‌تواند باعث کاهش کوتاه‌مدت قیمت شود، اما نشان‌دهنده سطح بالایی از تعامل بازار و علاقه به دارایی است. 

سطوح پشتیبانی کلیدی و پیش بینی قیمت

تحلیل تکنیکال همچنین دیدگاه صعودی Chainlink را تایید می کند. تحلیلگر رمزنگاری Rekt Capital اشاره کرد که قیمت LINK به حدود 8.19 دلار کاهش یافته است که نزدیک به سطح بالای منطقه انباشت قبلی است. این سطح اکنون به عنوان یک سطح پشتیبانی جدید تأیید شده است و این آغاز یک روند صعودی جدید است. 

به دنبال این آزمایش، قیمت Chainlink شروع به بازگشت کرده است و اکنون بالاتر از منطقه تقاضای تاریخی قابل توجهی معامله می شود. این منطقه که با یک کادر نارنجی در نمودارهای فنی مشخص شده است، در گذشته پشتیبانی ارائه کرده است و یک بار دیگر در حال آزمایش است. اگر Chainlink بتواند در بالای این منطقه تا پایان هفته بسته شود، احتمالاً نشان می‌دهد که این یک سطح پشتیبانی قوی است و راه را برای افزایش بیشتر قیمت 

امکان اصلاح این منطقه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگر قیمت به این منطقه نزدیک شود

و به عقب باز می گردد، نشان دهنده قدرت پشتیبانی است و می تواند مسیری را برای LINK برای آزمایش سطوح مقاومت بالاتر باز کند. طبق Rekt Capital، منطقه تجاری اصلی بعدی برای Chainlink بین 13.10 دلار و 16.86 دلار است که بالاترین دامنه معاملات فعلی است. 


توصیه شده به شما:
< div class="tl-style" id="tve_tcb2_set-001" data-state="50" data-form-state="">

          بدون هرزنامه، بدون دروغ، فقط بینش. می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا