اخبار روزفناوری

اپل می تواند سیری را در آینده کنار بگذارد، زیرا در حال کار بر روی “شخصیت” هوش مصنوعی مولد انسان مانند اختصاص داده شده برای دستگاه های رباتیک است.

اپل می تواند سیری را در آینده کنار بگذارد، زیرا در حال کار بر روی “شخصیت” هوش مصنوعی مولد انسان مانند اختصاص داده شده برای دستگاه های رباتیک است.

اپل سرمایه گذاری هنگفتی را در پیگیری خود برای آوردن هوش مصنوعی به خط نرم افزاری خود انجام داده است و ما در اواخر امسال شاهد اولین تکرار تلاش های آن خواهیم بود. اپل iOS 18.1 را اواخر امسال با پشتیبانی از نسخه پیشرفته سیری منتشر خواهد کرد، اما به نظر می رسد که دستیار مجازی هنوز به اندازه کافی برای اپل هوشمند نیست. یک گزارش جدید ادعا می‌کند که این شرکت در حال کار بر روی یک شخصیت جدید هوش مصنوعی شبیه انسان است که سیری نیست و دستگاه‌های روباتیک خود را در آینده نزدیک راه‌اندازی می‌کند.

اپل در حال کار بر روی یک نسخه حتی هوشمندتر از سیری است، اما مشخص نیست که آیا آیفون آن را دریافت خواهد کرد

بر اساس گزارش‌های اولیه، دستیار مجازی جدید از هوش مصنوعی مولد پشتیبانی می‌کند و دارای طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های جدید برای دستگاه‌هایی است که می‌توانند از آن استفاده کنند. با تجربه جدید سیری، می‌توانیم اولین تجربه را ببینیم نگاهی اجمالی به آنچه که شرکت برای دستیار دیجیتال در نظر گرفته است و نسخه جدید چگونه می تواند متفاوت باشد. توجه داشته باشید که هنوز برای حدس زدن زود است زیرا این شرکت هیچ دستگاهی را معرفی نکرده است که بتواند از آن استفاده کند.

اپل تنها کار خود را بر روی Apple Intelligence آغاز کرده است و می تواند بسیار فراتر از قابلیت های Siri، مانند درک زمینه، باشد. این شرکت می‌تواند زمینه را برای معرفی نسخه جدیدی از سیری ایجاد کند، اما تا زمانی که یک دستگاه روباتیک جدید معرفی شود، ما با دستیار مجازی مبتنی بر هوش مصنوعی و ویژگی‌های آن که در WWDC اعلام شد کار خواهیم کرد. برخی از ویژگی‌های سیری هنوز در دسترس قرار نگرفته‌اند و تا اوایل سال آینده در اینجا وجود ندارند.

یکی از بخش‌های حیاتی کار روباتیک خلق شخصیت است. در حالی که سیری دستیار دیجیتالی دستگاه های فعلی اپل است، این شرکت در حال کار بر روی رابط انسانی دیگری بر اساس هوش مصنوعی مولد است. به من گفته شده است که می تواند روی محصول رومیزی و دیگر دستگاه های روباتیک اپل در آینده اجرا شود.

مارک گورمن در آخرین گزارش خود می گوید که اپل در حال حاضر روی شخصیتی جایگزین کار می کند که متفاوت از سیری خواهد بود. در حالی که یک افزوده جدید بیشتر از یک افزوده خوشایند است، این سوال را مطرح می کند که آیا سیری اضافه می شود یا خیر. همچنین این سوال مطرح می شود که آیا نسخه جدید هوشمندتر از سیری خواهد بود و آیا در تمام محصولات اپل از جمله iPhone، iPad و Mac در دسترس خواهد بود یا خیر.

قبلا شایعه شده بود که اپل اولین دستگاه رباتیک خود را منتشر خواهد کرد که می تواند یک HomePod باشد. و آی‌پد هیبریدی، در سال 2026 یا 2027، اما اینها فقط بر اساس اطلاعات اولیه گمانه‌زنی هستند. آیا فکر می‌کنید اپل دستیار مجازی هوشمندتر با هوش مصنوعی را جایگزین سیری در آیفون خواهد کرد؟

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا