اخبار روزفناوری

اپل آی‌پد تاشو عرضه نمی‌کند، زیرا طراحی جدید فقط به سمت مک‌بوک با صفحه نمایش 18.8 اینچی است.

اپل آی‌پد تاشو عرضه نمی‌کند، زیرا طراحی جدید فقط به سمت مک‌بوک با صفحه نمایش 18.8 اینچی است.

نقشه راه محصول اپل برای آینده شامل یک دستگاه تاشو است که قبلاً تصور می‌شد یک آی‌پد یا مک‌بوک با تجربه نرم‌افزاری ترکیبی باشد، اما به نظر می‌رسد که تغییر جزئی وجود دارد. شایعه شده دستگاه 20 اینچی این شرکت، آی‌پد نیست، بلکه مک‌بوک است، زیرا این شرکت آی‌پد را برای روز بعد ذخیره خواهد کرد. یک تحلیلگر برجسته جزئیات مک بوک تاشو اپل را به اشتراک گذاشته است که عرضه آن تا پایان سال 2027 یا 2028 به تعویق افتاده است.

اپل آیپد تاشو را به نفع مک بوک کنار می گذارد، در حال حاضر تا سال 2027 تاخیر دارد

ما اخیراً جزئیات مربوط به تاشو اپل را گزارش کرده ایم مک بوک و تفاوت آن با انتظارات اولیه. شایعه شده بود که این دستگاه با صفحه نمایش 20.25 اینچی عرضه می شود، اما بر اساس گمانه زنی های تحلیلگر Ming-Chi Kuo ، اپل مناسب خواهد دید که صفحه نمایش قابل خم شدن را کمی کوتاهتر در 18.8 اینچ نگه دارد. این بدان معناست که اولین دستگاه تاشو می‌تواند دارای ردپای کوچک‌تری باشد زیرا اپل قصد دارد قبل از انداختن دستگاه به دست مصرف‌کننده، دمای بازار را بررسی کند.

به غیر از مک بوک تاشو، کو اشاره می کند که بررسی زنجیره تامین نشان می دهد که “آیپد تاشو قابلیت دید ندارد”، به این معنی که از مک بوک تاشو به عنوان آی پد تاشو یاد می شود که شایعه شده بود سال آینده عرضه می شود. این بدان معناست که مک بوک تاشو و آی پد دستگاه های مشابهی هستند، اما مارک گورمن معتقد نیست که این درست باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا