اخبار روزفناوری

اعضای عنکبوت به دلیل مشکلاتی در شرکت اعتصاب کردند

اعضای عنکبوت به دلیل مشکلاتی در شرکت اعتصاب کردند

شرکت Spiders که به خاطر ایجاد بازی هایی مانند Greedfall، Steelrising و Of Orcs و مردان، نامه ای منتشر کرده است که در آن خواستار اقدام شده و از اعضا خواسته است از تصمیم خود برای اعتصاب حمایت کنند. شرکت Spiders متعلق به Nacon است و اکنون در برابر مشکلاتی که چندین سال است با آن روبرو بوده است، اقدام می کند.

این نامه پس از آن منتشر شد که شرکت به طور مداوم پس از درخواست‌های بسیاری از کارکنان برای کمک در برابر مسائل روانی-اجتماعی و بی‌احترامی به بخش‌های اتحادیه CSE و STJV که نماینده کارکنان Spiders هستند، خودداری کرد.

در نامه سرگشاده ای که به صورت آنلاین منتشر شده است، آنها اعلام می کنند که این فراخوان اقدام به دنبال نامه سرگشاده قبلی ارسال شده در ژانویه است که در آن بیان شده است که مدیریت به آنها و پیشنهادات آنها نادیده گرفته است. از زمان ارسال آن نامه، مذاکرات جدیدی در مورد موضوعات مهمی مانند دستمزد و شرایط کار در جریان است. عنکبوت‌ها امیدوارند که صحبت کردن به صورت علنی مدیریت را مجبور کند که آنها را جدی بگیرد، پیشنهادات آنها را در نظر بگیرد و در راستای منافع کارکنان عمل کند.

یک سند 20 صفحه ای تمام مسائلی را که اعضای اسپایدر با آن مواجه بوده اند، فهرست می کند، از جمله انکار مشکلات، سوء مدیریت جهانی، فقدان برابری جنسیتی، و مذاکرات مسدود شده. این فقط نوک کوه یخ در مورد یک مشکل بسیار بزرگتر در شرکت است و آنها قصد دارند در هفته 2 سپتامبر دست به اعتصاب بزنند.

اگرچه Spiders در طول سال‌ها بازی‌های خارق‌العاده‌ای ایجاد کرده است، مدیریت همچنان به این شرکت آسیب می‌رساند زیرا نمی‌تواند اطمینان حاصل کند که کارکنان در مشاغل خود ایمن و مطمئن هستند. کارمندان از حق کار در خانه یا تطبیق برنامه کاری خود در صورت بروز مشکلات محروم شده اند و تمایلی به تسلیم شدن از دیدگاه خود ندارند. با دفتر اصلی در قلب پاریس، هزینه های زندگی برای افرادی که در این شرکت کار می کنند در حال افزایش است و اعضای اسپایدر اکنون مطمئن نیستند که چگونه می خواهند در پاریس زندگی کنند، در حالی که هیچ گونه امنیت مالی در شغل خود ندارند. .

برای زمینه های بیشتر، اسپایدرز از سال 2020 تعداد محدودی کارمند داشته است، بدون اینکه رشدی بین آن زمان و اکنون اتفاق بیفتد.  در آن زمان، تنها 40 کارگر حقوق بگیر در شرکت بودند و هر بار روی یک بازی کار می کردند. از آن زمان، تعداد کارگران بیش از دو برابر شده است و آنها خطوط تولید بیشتری را برای کار در پروژه های بیشتری باز کرده اند. با این حال، هیچ تغییری در مدیریت صورت نگرفته است و مدیریتی که وجود دارد تصمیمات عجولانه می گیرد و بدون مشورت با توسعه دهندگان باعث عقبگرد در تولید می شود. این امر منجر به عادات کاری ناسالم برای بسیاری از اعضای اسپایدر شده است، زیرا به این معنی است که وقتی آنها به تعطیلات می روند، از آنچه در هنگام بازگشت با آنها روبرو خواهند شد می ترسند.

امید است که با انتشار یک نامه سرگشاده دیگر و قرار گرفتن رسمی در خط حمله در تاریخ 2 سپتامبر، مدیریت به صحبت های اعضای Spiders گوش دهد و آنها را جدی بگیرد و به آنها کمک کند تا به ارائه محتوای عالی برای گیمرها در سراسر جهان بدون ریسک کردن آنها ادامه دهند. امنیت مالی یا سلامت آنها.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا