اخبار روزفناوری

چند هفته پس از عرضه، کاربران Pixel 9 Pro XL از مشکلات شیب دوربین شکایت دارند و تجربه زوم را از بین می برند.

چند هفته پس از عرضه، کاربران Pixel 9 Pro XL از مشکلات شیب دوربین شکایت دارند و تجربه زوم را از بین می برند.

سری‌های پیکسل 9 حتی قبل از راه‌اندازی هم سر و صدای زیادی پیدا کرده بودند، و در رویداد Made by Google 2024، این بار در طراحی جدید و ویژگی‌های گنجانده شده در کانون توجه قرار گرفت. طرح‌بندی دوربین آن نیز به شدت مورد بحث قرار گرفت و با عرضه نهایی این مجموعه، کاربران سعی کرده‌اند دست خود را به دستگاه‌ها وارد کنند. در حالی که بسیاری از کاربران نسبت به ارتقاءها تحسین خود را ابراز کرده اند، برخی از خریداران با بروز مشکلات مربوط به شیب دوربین، تجربه ناخوشایندی داشتند.

گفته می شود بسیاری از خریداران با عنوان دوربین در Pixel 9 Pro XL با مشکلاتی مواجه هستند

دستگاه Pixel 9 رونمایی شد در 13 آگوست و توجه زیادی را به خود جلب کرده است. Pixel 9 و Pixel 9 Pro XL در تاریخ 22 آگوست وارد فروشگاه ها شدند و کاربران تجربه خود را در مورد مدل جدید در Reddit به اشتراک گذاشتند و بسیاری از آنها نظرات مثبتی را به جای گذاشتند، اما Pixel 9 Pro XL مشکلی را با لنز تله فوتو به اشتراک گذاشته است. تجربه دوربین صاف نیست.

Redditor به اشتراک گذاشت که اولین بار هنگام ضبط ویدیو متوجه مشکل شدند و متوجه شدند “شیب آزاردهنده” در حین ساخت ویدیو. این مشکل زمانی که بزرگنمایی از 2 برابر به 5 برابر تنظیم شده بود، آشکارتر بود. کاربر با استفاده از گزینه زوم در لنز تله‌فوتو مدل XL و تجربه مشکل شیب، اثبات نقص را در اشتراک‌گذاری ویدیو نشان داد.

در حالی که می‌خواهیم باور کنیم که این مشکلی است که یک کاربر خاص با آن روبرو بوده و گسترده نیست، بسیاری از کاربران در همان پست ادعا کرده‌اند که باید با مشکلی مشابه برخورد کنند و بیان کرده‌اند که مشکل فقط به تله فوتو محدود نمی‌شود. لنز است و در هنگام استفاده از لنز اولتراواید نیز قابل توجه است. برخی به اشتراک گذاشتند که مشکل می آید و می رود و به طور مداوم وجود ندارد و حتی به اشتراک گذاری رفع مشکل ادامه دادند، مانند انتخاب دستی لنز برای حل مشکل.

این مشکلات معمولاً زمانی بروز می‌کنند که محصولی به تازگی راه‌اندازی شده و معمولاً توسط شرکت مدیریت می‌شود. در حالی که این موضوع بر توده‌ها تأثیر نمی‌گذارد و دامنه آن محدود است، گوگل هنوز هیچ اظهارنظری در مورد ادعاهای داده شده ارائه نکرده است. ما مطمئن نیستیم که آیا یک به روز رسانی نرم افزار مشکل را برطرف می کند یا اینکه آیا سخت افزار مقصر است. در این صورت، ممکن است Google مجبور شود به کاربران آسیب‌دیده با جایگزینی یا پس گرفتن پول آنها غرامت بپردازد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا