اخبار روزاقتصاد

Dogwifhat با کاهش علاقه سرمایه گذاران با شکست مواجه می شود: آینده WIF چیست؟

Dogwifhat با کاهش علاقه سرمایه گذاران با شکست مواجه می شود: آینده WIF چیست؟

  • Dogwifhat (WIF) به ویژه از زمان اوج خود بین مارس و آوریل، کاهش شدیدی در مشارکت اجتماعی و علاقه سرمایه گذاران داشته است.
  • در ماه اوت، جریان خروجی WIF تشدید شد که منجر به کاهش قیمت و تضعیف بیشتر احساسات سرمایه‌گذار شد.

19 آگوست- طبق، Dogwifhat (WIF) کاهش قابل توجهی در کشش اجتماعی و علاقه سرمایه‌گذاران تجربه می‌کند. به داده از Kaito و Coinglass. این کاهش پس از دوره قوی اشتراک افکار اجتماعی در X اوایل سال جاری .

کشش اجتماعی WIF محو می‌شود

طبق داده‌های Kaito، مشارکت اجتماعی WIF نسبت به اوج خود در مارس و آوریل به شدت کاهش یافته است. در آن زمان، پست های مربوط به WIF در X توجه زیادی را به خود جلب کرد، به ویژه از سوی اینفلوئنسرهای اصلی ارزهای دیجیتال. متأسفانه، این حرکت کوتاه مدت بود و WIF با تعامل کمی در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی باقی ماند. 

یکی از مشاهدات قابل توجه از داده‌های Kaito بیان می‌کند: «از ابتدا تا انتها اجرای $WIF، حساب‌های کلیدی CT تعامل بسیار بالایی با توییت‌های مرتبط داشتند. و سپس… آنها ادامه دادند.” این تغییر توجه، روند گسترده‌تری از کاهش علاقه به میم کوین را برجسته می‌کند.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا