اخبار روزفناوری

Samsung One UI 7 Beta با اندروید 15 تا سپتامبر به تعویق افتاد

Samsung One UI 7 Beta با اندروید 15 تا سپتامبر به تعویق افتاد

برنامه بتای One UI 7 با اندروید 15 در ابتدا قرار بود در ماه جولای عرضه شود، اما با آغاز ماه آگوست، ما شاهد به‌روزرسانی نبودیم و برنامه بتا با تاخیر مواجه شد. گفته می شود که سامسونگ در حال آماده شدن برای راه اندازی آن در ماه سپتامبر و در میان مشکلاتی است که این شرکت باعث عقب انداختن تاریخ می شود. دلیل اینکه غول فناوری این فرآیند را به تعویق انداخته این است که شرکت منتظر است تا به‌روزرسانی One UI 6.1.1 قبل از انتشار نسخه بتا عرضه شود و گفته است که خود به‌روزرسانی برای مدت نامحدودی به تعویق افتاده است.

برنامه بتای Samsung One UI 7 اکنون انتظار می رود در ماه سپتامبر منتشر شود و در بحبوحه راه اندازی به روز رسانی One UI 6.1.1 به تعویق افتاده است

جامعه فناوری مشتاقانه منتظر بود تا برنامه One UI 7 بتا با اندروید 15 تا پایان ماه جولای عرضه شود، زیرا این پنجره برنامه ریزی اولیه برای انتشار بود، اما با ناراحتی کاربران، با تاخیر مواجه شد. در میان برنامه‌ریزی شرکت برای منتظر ماندن برای راه‌اندازی به‌روزرسانی One UI 6.1.1، این تاریخ به سپتامبر عقب‌نشینی شده است، اما طبق گزارش‌ها، این به‌طور نامحدود به تعویق افتاده است.

SamMobile خبر به تعویق افتادن را در X به اشتراک گذاشت و به کاربران گفت که در سپتامبر نگه دارند. برای راه اندازی برنامه بتا. در این پست، این تنها اطلاعاتی نیست که به اشتراک گذاشته شده است، زیرا سامسونگ گفته است که قصد دارد به‌روزرسانی One UI 6.1.1 را در بسیاری از کشورهای دیگر گسترش دهد.

سامسونگ هنوز انتشار به‌روزرسانی One UI 6.1.1 را برای دستگاه‌هایی غیر از Galaxy Z Fold 6 و Z Flp 6 اعلام نکرده است، زیرا این به‌روزرسانی به جز سری‌های تاشو برای هیچ دستگاه دیگری منتشر نشده است. ما در حال مشاهده گزارش‌های متناقض در مورد در دسترس بودن به‌روزرسانی برای Galaxy A34، با برخی منابع ادعا می‌کنند که عرضه به‌روزرسانی One UI 6.1.1 قبلاً آغاز شده است. در مقابل، دیگران اظهار می کنند که در حال حاضر به سادگی به One U1 6.1 پایبند است.

الگوی معمول سامسونگ برای انتشار نسخه One UI خود، اعلام عمومی آن از طریق انتشارات مطبوعاتی است، و تا به امروز، چنین اعلامیه‌ای درباره به‌روزرسانی ندیده‌ایم. صرف نظر از جدول زمانی به‌روزرسانی نسخه جدید One UI، جدول زمانی برنامه بتا دور از ذهن به نظر نمی‌رسد، اما تا زمانی که سامسونگ تأیید رسمی در مورد آن دریافت کند، باید آن را با کمی دقت در نظر گرفت.

samsung one ui 7 beta d8a8d8a7 d8a7d986d8afd8b1d988db8cd8af 15 d8aad8a7 d8b3d9bed8aad8a7d985d8a8d8b1 d8a8d987 d8aad8b9d988db8cd982 d8a7d981d8aa 66c6aef04200d

ما امیدواریم که One UI 7 در ماه سپتامبر راه اندازی شود و شاهد ویژگی های جدید و ارتقاءهایی باشیم که ممکن است برای دستگاه ها به ارمغان بیاورد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا