اخبار روزاقتصاد

ایلان ماسک برای نقش کلیدی در کابینه توسط دونالد ترامپ در ریاست جمهوری احتمالی انتخاب شد

ایلان ماسک برای نقش کلیدی در کابینه توسط دونالد ترامپ در ریاست جمهوری احتمالی انتخاب شد

  • نقش بالقوه ماسک در کابینه می‌تواند بر هوش مصنوعی و کارایی دولت تمرکز کند.
  • کمپین کریپتو ترامپ با جذب سرمایه قابل توجه در بیت کوین در حال افزایش است.

به دنبال شکستن اخبار که توسط CNF به اشتراک گذاشته شده است، دونالد ترامپ تایید کرد که در صورت انتخاب، ممکن است از ایلان ماسک به عنوان یکی از اعضای بالقوه کابینه استفاده کند. در مصاحبه اخیر با شان رایان نیروی دریایی سابق، ترامپ اعلام کرد که قصد دارد در صورت پیروزی در انتخابات، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، نقش مهمی در دولت او داشته باشد.

ترامپ در مصاحبه بلومبرگ اظهار داشت:

او می تواند، به قول معروف، «مشاوره» با کشور داشته باشد و ایده های بسیار خوبی مانند هوش مصنوعی به شما بدهد.

ترامپ نقش کابینه را برای ماسک پیشنهاد می‌کند با افزایش پشتیبانی از کریپتو

ترامپ به طور خاص اشاره کرد به موقعیت احتمالی ماسک در کابینه اما چالش های ناشی از سرمایه گذاری های متعدد ماسک، از جمله تسلا و اسپیس ایکس را تصدیق کرد. از سوی دیگر، ترامپ پیشنهاد داد که ماسک می‌تواند به عنوان مشاور کاهش هزینه‌های فدرال خدمت کند و از تخصص او در زمینه‌هایی مانند هوش مصنوعی (AI) تمجید کرد.

ماسک همچنین علاقه خود را به مشارکت در کارآیی دولت نشان داده است و به طرز طنز آمیزی تمایل خود را با یک پست رسانه اجتماعی با عنوان “D.O.G.E (وزارت کارآمدی دولت) نشان می دهد. اگر ترامپ به قدرت بازگردد، نفوذ ماسک می‌تواند به ویژه در حوزه‌هایی مانند وسایل نقلیه الکتریکی، هوش مصنوعی و سیاست ارزهای دیجیتال گسترش یابد.

مفهوم مستقیم بازار این است که با افزایش کمپین ارزهای دیجیتال ترامپ، 4 میلیون دلار از بیت کوین و سایر توکن ها جمع آوری شده است. همانطور که قبلاً بحث شد، بیت کوین (BTC ) با 62,836.94 دلار معامله می شود که در روز گذشته 1.95٪ کاهش یافته و 3.80٪ افزایش یافته است. > در هفته گذشته، طبق CoinMarketCap. نمودار قیمت BTC را در زیر ببینید.

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا