اخبار روزاقتصاد

ETF MicroStrategy 127 میلیون دلار دارایی، 100 میلیون دلار حجم روزانه جمع آوری می کند.

ETF MicroStrategy 127 میلیون دلار دارایی، 100 میلیون دلار حجم روزانه جمع آوری می کند.

ETF اهرمی MicroStrategy که به تازگی راه اندازی شده است، که تحت عنوان MSTX$ معامله می شود، به سرعت در وال استریت مورد توجه قرار می گیرد.

گفت: MSTX ETF 127 میلیون دلار دارایی در عرض تنها شش روز از آغاز به کار خود جمع آوری کرده است. اریک بالچوناس، تحلیلگر ارشد ETF برای بلومبرگ. 

ETF، که به دنبال ارائه 175٪ از بازده روزانه سهام MicroStrategy، بیش از 100 میلیون دلار در روز معامله شده است، که نشان دهنده علاقه شدید سرمایه گذاران به MicroStrategy و بیت کوین است (BTC).

در 23 آگوست، ETF پس از یک هفته پرنوسان که شامل 10 درصد کاهش در روز قبل بود، 20 درصد افزایش یافت. با توجه به نوسانات زیاد و پتانسیل آن برای سود و زیان کوتاه مدت قابل توجه، بالچوناس ETF را به عنوان “گاو مکانیکی” ETFها توصیف کرد.

$MSTX که توسط ETFهای Defiance، معروف به وجوه موضوعی و اهرمی، منتشر می‌شود، به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد تا میزان قرار گرفتن در معرض بیت کوین را افزایش دهند، زیرا سهام MicroStrategy به طور گسترده به عنوان یک پروکسی برای ارز دیجیتال در نظر گرفته می‌شود.

اهداف MicroStrategy 

MicroStrategy یکی از بزرگترین دارندگان شرکتی بیت کوین است. این شرکت اخیرا اعلام کرد قصد دارد 2 میلیارد دلار با فروش سهام کلاس A خود برای سرمایه گذاری بیشتر در بیت کوین و بازپرداخت بدهی خود جمع آوری کند. 

در نتایج مالی سه‌ماهه دوم، MicroStrategy گزارش داد که 12222 بیت‌کوین را با هزینه کل بیش از 805 میلیون دلار به دست آورده است که مجموع دارایی بیت‌کوین خود را به 226500 رساند.

خدمات بازنشستگی ملی کره جنوبی سرمایه گذاری کرده است< /a> 33.75 میلیون دلار در 24500 سهم MicroStrategy و سایر وجوه مانند GPIF ژاپنهمچنین از طریق ETFها مشارکت دارند . این علاقه سازمانی فزاینده نشان دهنده یک تغییر محتاطانه اما قابل توجه به سمت ادغام بیت کوین در سبدهای سرمایه گذاری سنتی است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا