اخبار روزفناوری

عصر اژدها: Veilguard سیستم رزمی خود را نشان می دهد

عصر اژدها: Veilguard سیستم رزمی خود را نشان می دهد

همانطور که در نقشه راه برای راه اندازی وعده داده شده بود، BioWare به تازگی یک پست وبلاگ جدید را نشان داد که شامل مجموعه ای از ویدیوهای گیم پلی پیوست شده بود که سیستم رزمی Dragon Age: The Veilguard را نشان می داد. .

فیلم از دیدگاه یک شخصیت بازیکن جنگجو گرفته شده است که تخصص Champion را انتخاب کرده است، که در مورد آسیب دفاع و آتش طراحی شده است (که در برابر Darkspawn که در برابر آتش آسیب پذیر هستند عالی است). همانطور که قبلاً توسط استودیو ذکر شده بود، بازیکنان باید سه توانایی به اضافه یک حمله Ultimate را انتخاب کنند که مورد دوم به تخصص کلاس بستگی دارد تا وارد نبرد شوند. در این مورد، بازیکن Driving Kick، Grappling Spear، Spectral Bulwark و Warden’s Fire را انتخاب کرد.

ما همچنین اولین نگاهی به Runes داریم که مکمل توانایی‌های فعال است. سه رونز انتخاب شده در این مورد Mend بودند که تمام Rage را برای التیام روک در هنگام فعال شدن مصرف می‌کند. Crystallize که تمام دشمنان را در شعاع 10 متری اطراف شخصیت بازیکن منجمد می کند. و Diminish که تمام دشمنان را در فاصله 6 متری ضعیف می کند. یکی دیگر از Rune هایلایت شده در این ویدئو Scorch است که تمام حملات سلاح را تغییر می دهد تا آسیب آتش به مدت 20 ثانیه وارد شود. به طور کلی، Runes کنترل اضافی، ابزار، و افزایش آسیب را ارائه می دهد.

این روک همچنین از زره‌های سنگین کامل استفاده می‌کند، که به آنها امکان دسترسی به تسلط مرتبط را می‌دهد که دفاع را تا 20 درصد افزایش می‌دهد و احتمال اختلال در هنگام دریافت ضربه را کاهش می‌دهد. یکی دیگر از موارد غیرفعال اصلی در درخت مهارت، Fiery Resolve است که پس از انجام موفقیت آمیز حمله، سلاح های شعله ور را اعطا می کند. سپس ویدئو به بخش تجهیزات تغییر می‌کند و ابزاری را نشان می‌دهد که Stagger را بهبود می‌بخشد و منجر به حذف آسان‌تر می‌شود. متر Stagger به عنوان نوار اسطوخودوس نشان داده می شود، در حالی که Armor Barrier یک نوار زرد است و با حملات غوغا سنگین به راحتی کاهش می یابد. از سوی دیگر، حملات محدوده ای مانع Shield (به رنگ آبی) را حذف می کنند.

البته بازی Dragon Age: The Veilguard هنگام هم‌افزایی استراتژی‌ها با همراهان Rook بهترین بازی خواهد بود. به عنوان مثال، در ماموریت نشان داده شده در ویدیو، آدرنالین راش لوکانیس باعث افزایش آسیب روک می شود، در حالی که Davrin’s Heroic Strike، دباف Overwhelmed را اعمال می کند و استاگر گرفته شده توسط هدف را افزایش می دهد. همراهان همچنین می توانند در کنترل جمعیت کمک کنند، همانطور که در لوکانیس Abominate نشان داده شده است، توانایی ای که دشمنان را در منطقه هدف به زمین می اندازد. با این حال، مسلماً استفاده بیشتر آنها از ترکیبات ترکیبی است. پس از درخواست از داورین برای طعنه زدن به دشمنان نزدیک و کشیدن دشمن دور با Grappling Spear، روک به Rune Crystallize اجازه می دهد تا آنها را منجمد کند و آنها را برای انفجار ترکیبی Eviscerate لوکانیس باز کند.

همه اینها بر اساس اصول مبارزه است: پرش، حمله سبک، حمله سنگین و جاخالی دادن، که مورد آخر حتی در میانه حمله نیز در دسترس است. هم حملات سبک و هم حملات سنگین را می توان برای ضربه زدن شدیدتر به دشمنان انجام داد و برخی از حملات به صورت متناوب با پریدن یا دویدن به سمت دشمن انجام می شوند. هر کلاس دارای حملات دامنه‌ای است (قهرمان جنگجو دارای پرتاب سپر، سبک کاپیتان آمریکا)، بلوک‌ها و/یا پاری‌ها، و دو مجموعه سلاح مجزا برای تعویض در طول مبارزه است.

d8b9d8b5d8b1 d8a7da98d8afd987d8a7 veilguard d8b3db8cd8b3d8aad985 d8b1d8b2d985db8c d8aed988d8af d8b1d8a7 d986d8b4d8a7d986 d985db8c d8afd987 66cb0802de629

برای اطلاعات بیشتر درباره Dragon Age: The Veilguard، خلاصه ما را بررسی کنید مقاله. در نکته دیگر، در Gamescom، ما تایید دریافت کرد که ردیابی پرتو در کنسول ها نیز در دسترس خواهد بود.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا