اخبار روزاقتصاد

بوئنوس آیرس در میان ملاحظات سرمایه گذاری بیت کوین دولت، دوره های آموزشی اتریوم را در مدارس معرفی می کند.

بوئنوس آیرس در میان ملاحظات سرمایه گذاری بیت کوین دولت، دوره های آموزشی اتریوم را در مدارس معرفی می کند.

  • از طریق وزارت آموزش، آرژانتین با بنیاد ETH Kipu برای ادغام فناوری بلاکچین در برنامه‌های درسی دبیرستان در بوئنوس آیرس همکاری کرده است.
  • آرژانتین با خیال راحت مسیر پذیرش رمزارز در السالوادور را دنبال می‌کند.

بنیاد ETH Kipu، سازمانی که به حمایت از اتریوم اختصاص دارد، دارد همکاری با وزارت آموزش و پرورش در بوئنوس آیرس برای ادغام فناوری بلاک چین در برنامه های درسی دبیرستان. این حرکت استراتژیک با هدف تجهیز نسل بعدی به مهارت‌های مورد نیاز در حالی است که آرژانتین به سمت پذیرش این طبقه دارایی جدید گام بر می‌دارد.

با توجه به جزئیات، این مشارکت دانش آموزان را با اصول فناوری بلاک چین آشنا می کند، که عمدتاً بر روی اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار تمرکز دارد. این برنامه با ترکیب رویکردهای نظری و عملی، پیش‌بینی می‌شود از 27 آگوست آغاز شود. علاوه بر این، دانشجویان بوئنوس آیرس می توانند در دوره های کارآموزی در پروژه های بلاک چین شرکت کنند و در دوره آنلاین Solidity ثبت نام کنند. 

شایان ذکر است که Solidity زبان برنامه نویسی اصلی است که برای توسعه برنامه های اتریوم استفاده می شود و هدف این ابتکار آموزش 500 دانش آموز 18 ساله و بالاتر است. 

این برنامه با ارائه دانش نظری و عملی به دنبال پرورش نسل جدیدی از توسعه دهندگان اتریوم است. قابل ذکر است که اتریوم با بیش از 14691 توسعه دهنده بیشترین تعداد توسعه دهنده را در اختیار دارد. این همچنین 16٪ از همه توسعه دهندگان در رمزنگاری را تشکیل می دهد.

علاوه بر این، برای اطمینان از اجرای یکپارچه پروژه، بنیاد ETH Kipu همچنین یک برنامه آموزشی را راه اندازی کرده است که برای تجهیز 30 مربی به مهارت ها و دانش طراحی شده است. 

 پائولا دی.، یکی از بنیانگذاران بنیاد ETH Kipu، نسبت به تأثیر بالقوه این ابتکار ابراز خوش بینی کرد و اظهار داشت: «این ابتکار فرصت های شغلی جدیدی را برای شما باز خواهد کرد. جوانان و آرژانتین را در خط مقدم جنبش جهانی بلاک چین قرار دهید.»

علیرغم عدم ارتباط رسمی در مورد اینکه آیا این برنامه فراتر از بوئنوس آیرس گسترش خواهد یافت، این آموزش آماده است تا کشور را به عنوان یک رهبر در اقتصاد فناوری قرار دهد. 

با یادگیری از بهترین ها، آرژانتین با خیال راحت مسیر پذیرش رمزنگاری السالوادور را دنبال می کند. با یادآوری خاطرات، اوایل سپتامبر سال گذشته شاهد بودیم که السالوادور، اولین کشوری که بیت کوین را به عنوان یک مناقصه قانونی پذیرفت، یک برنامه آزمایشی پیشگامانه را برای ادغام آموزش بیت کوین در تمام مدارس دولتی راه اندازی کرد. My First Bitcoin، یک سازمان غیرانتفاعی پیشرو و غیرانتفاعی آموزش بیت کوین مستقر در السالوادور، رهبری این طرح استراتژیک را بر عهده داشت. علاوه بر این، تلاش مشترکی از سوی Bitcoin Beach و وزارت آموزش انجام شد.

ماجراجویی در اینجا متوقف نمی‌شود. an CNF قبلی گزارش نشان داد که السالوادور برنامه صدور گواهی بیت کوین را برای 80000 کارمند دولتی خود راه اندازی کرده است. این اقدام بلندپروازانه که توسط دفتر ملی بیت کوین (ONBTC) هدایت می شود، با هدف تجهیز کارکنان دولت به درک عمیق بیت کوین و کاربردهای بالقوه آن در مدیریت دولتی است.

گام جسورانه السالوادور به سمت قانونی شدن بیت کوین توجه بین المللی را به خود جلب کرده است و کشورهایی مانند آرژانتین به طرح های مشابه ابراز علاقه کرده اند.

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا