اخبار روزفناوری

لوکا ماستری، مدیر مالی اپل، از سمت خود کناره گیری می کند، اما شرکت را ترک نمی کند و به تیم کوک در مورد خدمات شرکتی گزارش می دهد.

لوکا ماستری، مدیر مالی اپل، از سمت خود کناره گیری می کند، اما شرکت را ترک نمی کند و به تیم کوک در مورد خدمات شرکتی گزارش می دهد.

اپل اعلام کرده مدیر ارشد مالی خود از سال آینده از سمت خود کناره گیری می کند، زیرا شرکت او را برای نقش دیگری در شرکت مناسب تشخیص داده است. همانطور که گفته شد، لوکا ماستری شرکت را برای همیشه ترک نمی کند، اما از سمت مدیر مالی خود در حال انتقال است و تیم خدمات شرکتی را که شامل سیستم ها و فناوری اطلاعات، امنیت اطلاعات و املاک و مستغلات است، هدایت خواهد کرد.

لوکا ماستری مدیر مالی اپل از سمت خود کناره گیری می کند و به تیم های خدمات شرکتی منتقل می شود

لوکا ماستری مستقیماً به تیم کوک گزارش می دهد، و اگر جای تعجب است که پست CFO توسط معاون برنامه ریزی و تحلیل مالی شرکت، Kevan Parekh، که به تیم اجرایی اپل خواهد پیوست، پر خواهد شد. پس از انتقال Maestri، مدیر عامل شرکت، تیم کوک اظهار داشت که او نقش “ابزاری” در بهبود عملکرد مالی شرکت داشته است.

لوکا شریک فوق العاده ای در مدیریت اپل برای دراز مدت بوده است. او در بهبود و هدایت عملکرد مالی شرکت، تعامل با سهامداران، و القای انضباط مالی در هر بخش از اپل نقش بسزایی داشته است. ما خوشبختیم که همچنان از رهبری و بینشی که مشخصه دوران تصدی او در شرکت بوده است بهره مند خواهیم شد.

از طرف دیگر، جایگزین Maestri، Parekh، در دهه گذشته در شرکت بوده و یکی از اعضای “ضروری” تیم مالی شرکت است. تیم همچنین بیان می کند که Parelh شرکت را در داخل درک می کند، که نقش مهمی در وظایف محول شده به پرسنل ایفا می کند. در طول ده سال گذشته، لوکا ماستری به عنوان مدیر مالی اپل خدمت کرده است و در ماه می 2024 به این سمت پیوسته است.

در این مرحله، دلیلی وجود ندارد که چرا شرکت تصمیم گرفت لوکا ماستری را از سمت خود به عنوان مدیر مالی شرکت کنار بگذارد. با این حال، او اظهار داشت که مشتاقانه منتظر این نقش است.

این بزرگترین امتیاز زندگی حرفه ای من است که به نوآورترین و تحسین برانگیزترین شرکت جهان خدمت کنم و در کنار رهبری الهام بخش تیم کوک کار کنم. من مشتاقانه منتظر مرحله بعدی حضورم در اپل هستم، و به کیوان اعتماد زیادی دارم، زیرا او آماده می شود تا به عنوان مدیر ارشد مالی مدیریت شود. او واقعاً استثنایی است، عشق عمیقی به اپل و مأموریت آن دارد و رهبری، قضاوت و ارزش‌هایی را که برای این نقش بسیار مهم هستند، مجسم می‌کند.

پارخ بخشی جدایی ناپذیر از اپل بوده است که با برنامه ریزی و تحلیل مالی اپل، تحقیقات بازار، روابط با سرمایه گذاران و بسیاری موارد دیگر کار می کند. او قبلا در تامپسون رویترز و جنرال موتورز کار کرده است، که بیان می کند که تجربه قبلی او برای ادامه کار با اپل به عنوان مدیر مالی آن کافی است. این انتقال از 1 ژانویه 2025 به اجرا در خواهد آمد و تا آن زمان، لوکا ماستری به خدمت اپل در نقش فعلی خود ادامه خواهد داد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا