اخبار روزاقتصاد

Fetch.ai آزمایشگاه نوآوری 10 میلیون دلاری را برای استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی راه‌اندازی می‌کند

Fetch.ai آزمایشگاه نوآوری 10 میلیون دلاری را برای استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی راه‌اندازی می‌کند

  • آزمایشگاه نوآوری Fetch.ai یک اکوسیستم جامع برای تسریع توسعه عامل هوش مصنوعی ارائه می دهد.
  • ادغام توکن شامل Fetch.ai، Ocean Protocol و SingularityNET بحث‌های صنعت را برانگیخت.

Fetch.ai، پیشرو در سیستم های یادگیری ماشین غیرمتمرکز، یک آزمایشگاه نوآوری در سانفرانسیسکو برای پیشرفت هوش مصنوعی (AI) تأسیس کرد.

این آزمایشگاه در نظر گرفته شده است که نیروگاهی برای شرکت‌های در مراحل اولیه باشد که بر روی توسعه عوامل هوش مصنوعی متمرکز شده‌اند، نرم‌افزارهای مستقلی که می‌توانند وظایف خاصی را اجرا کنند یا خودشان تصمیم بگیرند.

این برنامه بخشی از هدف بزرگ‌تر Fetch.ai برای جابجایی مرزهای هوش مصنوعی، با متعهد شدن این کسب‌وکار سالیانه 10 میلیون دلار برای تأمین مالی پروژه‌ها در این زمینه.

توانمندسازی استارتاپ ها با پشتیبانی جامع و فناوری پیشرفته هوش مصنوعی

این آزمایشگاه طیف گسترده ای از خدمات، از جمله شتاب دهنده راه اندازی، باشگاه مبتکران سفیر، و برنامه انکوباتور کارآموزی را ارائه می دهد. هدف از این تلاش‌ها ارائه ابزارها، راهنمایی و کمک‌های استراتژیک است که شرکت‌ها برای رسیدن به محصولات از زمان ایده‌پردازی به محصولات آماده بازار نیاز دارند.

این شرکت‌ها با استفاده از فناوری هوش مصنوعی قدرتمند Fetch.ai، می‌توانند با ارائه راه‌حل‌های پیشگامانه به بازار، صنعت را متحول کنند.

از سوی دیگر، همانطور که قبلاً گزارش شده، اعلام همکاری Fetch.ai، Ocean Protocol و SingularityNET برای ادغام توکن های خود در یک توکن واحد به نام ASI جرقه زده است. بحث.

با این حال، این رویکرد واکنش‌های متناقضی را برانگیخت، به ویژه زمانی که کوین‌بیس اعلام کرد که ادغام توکن را تایید نمی‌کند. درعوض، مصرف‌کنندگان باید خودشان با استفاده از کیف پول‌های خودسرپرستی، این انتقال را انجام دهند.

علاوه بر آن، توکن Fetch.ai (FET) عملکرد قابل توجهی در بازار داشته است. بر اساس CoinMarketCap، قیمت FET در حال حاضر حدود 1.31 دلار است که در 24 ساعت گذشته به میزان خیره کننده 11.22% افزایش یافته است.

علاوه بر این، این توکن طی هفته گذشته روند صعودی داشته است، با افزایش 60.11٪ که موقعیت آن را به عنوان برترین سود روز تایید می کند.

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا