اخبار روزاقتصاد

آدرس‌های فعال روزانه Tron، Toncoin در بحبوحه سقوط قیمت افزایش یافت

آدرس‌های فعال روزانه Tron، Toncoin در بحبوحه سقوط قیمت افزایش یافت

تعداد آدرس‌های فعال روزانه Tron و Toncoin در روز دوشنبه، 26 آگوست افزایش چشمگیری داشت و با اختلاف زیادی در نمودارها پیشی گرفت.

طبق داده ارائه شده توسط IntoTheBlock، تعداد Tron (< a href="https://crypto.news/price/tron/" target="_blank" rel="noreferrer noopener">TRX) آدرس‌های فعال روزانه 13 درصد افزایش یافت و با 2.56 میلیون نفر در جدول پیشتاز شد. کیف پول های فعال منحصر به فرد داده‌ها نشان می‌دهد که تعداد کل آدرس‌های غیرصفر TRX به بالاترین حد خود یعنی 110.78 میلیون رسیده است.

Toncoin (TON) دومین جایگاه را پس از تعداد روزانه ایمن کرد آدرس‌های فعال 79 درصد افزایش یافت و به 2.23 میلیون ATH جدید به ازای هر داده از ITB رسید. تعداد کل آدرس های TON غیر صفر به 43.82 میلیون رسید.

در حال حاضر >Tron و Toncoin با اختلاف زیادی به عنوان بیت کوین در جدول پیشرو هستند. BTC) با تقریباً 675000 آدرس فعال روزانه در جایگاه سوم قرار دارد. این عمدتا به دلیل افزایش استفاده از این شبکه ها است در حالی که بیت کوین به عنوان یک ذخیره ارزش است.

با وجود افزایش آدرس‌های فعال Tron و Toncoin، داده‌های ITB نشان می‌دهد که هر دو توکن سیگنال‌های نزولی روی زنجیره را مشاهده می‌کنند. 

TRX طی 24 ساعت گذشته 2.8 درصد کاهش یافت و در زمان نگارش این مقاله با قیمت 0.16 دلار معامله می شود. ارزش بازار این دارایی در مرز 14 میلیارد دلار با حجم معاملات روزانه 800 میلیون دلار قرار دارد.


Tron, Toncoin daily active addresses surge amid price fall - 1
قیمت TRX – 27 آگوست | منبع: crypto.news

TON در روز گذشته 4.6% سقوط را ثبت کرد و در زمان گزارش با قیمت 5.38 دلار تغییر کرد. ارزش بازار این دارایی در 13.6 میلیارد دلار است که آن را به دهمین ارز دیجیتال بزرگ تبدیل می کند.


Tron, Toncoin daily active addresses surge amid price fall - 2 افزایش یافت
قیمت TON – 27 اوت | منبع: crypto.news

بر اساس داده‌های ITB، 99٪ دارندگان TRX در حال حاضر سود دارند در حالی که بیش از 80٪ دارندگان TON ضرر دارند. 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا