اخبار روز

جنایات رژیم وحشی صهیونیستی در تاریخ نظیر ندارد

جنایات رژیم وحشی صهیونیستی در تاریخ نظیر ندارد

۱۲:۳۷ ۰۳ شهريور ۱۴۰۳

محمدرضا سلمانی‌عبیات با اشاره به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه کودکان و مردم بی‌گناه غزه، در گفتگو با ایسنا، تصریح کرد: بشریت شاهد بزرگ‌ترین جنایات نسل‌کشی در تاریخ است.

او با اشاره به این‌که فهرست موجود از نسل‌کشی‌ها در تاریخ سراسر کره زمین فهرست تاسف‌باری است اظهار کرد:، اما هیچ‌کدام از نسل‌کشی‌های تاریخی با شدت و هدف جنایتکارانه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه و رفح مطابقت ندارند.

وی با بیان این‌که موضوعی که رژیم صهیونیستی را از دیگر جنایتکاران تاریخ متمایز می‌کند؛ هدف قرار دادن مستقیم کودکان معصوم است، توضیح داد: در بیشتر جنگ‌های تاریخی مردان و در نهایت زنان هدف قرار می‌گیرند و از هدف قرار دادن کودکان جلوگیری می‌شود، اما در نبرد نابرابر رژیم وحشی صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها کودکان نیز هدف قرار می‌گیرند.

این پژوهشگر تاریخ: تدوام جنایات رژیم صهیونیستی در غزه نشان‌دهنده این است که هم‌اکنون و بیش از هر زمان دیگری لازم است که کشور‌های اسلامی برای دفاع از مظلومیت مردم بی‌گناه فلسطین با یکدیگر اتحاد و همکاری داشته باشند.

نویسنده کتاب «مشعشعیان و دولت‌های متقارن» معتقد است: اتحاد و همکاری کشور‌های اسلامی می‌تواند گامی مهم و تاثیرگذار برای پایان بخشیدن به وحشی‌گری رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین باشد.

او با تصریح این مطلب که برخی از کشور‌های اسلامی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کرده‌اند خاطرنشان کرد: اگر اتحاد و اتفاق بین همه کشور‌های اسلامی محقق می‌شد شاید شاهد این همه جنایات هولناک و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه و رفح نبودیم.

سلمانی‌عبیات: کشور‌های اسلامی با همکاری و اتحاد می‌توانند صدای مردم مظلوم فلسطین باشند. همچنین می‌توانند نقش بازدارنده و مهمی را در توقف جنگ نابرابر رژیم صهیونیستی ایفا کنند.

این پژوهشگر تاریخ با اشاره به این‌که امام خمینی (ره) دفاع از مردم مظلوم فلسطین را مساله‌ای مهم می‌دانستند یادآوری کرد: امام خمینی (ره) هیچ وقت به خاطر ملاحظه زورگویان عالم از دفاع از مظلومان عالم دست نکشیدند و از مساله فلسطین به عنوان مساله اصلی یاد می‌کردند؛ بنابراین دفاع از مظلومیت مردم فلسطین شیوه، روش، توصیه و وصیت امام خمینی (ره) است.

وی ابراز امیدواری کرد: وحدت و انسجام کشور‌های اسلامی و تلاش‌های جهانی برای حمایت موثرتر از ملت مظلوم فلسطین بیش از هر زمان دیگری متجلی شود.

منبع: ایسنا

منبع : خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا