اخبار روزاقتصاد

شریک ریپل، نیوم، JP را پذیرفت. Morgan Payments: آیا یکپارچه سازی XRP در حال کار است؟

شریک ریپل، نیوم، JP را پذیرفت. Morgan Payments: آیا یکپارچه سازی XRP در حال کار است؟

  • J.P. مورگان فاش می‌کند که Nium به دنبال یک مشارکت استراتژیک که راه‌حل‌های بلادرنگ خود را برای استفاده در دسترس قرار می‌دهد، پیشرفتی در گسترش جهانی خود داشته است. 
  • Nium در بیش از 220 کشور جهان فعالیت می کند و کارت های آن برای بیش از 30 کشور در سراسر جهان صادر می شود. 

ریپل، Nium، که به خاطر پرداخت‌های بی‌نظیر برون مرزی در زمان واقعی برای مؤسسات مالی در سرتاسر جهان شناخته می‌شود، پیش از این یک شراکت استراتژیک با J.P Morgan Payments امضا کرد. بر اساس گزارش‌ها، این توسعه فین‌تک مستقر در سنگاپور را قادر می‌سازد تا ساختار پیچیده نظارتی در آسیا و اقیانوسیه را که در ابتدا به عنوان یک باد مخالف در برابر گسترش آن عمل می‌کرد، هدایت کند. 

همانطور که چندین منبع دریافت کرده‌اند، Nium از راه‌حل‌های سفارشی‌شده J.P. Morgan Payments، از جمله راه‌حل‌های ارزهای متقابل هم‌زمان و خودکار استفاده می‌کند تا ریسک ارزی مرتبط با تراکنش‌های بین‌مرزی و ارزی خود را جبران کند. 

به گفته نیوم، راه حل های ارائه شده به آن کمک کرده است تا به موضوع نوسانات نرخ ارز و تغییرات بلندمدت که ثبات مالی، تقاضای مشتریان و سودآوری آن را تهدید می کند، رسیدگی کند. همچنین به Nium در بهینه سازی مجموعه بانکی خود کمک شده است تا ارتقای لازم برای توسعه خود را تجربه کند. مهمتر از همه، این امر با سرمایه گذاری از زیرساخت های جهانی جی پی مورگان و توسل به بهترین شیوه های محلی به دست آمد. 

بیشتر در مورد تأثیر J.P Morgan بر Nium

در این مورد، رئیس بخش انطباق APAC، Nium Joey Tang، توضیح داد که چگونه تجربه J.P. Morgan در سفر به اوج بسیار مهم بوده است. 

ما به یک بانک قابل اعتماد نیاز داریم که بتواند به ما کمک کند تا از طریق محدودیت‌های ارزی پیچیده عبور کنیم و راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری را ارائه دهیم که به راحتی به بازارهای جدید گسترش یابد. این به ما انعطاف پذیری برای رشد کسب و کارمان می دهد. پرداخت های جی پی مورگان انتخاب طبیعی ماست.

یک گزارش رسمی در JP پیدا شد. وب سایت مورگان اشاره می کند که این همکاری باعث شده است که Nium شاهد گسترش و رشد غیرقابل تصور باشد، زیرا در بیش از 220 کشور فعالیت می کند. همچنین تاکنون برای بیش از 30 کشور کارت صادر کرده است. در آینده، Nium با کمک JP. مورگان، چالش های پرداخت موجود خود را حل می کند و پتانسیل کامل اقتصاد جهانی را باز می کند. همچنین، با گزارش شد آخرین سال، همچنان بالا است زیرا این شرکت در چندین زمینه فعالیت خود رشد را ثبت می کند. 

طبق گفته Anupam Pahuja، EVP و مدیر کل APAC & MEA، Nium، شرکت تا زمانی که با بانک همکاری نزدیک داشته باشد به توسعه خود ادامه خواهد داد. 

Nium در سال‌های اخیر به سرعت رشد کرده است، و ما هیجان‌زده هستیم که با J.P. Morgan Payments به‌عنوان متحد مورد اعتماد خود، به گسترش جهانی خود ادامه دهیم.

بلوک نقل قول>

به دنبال این انتشار، علاقه مندان به XRP امیدوارند که این بانک محبوب بتواند با Ripple همکاری کند تا این دارایی را در معرض پیشرفت های مشابه قرار دهد. 

مدت‌هاست که شریک Nium #Ripple شروع به استفاده از JPMorgan Payments برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود با مجموعه ها و ریل های جهانی FX کردند. به نظر می رسد این جایگزینی برای محصولات #Ripple یا شاید فقط ریل های اضافی برای پلتفرم های Nium باشد. https://t.co/JITt8X8xAj— WrathofKahneman (@WKahneman) 26 اوت 2024

سال گذشته، JP. گزارش مورگان نشان می‌دهد که چگونه بانک‌ها می‌توانند از ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) برای اهداف شرکتی استفاده کنند. این گزارش ریپل را برجسته کرده است، SWIFT، و گروه CLS به عنوان نهادهایی که به مسائل مربوط به این گونه پرداخت ها و تاخیرها رسیدگی می کنند. 

به طور خاص، این بانک به ماهیت زمان واقعی زیرساخت های پرداخت فرامرزی که از XRP به عنوان ابزار تسویه استفاده می کند، اذعان کرد. با این حال، مسئله نوسانات ذاتی سیستم ریپل را برجسته کرد.

نوسان‌پذیری زیاد XRP که منجر به تمایل محدود بانک‌ها به استفاده از آن برای تسهیل پرداخت‌ها می‌شود.


توصیه شده به شما:
< div class="tl-style" id="tve_tcb2_set-001" data-state="50" data-form-state="">

          بدون هرزنامه، بدون دروغ، فقط بینش. می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا