اخبار روزاقتصاد

Shiba Inu و Tron Surge با ظهور بازارهای اینتل به عنوان بهترین پیش فروش جدید

Shiba Inu و Tron Surge با ظهور بازارهای اینتل به عنوان بهترین پیش فروش جدید

تحلیلگران بهترین ICO را در بازار ارزهای دیجیتال کشف کرده اند. تازه واردی به نام اینتل مارکت از زمانی که راه اندازی شد در راهپیمایی بوده است. سرمایه گذاران بیش از 140 هزار دلار بودجه برای این پروژه جمع آوری کرده اند.

کارشناسان برتر بر این باورند که بازارهای اینتل در ماه های آینده به رشد خود ادامه دهد. آنها آن را با شیبا اینو و ترون در آینده رقابت خواهند کرد.

Kraken Adda New Shiba Inu (SHIB) به پلتفرم خود جفت شد

Kraken، یک صرافی برتر ارزهای دیجیتال، پشتیبانی خود را از Shiba Inu (SHIB)، دومین میم کوین بزرگ در فضای کریپتو، گسترش داد. طبق پست وبلاگ، صرافی گفته است جفت‌های حاشیه جدید یورو، از جمله SHIB/EUR را اضافه خواهد کرد.

این حرکت به دارندگان سکه Shiba Inu در اروپا اجازه می دهد تا memecoin را با ارز اصلی خود معامله کنند. در اخبار دیگر، قیمت کریپتو شیبا اینو در سطح هفتگی افزایش یافته است. ارزش بازار آن در دو هفته گذشته در حدود 7.5 میلیارد دلار و 8.5 میلیارد دلار معامله شده است.

از نظر رشد آتی، می‌توانیم شاهد افزایش قیمت شیبا اینو تا SMA 50 روزه (0.00001575 دلار) باشیم. اگر حرکت باقی بماند، حتی ممکن است SMA 200 روزه را آزمایش کند. (0.00002060 دلار) در ماه های آینده l.

Tron (TRX) به Memecoin Craze می‌پرد

شبکه Tron به شور و شوق میم کوین که در بازار ارزهای دیجیتال در حال افزایش است، پیوسته است. این امر پس از راه‌اندازی پروژه SunPump صورت می‌گیرد،  پلتفرمی شبیه به Solana’s Pump.fun.

در 22 آگوست، SunPump

در این میان، قیمت Tron سبز نشان می‌دهد و بالاتر از SMA 50 روزه (0.132406 دلار) است. ارزش بازار ارز دیجیتال در این دوره حتی افزایش یافته است. می‌توانیم ببینیم که در نمودار قیمت ماهانه بین حداقل 10 میلیارد دلار و حداکثر 15 میلیارد دلار در نوسان است.

پیش فروش جدید، بازارهای اینتل، 140 هزار دلار جمع آوری می کند تا تجارت رمزنگاری را متحول کند

Intel Markets (INTL) است تبدیل شدن به یک چراغ درخشان در دنیای ارزهای دیجیتال. اینجا برای متحول کردن صنعت تجارت کریپتو از طریق ارائه یک پلت فرم معاملات آتی دائمی مبتنی بر هوش مصنوعی است. سرمایه گذاران از زمان راه اندازی اینتل به بازارهای اینتل علاقه زیادی نشان داده اند. آنها 18 درصد از سکه ها را در مرحله اول به دست آورده اند و به پروژه کمک می کند تا بیش از 140 هزار دلار بودجه جمع آوری کند.

همه چشم‌ها در حال حاضر منتظر راه‌اندازی پلتفرم معاملاتی مبتنی بر هوش مصنوعی اینتل مارکت هستند. طبق Resolv Labs. بازارهای اینتل تعداد بی شماری از ابزارها و گزینه های معاملاتی را در خود جای داده است که هم برای سرمایه گذاران جدید و هم برای سرمایه گذاران قدیمی مناسب است.

یک ربات تجارت هوش مصنوعی، یک ویژگی تجارت کپی برای تازه کارها و ابزارهای تحلیلی پیشرفته وجود دارد. معامله گران می توانند از این ابزارها برای تجزیه و تحلیل نمودارها و نظارت بر حرکات قیمت استفاده کنند. کارشناسان بازار از اینتل مارکت پشتیبانی می کنند. آنها معتقدند که این بهترین ICO در حال حاضر در بازار است.

چرا این پیش فروش جدید بهتر از ترون و شیبا اینو عمل می کند

تحلیلگران می گویند که اینتل مارکت در حال حاضر بیشترین تقاضای ICO را در بازار ارزهای دیجیتال دارد. بر اساس استفاده نوآورانه از هوش مصنوعی توسط اینتل مارکت، آنها معتقدند که پیش فروش کاربران زیادی را جذب خواهد کرد و به زودی فروخته خواهد شد. در نتیجه، آنها پیش‌بینی کرده‌اند که توکن اصلی آن، INTL، که با قیمت 0.009 دلار معامله نمی‌شود، می‌تواند تا قبل از پایان سال به 0.11 دلار افزایش یابد.

درباره بازارهای اینتل اطلاعات بیشتری کسب کنید:

پیش فروش:

تلگرام: https://t.me/ IntelMarketsOfficial

توئیتر: https://x.com/ intel_markets

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا