اخبار روزفناوری

توسعه دهندگان Aowed تأیید کردند که 30 FPS هدف در حال توسعه بوده است

توسعه دهندگان Aowed تأیید کردند که 30 FPS هدف در حال توسعه بوده است

در مصاحبه‌ای با اعضای پادکست Iron Lords، مت هانسن، کارگردان هنری و رایان واردن، مدیر تولید، در مورد Avowed و آنچه بازیکنان می‌توانند از بازی انتظار داشته باشند صحبت کردند. یکی از شگفت‌انگیزترین چیزهای مصاحبه این بود که هدف آنها در طول توسعه برای Aowed 30 FPS در سراسر تخته بود. با توجه به اینکه Avowed یک نقش آفرینی اکشن اول شخص است، این عدد افراد زیادی را شگفت زده می کند. در حالی که بسیاری از بیانیه خود دفاع می کنند و می گویند که برای بازی مانند این لزوماً به 60 FPS نیاز ندارید، برخی از صمیم قلب معتقدند که 60 FPS باید حداقل باشد.

در حال حاضر، آنها به صراحت نگفته اند که آیا بازی می تواند با سرعت 60 فریم در ثانیه اجرا شود یا خیر، اما آنها اعلام کرده اند که Avowed 30 فریم در ثانیه را با افکت های پر زرق و برق در جای خود می زند تا بازی را مطلوب تر کند. .

مثل پست دیگری که درباره Aowed نوشتیم، پایان های ماکرو و میکرو برای دستیابی بازیکنان. کسانی که برای ورود به بازی هیجان زده هستند، اکنون می دانند که اسلایدهای پایانی دو رقمی شده اند. با این حال، تعداد پایان‌های کلان باید تأیید شود، با تغییرات متعدد. با این حال، طبق این مصاحبه، بیش از 50 تنوع برای بازیکنان وجود دارد.

در Avowed، بازیکنان به‌عنوان فرستاده امپراتوری Aedyrian بازی می‌کنند و سپس برای بررسی طاعون روح به سرزمین‌های زنده فرستاده می‌شوند. در حالی که این بازی در دنیایی مشابه Pillars of Eternity اتفاق می افتد، این دو داستان مستقیماً به هم مرتبط نیستند. با این حال، بازی Pillars of Eternity فرصتی را برای بدست آوردن زمینه اضافی برای Aowed ارائه می دهد.

مصاحبه با توسعه دهندگان به برخی از جزئیات ضروری دیگر برای Avowed، مانند فقدان یک سیستم کلاسی سنتی، اشاره کرد. در عوض، به بازیکنان اختیار کامل داده می‌شود تا توانایی‌ها را هر طور که می‌خواهند کشف کنند، توانایی‌های کلاس‌ها را با هم ترکیب کنند و کلاس ترکیبی را ایجاد کنند که برای آنها کار می‌کند. این به روش‌های مختلفی که بازیکنان می‌توانند بازی را انجام دهند کمک می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد به همان اندازه که می‌خواهند سبک بازی خود را ایجاد کنند که برای سفر در Aowed مناسب باشد.

مصاحبه کامل بیش از سی دقیقه طول می کشد، و آنها بسیاری از عوامل مهم Avowed را بررسی می کنند، مانند تاخیرهایی که بازی تجربه کرد، جهان سازی، و تلاش برای اینکه آن را تا حد امکان متراکم و پرجمعیت به نظر برسانند.

باید منتظر ماند و دید که آیا توسعه دهندگان Avowed نظرات متفاوتی را در مورد انتخاب 30 فریم بر ثانیه برای بازی خواهند دید یا خیر، اما این احتمال وجود دارد که بعداً در مورد آن اظهار نظر کنند یا شروع به تنظیم بازی کنند. برای کسانی که می خواهند تجربه نرم تری داشته باشند، با FPS بالاتر اجرا کنید.

d8aad988d8b3d8b9d987 d8afd987d986d8afdaafd8a7d986 aowed d8aad8a3db8cdb8cd8af daa9d8b1d8afd986d8af daa9d987 30 fps d987d8afd981 d8afd8b1 d8ad 66c8c564326f1

 

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا