اخبار روزفناوری

مایکروسافت با پرداخت مناسب به بخش هوش مصنوعی خود، سرمایه گذاری زیادی در هوش مصنوعی می کند

مایکروسافت با پرداخت مناسب به بخش هوش مصنوعی خود، سرمایه گذاری زیادی در هوش مصنوعی می کند

مایکروسافت به طور کامل از جنون هوش مصنوعی استفاده می کند و معتقد است که با ارائه قابلیت ها و محصولات جدید، دائماً روی این فناوری کار می کند. بر این باور است که نیروی کاری که بر روی این ابتکارات کار می‌کرده‌اند نیاز به سرمایه‌گذاری بسیار زیادی دارد تا این بخش بتواند پتانسیل خود را به طور کامل آزاد کند. در حالی که مقیاس دستمزد شرکت از طریق افشاگری در طول سال‌ها ظاهر شده است، و به ما نکاتی را در مورد نحوه پرداخت غرامت برای کارکنان رده بالا و پایین می‌دهد. اخیراً گزارشی محدوده حقوق و دستمزد بخش هوش مصنوعی را نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد که کارمندان این بخش شکایت زیادی ندارند.

مایکروسافت، پس از سرمایه‌گذاری‌های سنگین در فناوری OpenAI، تمام تمرکز خود را بر پرداخت غرامت برای کارکنان بخش هوش مصنوعی خود قرار داده است

مدت زیادی از لو رفته نظرسنجی داخلی در حال راه اندازی بود. کارکنان نگرانی‌های خود را در مورد تغییرات رهبری که با وجود شرایط سخت اقتصادی در برابر افزایش دستمزد مقاومت می‌کنند، ابراز می‌کنند که باعث می‌شود انگیزه کمتری داشته باشند و بر عملکردشان تأثیر بگذارد. ما از طریق دستورالعمل‌های پرداخت فاش شده که اساساً محدوده دستمزد پایه را برای کارمندی با کمترین عملکرد با 42500 دلار و بدون مزایای پولی دیگر ارائه می‌دهد. بالاترین رتبه کارمند بین 231،700 تا 361،500 دلار، با پاداش سالانه و همچنین پاداش استخدام، حقوق دریافت می کرد.

اکنون، صفحه گسترده جدیدی ظاهر شده است که توسط به اشتراک گذاشته شده است Business Insider، به ما ایده ای در مورد دستمزد بخش هوش مصنوعی مایکروسافت می دهد، و به نظر می رسد که این شرکت مصمم است کارکنانی را که در بخش هوش مصنوعی کار می کنند راضی نگه دارد، زیرا دستمزد هنگفتی به آنها می دهد، به ویژه در مقایسه به همتایان خود. همانطور که در برگه به ​​دست آمده بیان شد، میانگین حقوق یک مهندس نرم افزار در بخش هوش مصنوعی جدید تا 377611 دلار است که در مقایسه با مقیاس متوسط ​​دستمزد بخش Azure و Cloud، بسیار بیشتر است. ، تقریباً 120000 دلار بالاتر از سایر کارمندان است.

این نشت پس از امضای قراردادی چند میلیارد دلاری مایکروسافت با OpenAI برای داشتن Azure ارائه‌دهنده انحصاری ابری OpenAI و همچنین استفاده از فناوری و گسترش آن در محصولات مصرف‌کننده و سازمانی خود آشکار شد، بنابراین به عنوان یک شرکت شناخته نمی‌شود. با توجه به سرمایه گذاری سنگینی که در این جبهه انجام می دهد شگفت زده می شود. توجه رو به رشد مایکروسافت بر هوش مصنوعی نیز منعکس شده است تصمیم او مبنی بر اینکه مصطفی سلیمان، بنیانگذار DeepMind و Inflection، این بخش را به عهده بگیرد و با Copilot، Edge، و حتی Bing رهبری آن را بر عهده بگیرد.

طبق گزارش‌ها، این شرکت همچنین برخی از کارمندان برنامه Teams را به پروژه‌های Co-pilot منتقل کرده است تا تجربیات هوش مصنوعی را بهبود بخشد. در حالی که اطلاعات به اشتراک گذاشته شده در اسکرین شات باید با ذره ای از نمک گرفته شود، اما تصویری از اختلاف دستمزد و درگیری ممکن است کارکنان با بخش هوش مصنوعی احساس کنند و در نهایت بر عملکرد آنها تأثیر بگذارد. تمرکز فزاینده مایکروسافت بر هوش مصنوعی و توسعه این فناوری در ابتکارات در حال انجام اخیر و ادغام آن در سراسر مجموعه محصولات خود منعکس شده است.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا