اخبار روزاقتصاد

Echelon 3.5 میلیون دلار برای پیشبرد وام های DeFi در بلاک چین های مبتنی بر Move جمع آوری می کند

Echelon 3.5 میلیون دلار برای پیشبرد وام های DeFi در بلاک چین های مبتنی بر Move جمع آوری می کند

پروتکل وام‌دهی غیرمتمرکز Echelon 3.5 میلیون دلار در دور اولیه سرمایه‌گذاری به رهبری Amber Group با حمایت چندین شرکت سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز جمع‌آوری کرده است.

این پلت فرم قصد دارد از بودجه برای ارتقای اکوسیستم مالی غیرمتمرکز استفاده کند، طبق جزئیات موجود در اطلاعیه مطبوعاتی در تاریخ 27 اوت.  

Echelon از بودجه اولیه برای گسترش محصولات خود، رشد تیم خود و پیاده‌سازی خزانه‌داری، خزانه‌های زنجیره‌ای متقابل و استراتژی‌های مبتنی بر دارایی در دنیای واقعی استفاده خواهد کرد.

دید فای در اکوسیستم مبتنی بر حرکت

Echelon یک پلتفرم بازار پول برای استقراض و وام دارایی های رمزنگاری شده از طریق استخرهای غیر نگهبانی ارائه می دهد. این به مشتریان خود امکان می دهد تا سود کسب کنند و همچنین از دارایی های خود برای افزایش قدرت خرید خود استفاده کنند.

 کاربران در پلت‌فرم وام‌دهی غیرمتمرکز می‌توانند از طریق سرمایه‌گذاری و دارایی‌های واقعی به این فرصت‌های کسب درآمد بیشتر دست یابند.

Echelon می‌خواهد محصولات خود مانند DeFi و RWA را به Aptos (APT) و سایر بلاک‌چین‌های اثبات سهام بیاورد. ساخته شده با زبان برنامه نویسی Move. زبان مبتنی بر Rust از زمان استفاده از آن در پروژه Meta’s Diem به طور فزاینده ای در فضای قراردادهای هوشمند محبوب شده است.

Sui (SUI) پروژه دیگری است که از زبان برنامه نویسی Move استفاده می کند.

Echelon همچنین Movement را هدف قرار خواهد داد، شبکه‌ای از بلاک چین‌های مدولار مبتنی بر Move که توسعه‌دهندگان می‌توانند بر روی آن برنامه‌های کاربردی تعاملی بسازند که پلتفرم‌های مبتنی بر Move و اتریوم را پیوند می‌دهند (ETH) اکوسیستم ماشین مجازی. Movement اولین شبکه لایه 2 Move-EVM اتریوم است.

Movement Labs 3.4 میلیون دلار در دور تأمین مالی اولیه آن، با سرمایه گذاری برای یک کیت توسعه نرم افزاری با هدف اکوسیستم قابلیت همکاری web3.

به غیر از Amber Group، دور اولیه Echelon چندین شریک استراتژیک از جمله Laser Digital، Selini Capital، Interop Ventures، Saison Capital و Re7 را به خود جلب کرد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا