اخبار روزاقتصاد

کیف پول Robinhood پشتیبانی از Solana را اضافه می کند

کیف پول Robinhood پشتیبانی از Solana را اضافه می کند

رابینهود رسماً پشتیبانی از Solana را به کیف پول خود اضافه کرده است و پیشنهادات رمزنگاری این پلتفرم را گسترش داده است.

Johann Kerbrat، مدیر کل Robinhood Crypto، این ادغام را اعلام کرد، که کاربران را قادر می سازد تا سولانا (SOL) و تراکنش ها را از طریق بلاک چین سولانا انجام دهید. 

این حرکت با راهبرد گسترده تر Robinhood برای تقویت کیف پول Web3 خود با ترکیب بلاک چین و دارایی های دیجیتال بیشتر، به دنبال ادغام قبلی شبکه هایی مانند اتریوم (ETH )، چند ضلعی (MATIC)، و بیت کوین (BTC).

Robinhood و crypto

در اوایل سال جاری، Robinhood علاقه فزاینده ای به فضای ارزهای دیجیتال نشان داد. قابل توجه است که صرافی رمزنگاری Bitstamp را به دست آورد. 

Robinhood شروع به کار کرد استفاده از مجوز جدید Bitstamp برای ارائه معاملات آتی ارزهای دیجیتال در ایالات متحده و اروپا. این شرکت قصد دارد معاملات آتی بیت کوین و اتریوم را در ایالات متحده معرفی کند، اگرچه هنوز تاریخ رسمی راه اندازی تعیین نشده است زیرا بحث ها در حال انجام است.

این حرکت پس از خرید رابینهود Pluto Capital در ماه جولای، که پیشنهادات رمزنگاری خود را بیشتر بهبود بخشید و مشتریان خرده‌فروشی را جذب کرد.

افزودن Solana به کاربران کیف پول Robinhood اجازه می دهد تا دارایی های SOL خود را به طور مؤثرتری مدیریت کنند، از جمله توانایی ارسال، دریافت و ذخیره ایمن SOL.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا