اخبار روزاقتصاد

Bitget برای جذب 3000 سازنده تا سال 2025 و تشویق تأثیرگذاران رمزنگاری نسل بعدی

Bitget برای جذب 3000 سازنده تا سال 2025 و تشویق تأثیرگذاران رمزنگاری نسل بعدی

ویکتوریا، سیشل، 23 اوت 2024، Chainwire

Bitget، صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال و Web3 این شرکت اعلام کرد که ابتکار استخدام جهانی خود را به نام Bitget Builders Program با هدف ایجاد شبکه ای از رهبران افکار جهانی در زمینه ارزهای دیجیتال گسترش می دهد. هدف این برنامه تسریع شتاب رشد Bitget از طریق تأثیرگذاران مسئول و رهبران نظر کلیدی (KOL) در سراسر جهان است. برنامه Bitget Builders برای برانگیختن یک واکنش زنجیره ای به پذیرش کریپتو طراحی شده است که میلیاردها کاربر بعدی را به اکوسیستم کریپتو تزریق می کند.

به عنوان بخشی از این ابتکار، Bitget قصد دارد 3000 اینفلوئنسر رمزارز را در بالای 5000 سازنده که قبلاً سفری را برای تغییر چشم‌انداز مالی جهان آغاز کرده‌اند، استخدام کند. برنامه استخدام محدود به کشور خاصی نیست، بنابراین درخواست های این برنامه از سراسر جهان دعوت می شود. اخیراً بنیانگذار لینکدین پیش‌بینی کرده است که 9 تا 5 شغل تا سال 2034 منسوخ می‌شوند و افراد حرفه‌ای خود محور بیشتر از کارمندان دائمی درآمد خواهند داشت. با این باور که اقتصاد گیگ در کریپتو مسیر جدیدی را برای استقلال مالی برای افراد حاضر در فضا به ارمغان خواهد آورد.

استخدام تحت سه دسته کلی با در نظر گرفتن عمودهای فعال در زمینه رمزنگاری انجام خواهد شد. «Trading Builders» معامله‌گرانی طرفدار هستند که سرمایه‌گذاران باتجربه کریپتو هستند و نقش آن‌ها هدایت شرکت‌های جدید در فرآیند ثبت‌نام و اجرای اولین تجارت آگاهانه آنها با اطمینان خواهد بود. «Brand Builders» نقش متولیان برند را برای Bitget بازی می‌کند و برای ایجاد محتوای استراتژیک برای آموزش کریپتو، تجارت مسئولانه و آگاهی از ریسک مستقر می‌شود. “Community Builders” مشارکت جامعه را به همراه خواهد داشت و قبیله ای از افراد ایجاد می کند که نفس می کشند و با رمزنگاری زندگی می کنند.

«رشد گسترده کریپتو نشان‌دهنده زمان آن است که از قدرت و تخصص خود برای تسریع پذیرش با ایجاد اکوسیستم‌های خرد در سراسر جهان استفاده کنیم. در حالی که انقلاب مالی در حال انجام است، برنامه توسعه جهانی ما و کل اکوسیستم Bitget این ابتکار را برای تبدیل شدن به یک موفقیت خیره کننده تقویت می کند.

در جوایز، Bitget Trading Builders می‌توانند تا 50% کمیسیون، جوایز رویداد انحصاری و آموزش محصول دریافت کنند. برندسازان می‌توانند برای کارهای تبلیغاتی، یارانه‌های تولید محتوا و پشتیبانی از منابع پلت‌فرم پاداش دریافت کنند، در حالی که سازندگان انجمن می‌توانند یارانه‌های مدیریت جامعه، یارانه‌های فعالیت و مشوق‌های رشد را دریافت کنند. به طور کلی، هر دسته از سازندگان پاداش عادلانه ای دریافت می کنند و به آنها کمک می کند تا دانش، تخصص و پشتیبانی را برای رشد در کریپتو مطابق با زمینه تخصص خود کسب کنند.

کاربران می‌توانند برای برنامه Bitget Builders از کشور خود اینجا ثبت‌نام کنند..

درباره Bitget

Bitget که در سال 2018 تأسیس شد، شرکت صرافی ارزهای دیجیتال و Web3 پیشرو در جهان است. صرافی Bitget که به بیش از 30 میلیون کاربر در بیش از 100 کشور و منطقه خدمات ارائه می دهد، متعهد است که با ویژگی پیشگام تجارت کپی و سایر راه حل های تجاری به کاربران کمک کند تجارت هوشمندانه تر انجام دهند. Bitget Wallet که قبلاً با نام BitKeep شناخته می‌شد، کیف پول بیت‌گت یک ارز دیجیتال چند زنجیره‌ای در سطح جهانی است. کیف پولی که مجموعه‌ای از راه‌حل‌ها و ویژگی‌های جامع Web3 از جمله عملکرد کیف پول، مبادله، NFT Marketplace، مرورگر DApp و موارد دیگر را ارائه می‌دهد. Bitget از طریق همکاری با شرکای معتبر، از جمله فوتبالیست افسانه‌ای آرژانتینی، لیونل مسی و ورزشکاران ملی ترکیه، Buse Tosun Çavuşoğlu (قهرمان کشتی جهان)، سامت گوموش (دارنده مدال طلای بوکس) و ایلکین آیدین (تیم ملی والیبال) به افراد الهام می‌بخشد که از رمزنگاری استفاده کنند. >

برای اطلاعات بیشتر، به این آدرس مراجعه کنید: وب سایت | توییتر | تلگرام | LinkedIn | اختلاف | کیف پول بیت جت

برای سوالات رسانه، لطفاً با: [ایمیل محافظت شده]

تماس با

تیم روابط عمومی
[ایمیل محافظت شده]

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا