اخبار روزفناوری

تریلر چند نفره Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شد

تریلر چند نفره Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شد

آخرین بازی در مجموعه Call of Duty قرار است در 25 اکتبر 2024 منتشر شود. با نزدیک‌تر شدن تاریخ، جزئیات بیشتری درباره بازی منتشر می‌شود، از جمله تریلر جدیدی که بازی چند نفره Black Ops 6 را به نمایش می‌گذارد. تاکنون واکنش‌های متفاوتی در مورد آنچه که بازیکنان در این تریلر دو دقیقه‌ای می‌بینند، وجود داشته است. با این حال، راه‌های سرگرم‌کننده زیادی برای کشتن افراد در بازی وجود دارد که توجه بسیاری از طرفداران Call of Duty را به خود جلب کرده است.

حتی کسانی که سال‌ها از این فرنچایز سوگند یاد کرده‌اند، اکنون به فکر بازگشت از آنچه در تریلر فاش شده است، هستند. این حرکت بسیار شدیدی را به نمایش می گذاشت، از عبور از درها و سر خوردن روی زمین در حالی که به طرف حریف خود نشانه می رفت تا دریافت یک هاشور به سینه. راه‌های مختلفی برای اعدام مخالفان وجود دارد که Treyarch درباره برخی از ویژگی‌های Black Ops 6، مانند omnimovement. برای کسانی که یک تجربه انفرادی را ترجیح می دهند، نوید یک کمپین پایان باز یا زامبی برای کسانی که می خواهند تجربه نوستالژیک تری دارند نیز وجود دارد.

Black Ops 6 اکنون گزینه ای را برای استفاده از سربازان افتاده به عنوان سپر گوشتی در هنگام حضور در میدان جنگ فراهم می کند و به شما این امکان را می دهد که اسلحه خود را بر روی شانه آنها قرار دهید و حریفان خود را نشانه بگیرید. مانند بازی‌های قبلی Call of Duty، هلیکوپترهایی وجود خواهند داشت که می‌توانید از آن‌ها به اهداف پایین‌تر شلیک کنید، و همچنین می‌توانید در یک حمله هوایی به یک مکان انتخابی تماس بگیرید.

کسانی که مشتاق هستند در بازی چندنفره Black Ops 6 گیر بیفتند، می توانند انتظار داشته باشند که 16 نقشه جدید برای نبرد، و همچنین سیستم کلاسیک پرستیژ و یک اسلحه ساز را برای سفارشی کردن سلاح خود ببینند.

اگر Black Ops 6 را پیش‌سفارش کرده‌اید یا اشتراک Game Pass فعالی دارید، می‌توانید از 30 اوت تا 4 سپتامبر در دوره دسترسی زودهنگام گیر کنید. هر چند که اگر آن گروه از مردم شامل شما نمی شوند همچنین می‌توانید نگاهی اجمالی به انتظارات Call of Duty: Black Ops 6 در Open Beta داشته باشید که از ۶ سپتامبر تا ۹ سپتامبر اجرا می‌شود.

d8aad8b1db8cd984d8b1 da86d986d8af d986d981d8b1d987 call of duty black ops 6 d985d986d8aad8b4d8b1 d8b4d8af 66ccd60615666

در حالی که Black Ops 6 در جنگ خلیج فارس اتفاق می‌افتد، بازی چند نفره جدا از آن تنظیمات است و به طور قابل توجهی مدرن‌تر به نظر می‌رسد. در عوض، نبردها بین جناح‌ها به ترتیب Rogue Black Ops و Crimson One نام گرفت. 12 اپراتور برای بازیکنان وجود خواهد داشت که می‌توانند از بین آنها انتخاب کنند، با شش اپراتور در هر گروه.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا