اخبار روزفناوری

فضانوردان بوئینگ ناسا در فضا استراحت می کنند، با کنترلرهای بوئینگ تماس یک ساعته برقرار می کنند

فضانوردان بوئینگ ناسا در فضا استراحت می کنند، با کنترلرهای بوئینگ تماس یک ساعته برقرار می کنند

این توصیه سرمایه گذاری نیست. نویسنده در هیچ یک از سهام ذکر شده هیچ سمتی ندارد. Wccftech.com یک خط مشی اخلاقی و افشای اطلاعات دارد.

بوچ ویلمور و سونی ویلیامز فضانوردان ناسا این هفته با تیم‌های بوئینگ روی زمین تماس‌های خود را متوقف کرده‌اند، زیرا آنها به کار و استراحت در ایستگاه فضایی بین‌المللی (ISS) ادامه می‌دهند. آژانس قرار است اواخر این هفته تصمیم بگیرد که آیا این جفت در سال جاری با استارلاینر بوئینگ به زمین بازخواهند گشت یا در سال 2025 با خدمه دراگون اسپیس ایکس. نمونه برای تجزیه و تحلیل.

فضانوردان ناسا در هفته مهمی که سرنوشت آنها را تعیین می کند، تماس های کنفرانسی با بوئینگ را پشت سر می گذارند

ناسا آخرین جزئیات در مورد کار خدمه در ایستگاه را از طریق دو به روز رسانی انجام شده در روزهای دوشنبه و سه شنبه به اشتراک گذاشت. در آنها، آژانس اشاره کرد که ویلمور و ویلیامز زمان قابل توجهی را صرف صحبت با کنترلرهای پرواز بوئینگ در زمین کرده اند. به اشتراک گذاشته شد که در تماس دوشنبه، این دو یک “کنفرانس یک ساعته خدمه” را با کنترل‌کننده‌های پرواز بوئینگ پس از اینکه روز را صرف کارهای مختلف در ایستگاه فضایی بین‌المللی کردند، برگزار کردند.

این وظایف باعث شد ویلیامز با سیستم تحقیقاتی و تمرینی آتروفی عضلانی ایستگاه یا MARES کار کند. این ابزار در سال 2010 به ایستگاه فضایی بین‌المللی فرستاده شد و از آن به بعد، به ناسا و فضانوردان در ایستگاه کمک کرد تا تأثیر پرواز فضایی بر بدن انسان را درک کنند و به حفظ سلامت خدمه در فضا کمک کنند.

از آنجایی که خدمه زمان خود را که اغلب به ماه‌ها طول می‌کشد، در ایستگاه فضایی بین‌المللی در گرانش ریز می‌گذراند، استخوان‌ها و ماهیچه‌های آن‌ها به دلیل کمبود نیرویی که معمولاً برای مقابله با گرانش روی زمین اعمال می‌شود، ضعیف می‌شوند. این منجر به آتروفی می شود و ورزش را برای حفظ اوج آمادگی جسمانی برای سلامتی و انجام تحقیقات و سایر وظایف در فضا ضروری می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا