اخبار روزاقتصاد

3 سکه برای تبدیل 1000 دلار به 1 میلیون دلار فقط در شش روز

3 سکه برای تبدیل 1000 دلار به 1 میلیون دلار فقط در شش روز

در دنیای پویای ارزهای دیجیتال، یک فرصت نادر پدید آمده است. برخی از سکه های دیجیتالی برای رشد انفجاری آماده هستند و نویدبخش بازگشت سرمایه های کوچک هستند. علاقه مندان به ارزهای دیجیتال و سرمایه گذاران متوجه خواهند شد که کدام سکه های کلیدی پتانسیل افزایش چند برابری سرمایه گذاری ها را در یک بازه زمانی فوق العاده کوتاه دارند. برای کشف این مشتریان بالقوه با پاداش بالا همراه باشید.

توکن $BLASTUP در انتظار افزایش 100 برابری است که سریع‌ترین رشد را در لانچ پد تقویت می‌کند

$BLASTUP، توکن بومی BlastUP، به سرعت در حال تبدیل شدن به یک متجدد در بازار ارزهای دیجیتال است. ساخته شده بر روی Blast، تنها بلاک چین لایه 2 که بومی را ارائه می کند. بازدهی برای ETH و استیبل کوین‌ها، BlastUP ماموریت دارد تا از روز اول استارت‌آپ‌های رمزنگاری را سوپرشارژ کند – و در حال حاضر در حال ارائه است. در تنها چند ماه، BlastUP چندین IDO موفق راه اندازی کرد، بیش از 20000 دارنده را جذب کرد و 8 میلیون دلار جمع آوری کرد .

همانطور که BlastUP به پیش می‌رود، همچنان بر ایجاد یک مرکز جهانی برای جامعه Blast متمرکز است که متعهد به حمایت از استارت‌آپ‌های در مراحل اولیه است. رویکرد جامعه محور و انگیزه آن برای نوآوری عوامل کلیدی در افزایش سریع آن است که به نفع همه شرکت کنندگان در اکوسیستم است.

پرتفوی خود را با $BLASTUP قبل از آن تامین کنید Altseason Approaches

توکن $BLASTUP در هسته پلتفرم قرار دارد و از کاربرد بالایی برخوردار است. دارای مزایای بسیاری برای دارندگان آن است:

– با آپراتور چشم‌نواز تا 24 درصد، جوایزی را دریافت کنید 

– دسترسی انحصاری به IDOها، ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری اولیه در پروژه‌های جدید داغ 

– هدیه‌های وفاداری و تخصیص‌های انحصاری از پروژه‌های راه‌اندازی شده در BlastUP

$BLASTUP اخیراً در MEXC و Bitget راه‌اندازی شد و قصد دارد به صرافی‌های tier-1 بپیوندد به زودی این فهرست‌های جدید، قرار گرفتن در معرض بازار را افزایش می‌دهند و $BLASTUP را برای مخاطبان وسیع‌تری از سرمایه‌گذاران جذاب‌تر می‌کنند.

همانطور که اکوسیستم BlastUP به رشد خود ادامه می دهد، تقاضا برای توکن آن نیز افزایش می یابد. تحلیلگران در حال حاضر افزایش 1000 درصدی بالقوه در ارزش را تا پایان سال پیش بینی می کنند، زیرا پروژه ها و کاربران بیشتری به این پلتفرم هجوم می آورند.

برای کسانی که می‌خواهند در مراحل اولیه یک توکن با رشد بالا و کاربردی بالا دریافت کنند، $BLASTUP بهترین گزینه است.

سهم، کسب درآمد، و رشد با $BLASTUP – برای آینده 100 برابری بازده هدف بگیرید!

Cardano’s ADA: بازیکنی امیدوارکننده در فضای رمزنگاری

Cardano یک پلت فرم بلاک چین است که به دلیل تمرکز بر پایداری و مقیاس پذیری شناخته شده است. این سیستم از سیستم اثبات سهام Ouroboros استفاده می کند که آن را در مقایسه با سایرین از نظر انرژی کارآمد می کند. ADA ارز دیجیتال بومی آن است که با نام‌های بزرگی مانند ETH Ethereum رقابت می‌کند. ممکن است سرمایه گذاران ADA را جذاب بدانند زیرا امکان تراکنش ها، پرداخت ها و سهام ایمن را فراهم می کند. این پلت فرم برای قراردادهای هوشمند، پشتیبانی از برنامه های مالی غیرمتمرکز و موارد دیگر طراحی شده است. کاردانو با ساختار دولایه خود قصد دارد بسیاری از تراکنش ها را در ثانیه انجام دهد. تعاملات کم هزینه ای را ارائه می دهد و آن را برای کاربران و توسعه دهندگان جذاب می کند. چه به سرمایه‌گذاری بلندمدت یا کاوش در ارزهای دیجیتال علاقه‌مند باشید، کاردانو ارزش پیشرفت‌های بالقوه‌اش را دارد.

VeChain: نگاهی اجمالی به انقلاب زنجیره تامین بلاک چین

VeChain با تمرکز بر راه‌حل‌های زنجیره تامین با فناوری بلاک چین، موج ایجاد می‌کند. این شفافیت را فراهم می کند و از ردیابی بهتر کالاها در بخش هایی مانند غذا، مد و خودرو اطمینان می دهد. سکه آن، VET، به دلیل حضور قوی در بازار قابل توجه است. مردم جذب VeChain می شوند زیرا به تأیید صحت محصول و مدیریت مسائلی مانند فراخوان کمک می کند. این پلتفرم به بلاک چین خود یعنی VeChainThor انتقال یافت و نحوه اعتبارسنجی تراکنش ها را بهبود بخشید. این تغییر، همراه با مشارکت با نام‌های بزرگی مانند Walmart China و BMW، نشان‌دهنده رشد بالقوه است. سرمایه‌گذاری در VET می‌تواند به معنای بهره‌برداری از شبکه‌ای در حال گسترش با استفاده‌های واقعی باشد که فرصتی برای کسب درآمد غیرفعال از طریق اکوسیستم آن فراهم می‌کند.

نتیجه گیری

ADA و VET امیدوارکننده هستند اما رشد کوتاه مدت محدودی دارند. تمرکز اصلی باید بر روی BLASTUP باشد. مفهوم نوآورانه و ادغام آن در اکوسیستم Blast آن را به گزینه ای برجسته برای بازدهی بالا در بازه زمانی کوتاه تبدیل کرده است.

سایت:

توئیتر: https://twitter.com/ Blastup_io

اختلاف: https://discord.gg/ 5Kc3nDhqVW

تلگرام: https://t.me/ blastup_io

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا