اخبار روزاقتصاد

Chainlink در توکن کردن دارایی های دنیای واقعی پیشرو است: 9 مورد استفاده جدید

Chainlink در توکن کردن دارایی های دنیای واقعی پیشرو است: 9 مورد استفاده جدید

  • Chainlink با افزایش شفافیت و قابلیت همکاری، نوآوری در دارایی‌های توکن‌شده در دنیای واقعی را هدایت می‌کند.
  • ادغام‌های کلیدی شامل شفافیت ETF بهبود یافته، انتقال زنجیره‌ای متقابل برای املاک و نشانه‌های مالی، و راه‌حل‌های مدیریت دارایی جهانی است.

ظهور دارایی های توکن شده در دنیای واقعی (RWA) در حال تغییر چشم انداز مالی است و Chainlink در خط مقدم است این دگرگونی با افزایش تقاضا برای توکن‌سازی، زیرساخت غیرمتمرکز Chainlink طیف گسترده‌ای از موارد استفاده نوآورانه را امکان‌پذیر می‌کند، از افزایش شفافیت در ETFها گرفته تا تقویت انتقال زنجیره‌ای متقابل برای دارایی‌های توکن‌شده.

در حال حاضر، Chainlink در حال پیاده سازی راه حل های خود برای افزایش شفافیت و امنیت خدمات مالی است. به عنوان مثال، 21Shares ویژگی Proof of Reserve Chainlink را در Core Ethereum ETF (CETH) خود گنجانده است تا شفافیت محصول را افزایش دهد. این یکپارچه سازی به این معنی است که سرمایه گذاران می توانند به ذخایری که پشت ETF هستند در زمان واقعی دسترسی داشته باشند، بنابراین اعتماد به محصولات مالی دیجیتال. 

به طور مشابه، Chainlink به پلت فرم امتیاز اعتباری زنجیره ای Credora با تجزیه و تحلیل اعتبار بلادرنگ کمک می کند. این نوآوری رتبه‌بندی اعتباری دقیق‌تر و سریع‌تری را امکان‌پذیر می‌کند و در نتیجه اعتبار امتیازدهی اعتبار در پلتفرم بلاک چین را افزایش می‌دهد. 

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا