اخبار روزفناوری

آخرین نکات بایگانی FCC در مورد راه اندازی قریب الوقوع Samsung Galaxy S24 FE، آماده تسلط بر هر گوشی هوشمند میان رده در بازار

آخرین نکات بایگانی FCC در مورد راه اندازی قریب الوقوع Samsung Galaxy S24 FE، آماده تسلط بر هر گوشی هوشمند میان رده در بازار

سامسونگ محبوبیت خود را مدیون گوشی های هوشمند پرچمدار خود است که در بین کاربران محبوبیت زیادی دارند و باعث رقابت جدی دیگران می شوند. اگرچه دستگاه‌های رده بالا همان چیزی هستند که این شرکت بیشتر به آن شهرت دارد، غول فناوری به طور فعال روی محدوده‌ی مقرون‌به‌صرفه‌اش کار می‌کند که به کاربرانی که به دنبال ویژگی‌های ممتاز هستند، اما تلفنی که هزینه‌ای را متحمل نمی‌شود، پاسخ می‌دهد. سری FE آن ممکن است بهترین جایگزین بعدی برای مدل‌های پرچم‌دار باشد، با کاربرانی که نسخه آینده S24 FE را پیش‌بینی می‌کنند. گواهینامه های اخیر FCC ممکن است تأیید کرده باشد که انتشار به زودی انجام می شود.

Galaxy S24 FE در وب‌سایت FCC ظاهر شد و تأیید می‌کند که راه‌اندازی چندان دور نیست

سری FE سامسونگ اخیراً به دلیل ارائه مشخصات و عملکرد مشابه دستگاه های پرچمدار، به جز برخی کاهش های ناچیز، با قیمت بسیار مقرون به صرفه تر. این مجموعه به مخاطبان گسترده‌تری کمک می‌کند، به‌ویژه آنهایی که به قیمت حساس هستند اما به دنبال ویژگی‌های برتر هستند.

کاربران پیش‌بینی راه‌حل آینده Galaxy S24 FE را قبل از راه‌اندازی آن آغاز کرده‌اند، در حالی که تلفن‌های FE همچنان یک موضوع داغ برای افشای اطلاعات هستند. در حالی که شاهد هستیم که مدل بودجه به سایت‌های صدور گواهینامه راه یافته است، اخیراً این دستگاه در وب‌سایت FCC ظاهر شده است و اطلاعات بیشتری در مورد مدل آینده ارائه می‌کند.

همانطور که توسط 91mobiles مشاهده شد، Galaxy S24 مدل جهانی FE با شماره مدل SM-S721B/DS در وب سایت FCC ظاهر شده است. این همان شماره مدلی است که قبلاً در صفحه پشتیبانی سامسونگ فرانسه دیده شده بود که بعداً حذف شد. سند مدل را تأیید می‌کند و جزئیات کلیدی در مورد آنچه دستگاه با آن عرضه می‌شود به ما می‌دهد.

گفته می‌شود که S24 FE با Wi-Fi 6، NFC، 5G، قابلیت‌های GNSS، شارژ بی‌سیم و اتصال بلوتوث 5.3 عرضه می‌شود. باتری گوشی با شماره مدل EB-BS721ABE و EB-BS721ABY نوشته شده است و همچنین متوجه شارژری شدیم که با شماره مدل EP-TA800 مشخص شده است که نشان دهنده آداپتور شارژ 25 واتی سامسونگ است.

در حالی که فهرست حاوی اطلاعات زیادی نیست، گمانه‌زنی‌هایی در مورد راه‌اندازی در ماه اکتبر منتشر شده است. با شناسایی اخیر FCC، به نظر می رسد که پرتاب می تواند خیلی زود اتفاق بیفتد، اگرچه پنجره پرتاب تا تایید رسمی نمی تواند قطعی باشد. طبق آنچه می دانیم، مدل S24 FE دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی FHD+ بزرگتر و نرخ به روز رسانی 120 هرتز خواهد بود. ما همچنین انتظار یک جهش در روشنایی را نسبت به نوع قبلی داریم و اکنون به 1900 نیت اوج روشنایی می‌رویم.

d8a2d8aed8b1db8cd986 d986daa9d8a7d8aa d8a8d8a7db8cdaafd8a7d986db8c fcc d8afd8b1 d985d988d8b1d8af d8b1d8a7d987 d8a7d986d8afd8a7d8b2db8c 66ca0b456246e

این تلفن مقرون به صرفه دارای طرح‌بندی دوربین سه‌گانه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض 12 مگاپیکسلی و لنز زوم اپتیکال 8 مگاپیکسلی است. گفته می شود که این گوشی دارای باتری 4565 میلی آمپر ساعتی است و شایعات حاکی از آن است که یک پردازنده Exynos 2400e قدرت این گوشی را تامین می کند. با نزدیک شدن به تاریخ عرضه، جزئیات بیشتر در مورد S24 ظاهر خواهد شد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا