اخبار روزفناوری

گزارش کوتاه فروشنده توسط Hindenburg

گزارش کوتاه فروشنده توسط Hindenburg

این توصیه سرمایه گذاری نیست. نویسنده در هیچ یک از سهام ذکر شده هیچ سمتی ندارد. Wccftech.com یک خط مشی اخلاقی و افشای اطلاعات دارد.

شریک کلیدی سرور NVIDIA Super Micro، که توجه قابل توجهی از وال استریت در موج فعلی محاسبات هوش مصنوعی را به خود جلب کرده است، اوایل امروز در مرکز گزارش کوتاه فروشنده توسط Hindenburg Research قرار داشت.

این گزارش که درست همزمان با باز شدن بازارها منتشر شد، ادعا می‌کند که این شرکت پس از جریمه SEC در سال 2018 قادر به اصلاح شیوه‌های مالی خود نبوده است و از طریق شبکه‌ای از نهادهای مرتبط با نامحسوس که مدیریت آن‌ها روابط نزدیکی با مدیران Super Micro دارد، فعالیت می‌کند. و مدیر عامل آن این اتهامات که در حال حاضر فقط ادعا هستند، در زمان انتشار پاسخی از سوی Super Micro ندیدند.

Super Micro متهم به شناسایی نادرست درآمد، 1 میلیارد دلار تراکنش با اشخاص وابسته

گزارش هیندنبورگ چندین اتهام را علیه Super Micro مطرح می‌کند که از شناسایی نامناسب درآمد گرفته تا اشخاص مرتبط که توسط اعضای خانواده مدیر عامل Super Micro مدیریت می‌شوند، ارتباط با واحدهای شبه‌نظامی چینی و از بین بردن سهم بازار به رقبا را شامل می‌شود. این شرکت با به اشتراک گذاشتن این موضوع شروع می‌کند که پس از جریمه شدن توسط SEC در سال 2018، Super Micro مدیران کلیدی را اخراج کرد و تلاش کرد برای بهبود تشخیص درآمد خود تغییری ایجاد کند. با این حال، هیندنبورگ، با نقل قول از کارمندان سابق، ادعا می کند که Super Micro نه تنها با بازگرداندن کارکنان اخراج شده به مجموعه خود بلکه با تشخیص نادرست درآمد، از رویه های قدیمی خود عقب نشینی کرده است.

برخی از اتهامات مطرح شده علیه این شرکت، آن را به ارسال محصولات معیوب یا نیمه تکمیل شده نزدیک به پایان دوره مالی به منظور افزایش درآمد متهم می کند. بعداً، این شرکت ادعا می‌کند که برای تکمیل نکردن تحویل‌های خود بهانه‌هایی آورده است.

این گزارش همچنین به دو شرکت Ablecom و Compuware اشاره می‌کند که توسط برادران چارلز لیانگ، مدیرعامل Super Micro کنترل می‌شوند. هیندنبورگ می‌گوید بیش از 99 درصد از صادرات این شرکت‌ها به ایالات متحده به سوپر میکرو بوده است، و می‌افزاید که این تامین‌کننده‌های طرف مرتبط فاش شده 983 میلیون دلار طی سه سال گذشته پرداخت شده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا