اخبار روزفناوری

Aowed فیلم یک ساعته جدید با کیفیت 4K دریافت می کند که سه کهن الگوی مختلف را نشان می دهد

Aowed فیلم یک ساعته جدید با کیفیت 4K دریافت می کند که سه کهن الگوی مختلف را نشان می دهد

با وجود تاخیر تا 18 فوریه 2025، Obsidian Entertainment همچنان به نمایش بیشتر بازی آینده خود، Avowed، ادامه می دهد. ما اخیرا شنیدیم که تعداد پایان‌ها دو رقمی است و استودیو همچنین تأیید کرد هدف نرخ فریم 30 فریم در ثانیه در کنسول های Xbox.

اکنون، یوتیوبر Enfant Terrible بیش از یک ساعت فیلم جدید از گیم پلی (موجود با وضوح عالی 4K) منتشر کرده است که سه کهن الگوی متفاوتی را که بازیکنان در Aowed پیدا خواهند کرد نشان می دهد: Blood Mage، Barbarian و Ranger. بازی RPG اکشن در Eora، دنیای Pillars of Eternity، یک سیستم بدون کلاس دارد. به این ترتیب، بازیکنان آزاد خواهند بود تا شخصیت اصلی خود را هر طور که دوست دارند سفارشی کنند، اما همچنان می‌توان به سبک بازی خاصی دست یافت.

در Gamescom 2024، Obsidian نیز توسط Iron مصاحبه شد پادکست Lords. در اینجا، مت هانسن، مدیر تولید و رایان واردن، مدیر تولید، یکی از سیستم‌هایی را که کمتر در مورد آن صحبت شده است، توضیح دادند: چرخ شعاعی، که به بازیکنان اجازه می‌دهد زمان را متوقف کنند و به طور استراتژیک در مورد کارهای بعدی که انجام می‌دهند فکر کنند، و اینکه چگونه همراهان در آن نقش دارند.

Ryan Warden: ما همچنین توانایی‌هایی را داریم که برای اتصال به d-pad در دسترس هستند، بنابراین اگر می‌خواهید یکی از آن توانایی‌ها را سریع شلیک کنید، مشکلی نیست، و اگر می‌خواهید کمی سرعت بیشتری در تجربه رزمی خود داشته باشید، مشکلی نیست، فقط سریع آن را نیز به d-pad متصل کنید. اگر می‌خواهید کای با Fire و Ire وارد شود، که یکی از توانایی‌های اوست که در آن به نوعی آگرو را روی دشمنان می‌کشد تا کمی بیشتر به عنوان یک تانک عمل کند، مشکلی نیست، می‌توانید این کار را انجام دهید. فقط سریع آن را از d-pad شلیک کنید. هر همراه دارای چهار توانایی فعال است. شما مجبور خواهید بود که برخی از انتخاب‌ها را انجام دهید، زیرا دکمه‌های زیادی وجود دارد، اما می‌توانید آنها را مطابق با دلخواه خود تغییر دهید.

مت هنسن: برای اینکه کمی به آن اضافه کنیم، هر یک از این توانایی‌ها همچنین دارای یک سری ارتقاء هستند که می‌توانید به طور اساسی دریافت کنید. نحوه عملکرد آن توانایی را تغییر دهید. راه های مختلفی وجود دارد که می توانید همراهان خود را بسازید و آنها را نیز ترکیب کنید. کای و ماریوس نسبت به Giatta و Yatzli روش های متفاوتی برای هم افزایی دارند. بخش زیادی از بازی در مورد این ایده است که شما در کنار همراهان خود قوی تر هستید.

همانطور که در بالا ذکر شد، تاریخ انتشار Avowed اکنون برای PC و Xbox Series S|X اواسط فوریه تعیین شده است. با این حال، مایکروسافت در حال حاضر تأیید پنجره راه اندازی پلی استیشن 5 ایندیانا جونز و دایره بزرگ، به نظر می رسد که این بازی در مقطعی در آینده در آنجا عرضه شود.

aowed d981db8cd984d985 db8cdaa9 d8b3d8a7d8b9d8aad987 d8acd8afdb8cd8af d8a8d8a7 daa9db8cd981db8cd8aa 4k d8afd8b1db8cd8a7d981d8aa d985db8c 66cc49bbec2a8

به‌هرحال رایانه‌های شخصی به احتمال زیاد بهترین تجربه را ارائه خواهند کرد. Obsidian برای پشتیبانی از NVIDIA DLSS 3 و ray tracing با NVIDIA شریک شده است، اگرچه هنوز نمی‌دانیم کدام جلوه‌ها با ردیابی پرتو تقویت می‌شوند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا