اخبار روزفناوری

Diablo IV: Vessel of Hatred Gamescom Q&A – «Diablo سالم ترین از زمان عرضه بوده است»

Diablo IV: Vessel of Hatred Gamescom Q&A – «Diablo سالم ترین از زمان عرضه بوده است»

در Gamescom 2024، بلیزارد Diablo IV: Vessel of Hatred را به نمایش گذاشت، اولین مورد از مجموعه‌ای از بسط‌ها که به RPG اکشن با آهنگ برنامه‌ریزی‌شده سالانه می‌آیند.

در اصل اعلام شد در مراسم افتتاحیه BlizzCon 2023، Vessel of Hatred قرار است کلاس Spiritborn را که کاملاً جدید به فرنچایز Diablo است، اضافه کند. می‌توانید آن را در عمل در ویدیوی ضبط بازی ما که در زیر موجود است، بررسی کنید.

در طول کنفرانس آلمان، من این فرصت را داشتم که با برنت گیبسون، مدیر بازی، و آیسلین هال، طراح سیستم، مصاحبه کنم تا نه تنها در مورد Diablo IV: Vessel of Hatred بلکه در مورد آینده بازی خدمات زنده به طور طولانی صحبت کنم. در اینجا متن کامل چت ما است. به عنوان یادآوری، این برنامه توسعه در تاریخ 8 اکتبر برای همه پلتفرم‌ها عرضه می‌شود.

قاب فریم

برای شروع، فکر می‌کنید کدام ویژگی از Diablo IV: Vessel of Hatred برای آینده بازی مهم‌تر است زیرا قصد دارید سال‌های آینده از آن پشتیبانی کنید؟

برنت گیبسون: مهم‌ترین ویژگی جدید، خوب، ما روش‌های جدیدی برای بازی اضافه می‌کنیم، اشکال جدیدی از قدرت را اضافه می‌کنیم. من فکر می کنم Mercenaries واقعاً تأثیر زیادی روی گیم پلی بازی خواهد داشت. نه تنها به بازیکنانی که دوست دارند انفرادی بازی کنند، طعم کوچکی از بازی در یک مهمانی می دهد، جایی که می توانند نقاط ضعف کلاس خود را بپذیرند و آن را با فالوورهای همراه تکمیل کنند، بلکه می توانند از این کاملا جدید نیز استفاده کنند. ویژگی که ما آن را تقویت کننده نامیده ایم.

با این یکی، شما می توانید یک مزدور را بگیرید و آنها را برای لحظه ای وارد مبارزه کنید، قدرت من را از بین ببرید. نکته جالب در مورد آن این است که شما واقعاً می توانید شرایط را تعریف کنید، مثلاً وضعیت سلامتی من رو به پایین است، وارد شوید و مثلاً مقداری از آسیب های من را مخفی کنید. اساساً شروع به پرداختن به این بازخورد می کند که مردم مهارت ها و توانایی های بیشتری را در نوار خود می خواهند. اکنون می‌توانید از تقویت به‌عنوان نوعی توانایی اضافی استفاده کنید که معمولاً آن را ندارید.

Aislyn Hall: یکی دیگر از ویژگی‌های Diablo IV: Vessel of Hatred که به نظر من واقعاً مهم است و قرار است تأثیر بیشتری بر آن بگذارد، Kurast Undercity است. در بازی هایی مانند Diablo واقعاً مهم است که فعالیت های مختلف زیادی وجود داشته باشد که می توانید در آنها شرکت کنید، بسیاری از فعالیت های مختلف که مربوط به پایان بازی است. Kurast Undercity یک حالت حمله زمانی خواهد بود که در آن باید به سرعت از یک سیاهچال عبور کنید. همچنین دارای یک سیستم ادای احترام است که به شما امکان می دهد انواع خاصی از وسایلی را که شخصیت شما در حال حاضر به طور خاص به آن نیاز دارد جستجو کنید. بنابراین، با ترکیب این دو چیز، فکر می‌کنم داشتن یک روش متفاوت برای بازی، همراه با پاداش‌های خاصی که به شما می‌دهد، واقعاً بسیار مهم خواهد بود.

با اضافه شدن Mercenaries، آیا مجبور بودید کل بازی را کمی متفاوت تراز کنید زیرا مردم اکنون می توانند این همراهان را داشته باشند؟

برنت گیبسون: بله، هر بار که منبع جدیدی از قدرت اضافه می‌کنیم، باید آن را در مقابل هر چیز دیگری متعادل کنیم. نه تنها یک طبقه جدید اضافه می کنیم که باید در برابر همه چیز متعادل باشد، بلکه سیستم مزدور را نیز داریم که باید در چنین مواردی متعادل باشد. ما در حال ایجاد یکسری تغییرات در بازی از طریق سیستم پیشرفت هستیم که به ما امکان می دهد راه پایدارتری برای نگاه کردن به تعادل در سراسر بازی و دشواری بازی داشته باشیم و بتوانیم راه های جدیدی برای کسب درآمد جدید اضافه کنیم. منابع قدرت بدون شکستن همه چیز.

Aislyn Hall: بله، قرار است به‌روزرسانی‌های پیشرفت بزرگی مشابه فصل 4 Loot Reborn وجود داشته باشد که چگونه آیتم‌سازی اساساً در آنجا تغییر کرده است. فصل روسی 640B نیز واقعاً باید بهبود یابد، بنابراین ما اساساً از آن از نظر فلسفی به عنوان فرصتی برای پایه‌گذاری پایه‌های Diablo IV برای سال‌های آینده استفاده می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که وقتی ویژگی‌هایی مانند Mercenaries یا سایر منابع را اضافه می‌کنیم قدرت به بازی، که بازی در وضعیت سالمی باقی می ماند که بازیکنان همیشه می توانند با یک چالش روبرو شوند.

آیا مزدورها فقط در دنیای باز کار می‌کنند؟

برنت گیبسون: آنها در سیاه‌چال‌ها نیز کار می‌کنند. آنها همیشه به شکلی با شما هستند و شما کنترل زیادی بر نحوه همراهی آنها با شما دارید.

البته، اگر یک گروه کامل از بازیکنان داشته باشید، نمی توانید از آنها استفاده کنید، درست است؟

Brent Gibson: اینجاست که سیستم Reinforcement وارد می‌شود. اگر مهمانی کامل دارید، همچنان می‌توانید از Reinforcement خود استفاده کنید. من می‌توانم Raheir را راه‌اندازی کنم، که به من مزایایی برای گرفتن آسیب می‌دهد، و سپس می‌توانم Varyana را نیز داشته باشم، که به من مزایای سرعت حمله را می‌دهد، و من می‌توانم آن ترکیب را داشته باشم. شما ممکن است از یک ساختنی آتش استفاده کنید، در این صورت می‌خواهید آلدکین را به اطراف بیاورید، زیرا او می‌تواند آسیب‌های آتش‌سوزی زیادی را در صورت تعیین آن‌ها به این صورت وارد کند، و بنابراین او می‌تواند در واقع ساخت آتش شما را تقویت کند. راه های مختلفی برای ترکیب و تطبیق وجود دارد.

Aislyn Hall: Reinforcements مانند مفهومی مجزا از خود مزدوران هستند به این معنا که شما می توانید بدون توجه به تعداد افراد در حزب شما، همانطور که برنت گفت، تقویت کننده خود را داشته باشید. حتی اگر در یک گروه کامل از بازیکنان باشید، همچنان تقویت‌کننده خود را خواهید داشت، و تقویت‌کننده بر اساس آنچه شما تصمیم می‌گیرید زمانی که می‌خواهید از آن استفاده کنند، از توانایی استفاده می‌کند. محرک‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید تنظیم کنید، بنابراین هر زمان که به سلامتی پایینی رسیدید، می‌توانید آن‌ها را طوری تنظیم کنید که از توانایی دفاعی استفاده کنند. یا می‌توانید آن را به گونه‌ای تنظیم کنید که وقتی از یک حمله بزرگ AoE استفاده می‌کنید، آن‌ها بتوانند از قابلیتی استفاده کنند که ممکن است همه را جذب کند، بنابراین هم‌افزایی زیادی وجود دارد.

“تقویت ها مفهومی مجزا از خود مزدوران هستند به این معنا که شما می توانید بدون توجه به اینکه چند نفر در حزب شما هستند، تقویت کننده خود را داشته باشید. Reinforcement بر اساس آنچه شما تصمیم می گیرید زمانی که می خواهید آنها از آن استفاده کنند، از یک توانایی استفاده می کند. محرک‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید تنظیم کنید، بنابراین هر زمان که به سلامتی پایینی رسیدید، می‌توانید آن‌ها را طوری تنظیم کنید که از توانایی دفاعی استفاده کنند. یا می‌توانید آن را طوری تنظیم کنید که وقتی از یک حمله بزرگ AoE استفاده می‌کنید، آنها بتوانند از توانایی‌ای استفاده کنند که ممکن است همه را جذب کند.’

من می دانم که Diablo IV: Vessel of Hatred یک سیاهچال چند نفره را نیز اضافه می کند. آیا این تمایل در داخل به وجود آمد یا بازخورد بیشتری از جامعه داشتید؟

برنت گیبسون: هیجانی که در مورد انجام گیم‌پلی مشارکتی بیشتر وجود داشت، قطعاً در داخل به وجود آمد، اما ما همچنین دیدیم که پایه بازیکنان ما که دوست دارند به صورت اجتماعی بازی کنند، در حال رشد است، درست است؟ بنابراین می‌خواهیم مطمئن شویم که وقتی محتوای جدیدی را به بازی اضافه می‌کنیم، واقعاً نشان دهنده نوع افرادی است که بازی ما را انجام می‌دهند. ما یک سیاهچال PvE همکاری جدید را معرفی کردیم که مکانیک های مشارکتی در آن تعبیه شده است، اما گیم پلی اصلی هنوز همان مبارزه Diablo است و این تنها یک راه برای به چالش کشیدن بازیکنانی است که دوست دارند در پایان بازی با هم بازی کنند. کمی از هر دو بود. ما می‌دانستیم که می‌خواهیم پایگاه بازیکنان را افزایش دهیم، و این در واقع اتفاق می‌افتد، و بنابراین ارزشش را داشت.

Aislyn Hall: بخش بزرگی از فلسفه پشت بسیاری از سیستم‌ها در Vessel of Hatred این است که می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که کاری که می‌سازیم واقعاً، واقعاً سرگرم‌کننده است. خودتان یا در یک گروه و این کار را با همکاری انجام دهید. این به تغییرات پیشرفتی که در راه است مربوط می شود، به قلعه Kurast مرتبط می شود و واقعاً در کل بازی تقویت می شود. ما می خواهیم مطمئن شویم که Vessel of Hatred بهترین زمان برای بازی Diablo IV است.

من شخصاً از طرفداران MMO هستم. من برای مدت طولانی World of Warcraft را بازی کرده ام، بنابراین سیاهچال های چند نفره قطعا چیزی هستند که دوست دارم بیشتر ببینم. در واقع، در یک مصاحبه پیش از انتشار که از راه دور انجام دادیم، از من پرسیدم که آیا نقش های بازیکن تعریف شده تری مانند تانک یا پشتیبانی را در نظر می گیرید. آیا این چیزی است که شما در مورد آن صحبت می کنید؟

برنت گیبسون: ما قطعاً در مورد آن زیاد صحبت می کنیم. World of Warcraft دارای تثلیث مقدس، تانک، DPS و شفا دهنده است. Diablo IV کاملاً آن نوع بازی نیست. وقتی به قوانین و یک چیز تعاونی نگاه می کنیم. این بیشتر در مورد فعالیت است، و بنابراین وقتی در مورد مکانیک تعاونی صحبت می کنیم، هر کسی می تواند هر نقشی را ایفا کند، و این فعالیت فقط خواستار نوع متفاوتی از تعامل با آن دنیاها است. احتمالاً این مورد را در بازی‌های دیگر دیده‌اید، اما تمرکز روی فعالیت است، نه لزوماً کلاس.

Aislyn Hall: این چیزی است که می‌دانم تیم کاملاً از آن آگاه است، به این معنا که می‌دانیم از Diablo قبلی ساخته‌هایی برای پشتیبانی از شخصیت‌های متمرکز و مهارت‌های تیم‌محور بیشتری برای ایجاد فرصت‌ها برای آنها وجود دارد. این قطعاً چیزی است که تیم از آن آگاه است.

البته، شما کلاس Spiritborn را اضافه می کنید. هر زمان که یک کلاس جدید را به یک بازی اضافه می‌کنید، مثلاً به World of Warcraft برمی‌گردید، زمانی که شوالیه مرگ فرود آمد، این کلاس محبوب‌ترین کلاس بود، و سایر بازیکنانی که به کلاس‌های قدیمی پایبند هستند، احساس می‌کنند کمی برایشان کم شده است. مدتی بنابراین، چه کاری انجام می‌دهید تا سایر بازیکنانی که از کلاس‌های موجود استفاده می‌کنند، به اندازه Spiritborn احساس قدرت و خنکی کنند؟

برنت گیبسون: چند چیز وجود دارد. اول از همه، هر کلاس به‌روزرسانی می‌شود. آن‌ها مهارت‌های جدیدی به دست خواهند آورد، تغییراتی در مسیر پیشرفت خواهند داشت. ما آیتم‌های جدیدی را برای کلاس‌ها منتشر می‌کنیم، بنابراین برای آن دسته از بازیکنانی که به عنوان مثال یک Barbarian را هدایت می‌کنند، چیزهای زیادی برای ادامه وجود دارد. آن‌ها تغییراتی خواهند داشت که در آن می‌توانند واقعاً حفاری کنند و کارهای بسیار جالبی انجام دهند. گفتگوهای بیشتری در جریان مستقیم خود درباره برخی از تغییرات پیشرفت آینده خواهیم داشت که به آن کمک می کند، اما این یک تغییر اساسی است که فکر می کنم هر بازیکنی محتوای بیشتری برای مقابله با آن خواهد داشت. در مورد Spiritborn، کاملاً جدید است و هیچ کاری نمی توانیم در مورد آن انجام دهیم.

در واقع، ما در مورد آن بسیار هیجان‌زده هستیم، اما یکی از چیزهایی که قرار است با خود Spiritborn ببینید این است که عناصر زیادی وجود دارد. هر یک از Spirit Guardian که می‌توانید به آن اختصاص دهید، سبک مبارزه متفاوتی دارد. اگر شما یک بربر اصلی هستید، جگوار چیزهایی دارد که به شما کمک می‌کند در آن جهت متمایل شوید و آن را حتی فراتر از آن سفارشی کنید. هیبریداسیون چیزی است که به نظر من واقعاً هیجان انگیز است. فکر می‌کنم هرکسی که امروز کلاس مورد علاقه‌ای دارد، چیزی برای آزمایش در این زمینه خواهد داشت، بنابراین توصیه می‌کنم آن را امتحان کنید.

در مورد محتوای داستانی موجود در Diablo IV: Vessel of Hatred، می‌توانید به اشتراک بگذارید که بازیکنان به طور متوسط ​​چند ساعت از گیم‌پلی جدید را انتظار دارند؟

این سخت است زیرا به نوع بازیکن بستگی دارد. برخی افراد از تمام کات سین ها رد می شوند. بازیکنی هست که دوست دارد هر هیولایی را بکشد. بازیکنی است که تمام برخوردها را نادیده می گیرد تا مستقیماً به سراغ رئیس ها برود. سبک های بازی بسیار زیادی وجود دارد. اما این یک داستان غنی است و اگر بنشینید و واقعاً از آن لذت ببرید … فصل بعدی سالم بازی است. متأسفانه، نمی‌توانم عددی را روی آن قرار دهم زیرا نمی‌دانم چه نوع بازیکنی در این مقاله خواهد خواند.

Aislyn Hall: داستان Vessel of Hatred ادامه مستقیم داستان از بازی اصلی است و من فکر می کنم شما می توانید همان میزان دقت و جزئیاتی را که در کمپین اصلی وجود داشت انتظار داشته باشید. داستان.

بنابراین، کمی شبیه یک قانون جدید است.

برنت گیبسون: آره. بسیاری از فلسفه‌های مشابه آنچه در بازی پایه دیدید، مشترک است. مقدار مشخصی از داستان‌ها وجود دارد که می‌خواهیم بتوانیم آن‌ها را بگوییم، زیرا در حال یادگیری در مورد سرنوشت Soulstone هستیم، بنابراین کارهای زیادی باید روی آن انجام شود. ما به داستان فوق العاده افتخار می کنیم.

آیا لایه‌های موردی بیشتری همراه با بسط وجود دارد؟

برنت گیبسون: امروز چیزی برای اعلام وجود ندارد، اما مطمئناً می‌خواهید در جریان دو پخش زنده بعدی ما باشید.

Aislyn Hall: بله، ما در تاریخ 29 آگوست یک گفتگوی آتشین خواهیم داشت و جزئیات زیادی را در مورد تغییرات سیستمی آینده خواهیم گفت.

رمزگشایی

باشه. آیا خبری از Armory یا Loadouts هست؟

برنت گیبسون: زردخانه در بالای لیست مواردی است که در نظر داریم، و سعی می‌کنیم بهترین راه برای ارائه یک ویژگی را پیدا کنیم. مثل آن روی میز در راه اندازی Diablo IV: Vessel of Hatred نیست، اما در صدر فهرست قرار دارد.

حفظه بزرگتر؟

برنت گیبسون: همه دوست دارند در مورد مخفی کاری صحبت کنند! در واقع، من فکر نمی کنم که امروز چیزی برای اعلام در مخفیگاه داشته باشیم. متاسفم.

شما در حال اضافه کردن Party Finder با به‌روزرسانی هستید، درست است؟

برنت گیبسون: بله. Party Finder افزودنی بزرگی است که ما واقعاً احساس می کنیم داشتن آن برای چیزی مانند Dark Citadel مهم است، زیرا همکاری دارد. من با دوستانم بازی می کنم، اما گاهی اوقات آنها نمی توانند آنلاین باشند، بنابراین ما باید آن را داشته باشیم. اما این چیزی است که برای همه فعالیت‌های بازی اعمال می‌شود، و بدون در نظر گرفتن Vessel of Hatred، برای همه در دسترس خواهد بود.

آیا ویژگی های اجتماعی دیگری همراه با گسترش دارید؟

برنت گیبسون: من فکر می‌کنم بزرگترین ویژگی اجتماعی جدید، Party Finder ما است.

‘Party Finder یک افزونه بزرگ است داشتن احساس واقعاً برای چیزی مانند Dark Citadel مهم است، زیرا همکاری دارد. اما این چیزی است که برای همه فعالیت‌های بازی اعمال می‌شود و بدون در نظر گرفتن Vessel of Hatred، برای همه در دسترس خواهد بود.’

بسیاری از بازیکنان در مورد افزودن خانه حراج می پرسند.

برنت گیبسون: بحث بزرگ. در حال حاضر هیچ برنامه ای برای خانه حراج وجود ندارد.

در صورتی که 60 کاراکتر باشد، برای کاراکترهای سطح 100 ما در قلمرو ابدی چه اتفاقی می‌افتد؟

برنت گیبسون: من منتظر بحث پیشرفت در 29 آگوست خواهم بود، اما ما همه افرادی را که در هر سطح وارد کشتی می شوند در نظر می گیریم. نفرت. تجربه کاربر قطعاً سفارشی خواهد شد تا اطمینان حاصل شود که همه احساس خوبی دارند.

در یک یادداشت شخصی، می‌خواستم اضافه کنم که من طرفدار خلق شخصیت‌های جدید در هر فصل نیستم. به خصوص در اوایل، درست پس از انتشار بازی، به نوعی احساس می شد که قلمرو ابدی کمی عقب مانده است.

برنت گیبسون: من این بازخورد را زیاد شنیده ام. یکی از مواردی که بیشتر متوجه آن می شوید این است که محتوای فصلی ما رفتن به Eternal است. ما می خواهیم مطمئن شویم که بازیکنان ابدی و بازیکنان فصلی به همان میزان سرگرم می شوند. اکنون، ما یک انجمن فصلی بزرگ داریم که کاملاً دوست دارد تجدید شود، و ما یک جامعه ابدی عظیم داریم، بنابراین ما به بررسی نحوه گردآوری این دو جامعه ادامه خواهیم داد.

بدیهی است که در فصل‌ها خواهید دید، و سپس چیزهای دیگری مانند تغییرات پیشرفت وجود دارد که در مورد آنها صحبت می‌کنیم. همه این را خواهند گرفت. بنابراین، اگر شما یک بازیکن ابدی هستید، یک تمدید از کمپین دریافت خواهید کرد، منطقه جدیدی برای کاوش و باز کردن قفل محتوا، سیاه چال‌های جدید، حالت‌های گیم‌پلی جدید وجود دارد، همه چیزهایی که در راه است. شخصیت های ابدی.

Aislyn Hall: از بین تمام به‌روزرسانی‌هایی که تاکنون برای Diablo IV آمده است، Vessel of Hatred بیشترین چیزهای جدیدی را دارد که به قلمرو ابدی می‌آیند. . همانطور که برنت گفت، ما به تلاش خود ادامه می دهیم تا هرچه بیشتر فصل ها را به قلمرو ابدی اضافه کنیم.

آیا در اوایل به دنبال تغییر منحنی دشواری هستید؟ برخی از بازیکنان می گویند در حالی که تا پایان بازی در حال ارتقاء سطح هستید، کمی خیلی آسان است.

برنت گیبسون: وقتی در مورد تغییرات اساسی در سیستم پیشرفت صحبت می‌کنیم، می‌خواهیم مشکل راحت‌تر احساس شود، و ما آژانس بازیکن بیشتری را در آنجا می‌خواهیم، ​​بنابراین این قطعا چیزی است که ما روی آن سرمایه گذاری کرده ایم.

Aislyn Hall: بله، ما فلسفه‌ای داریم که با این پیشرفت‌های مهمی که در راه است از آن استفاده کرده‌ایم، جایی که می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که این در دستان بازیکن است که چه نوع چالشی را می‌خواهند. برای مواجه شدن با آن و اطمینان از اینکه می‌توانید تجربه بازی را در هر محتوایی، از بازی اولیه تا اواخر بازی، تنظیم کنید. با این تغییرات که در فصل 6 می آیند، ستاره شمالی راهنمای بزرگی برای ما است.

برنت گیبسون: و یک مثال خوب، شما در گذشته در مورد این موضوع صحبت کرده‌اید، تمام بازخوردهایی است که ما از قفس بی‌حرمتی دریافت کرده‌ایم. ما می دانیم که بازیکنان سعی می کنند از چیزی مانند قفس ذهنی برای تأثیرگذاری بر سختی استفاده کنند، و ما نمی خواهیم که یک ماده مصرفی این نقش را بازی کند، بنابراین به دنبال ایجاد برخی تغییرات هستیم.

ویژگی شماره یک مورد علاقه شما در Diablo IV: Vessel of Hatred چیست؟

Aislyn Hall: من واقعاً Dark Ctadel را دوست دارم. من چند هفته پیش آن را انجام دادم و بسیار هیجان انگیز بود که از طریق آن گذر کنم و اساساً مکانیک ها را بفهمم و آن احساس غلبه بر یک چالش مهم را با دوستانم داشته باشم. من واقعاً آن را دوست دارم و همچنین جوایز بسیار خوبی از آن دریافت می کنیم که می توانیم هر هفته آن را نقد کنیم. بنابراین، انجام آن هر هفته پس از راه‌اندازی Vessel of Hatred، قطعاً سرگرم‌کننده خواهد بود.

برنت گیبسون: من در مورد کلاس Spiritborn صحبت خواهم کرد. سبک بازی، ریتم و جریان این کلاس واقعاً با سبک بازی من صحبت می کند، بنابراین باید بگویم که واقعاً در مورد کلاس هیجان زده هستم.

‘در حال حاضر بسیار سالم است. من در واقع فکر می‌کنم تعامل ما با رسانه‌ها، سازندگان محتوا، با طرفداران ما، انرژی زیادی را برای رسیدن به تماس و دریافت بازخورد و گوش دادن به کار می‌ریزیم. وضعیت Diablo سالم‌ترین وضعیتی است که فکر می‌کنم از زمان راه‌اندازی تاکنون بوده است.’

پیش از این، شما گفتید که یک جامعه بزرگ ابدی و یک جامعه بزرگ فصلی وجود دارد. صحبت در مورد اندازه جامعه Diablo IV، آیا سالم است، به خصوص بعد از Game Pass راه اندازی؟

برنت گیبسون: بله، می دانید. حضور در Game Pass یکی از آن چیزهایی است که ما بیش از همه منتظر آن بودیم، با این ایده که تا حد امکان به بازیکنان بیشتری دسترسی داشته باشیم. Diablo انجمنی است که افراد زیادی دارد که از اولین آن وجود داشته اند، اما چیزی مانند Game Pass نیز این فرنچایز را به تعدادی از تازه واردان معرفی می کند. بنابراین، در حال حاضر بسیار سالم است. من در واقع فکر می‌کنم تعامل ما با رسانه‌ها، تولیدکنندگان محتوا، با طرفداران ما، انرژی زیادی را برای رسیدن به تماس و دریافت بازخورد و گوش دادن صرف کرده‌ایم. وضعیت Diablo سالم‌ترین وضعیتی است که فکر می‌کنم از زمان راه‌اندازی تاکنون بوده است، و من به آن بسیار افتخار می‌کنم.

از اینکه وقت گذاشتید متشکریم.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا