اخبار روزفناوری

اشتراک پولی iCloud محبوب ترین سرویس اپل است که دو سوم مشتریان را در ایالات متحده تامین می کند.

اشتراک پولی iCloud محبوب ترین سرویس اپل است که دو سوم مشتریان را در ایالات متحده تامین می کند.

بخش خدمات اپل هر سال میلیاردها دلار درآمد تولید می کند، و حتی با وجود اینکه گوگل می تواند به زودی پرداخت به این شرکت را برای موتور جستجوی پیش فرض خود متوقف کند، اشتراک های بیشتری وجود دارد که به درآمدزایی ادامه خواهد داد. یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که iCloud همچنان محبوب‌ترین سرویس اشتراک اپل در ایالات متحده است، علی‌رغم وجود گزینه‌های جایگزین.

اشتراک iCloud اپل محبوب ترین سرویس اپل در ایالات متحده است

طبق گزارش جدیدی از شریک تحقیقاتی اطلاعات مصرف کننده< /em> یا CIRP، سرویس ذخیره‌سازی iCloud اپل محبوب‌ترین سرویس اپل در ایالات متحده است که تقریباً دو سوم کاربران در این کشور ذخیره‌سازی پولی iCloud را انتخاب می‌کنند. این سرویس از نظر پذیرش از Apple Music، Apple TV+ و Apple Care پیشی گرفته است و منبع اصلی درآمد سرویس اپل است.

Apple Music و Apple TV+ به ترتیب 42 درصد و 32 درصد در میان کاربران اپل را به خود اختصاص داده اند که Apple Care تنها 17 درصد از کل خدمات را به دست آورده است. باید توجه داشته باشیم که فضای ذخیره سازی iCloud اپل بسیار طولانی تر از سرویس های دیگری مانند Apple Music و Apple بوده است. TV+، به این دسته اجازه می دهد در طول زمان شکوفا شود. با این حال، ممکن است دلایل دیگری برای افزایش محبوبیت وجود داشته باشد.

هر سال، اپل آیفون را با تغییرات جدید ارتقا می دهد و ویژگی هایی را معرفی می کند که فضای بیشتری را نسبت به قبل اشغال می کند. به عنوان مثال، فرمت جدید RAW بیش از دو برابر فضای ذخیره سازی آیفون را اشغال می کند، که کاربران را وادار می کند تا فضای ذخیره سازی بیشتری در iCloud داشته باشند. جدا از این، سرویس اپل بهترین گزینه برای کاربران آیفون یا به طور کلی اپل است، زیرا در سطح عمیق تری با نرم افزار ادغام می شود. این بهترین گزینه برای کاربران در مقایسه با آنچه رقابت ارائه می دهد است.

شکی وجود ندارد که سرویس ذخیره سازی iCloud در رقابتی عظیم با گوگل و سایر شرکت ها قرار دارد، اما ارائه اپل برای کاربران iPad، iPhone و Mac بسیار منطقی است. برای مثال، دسترسی به داده ها در فضای ابری نسبتاً یکپارچه، ساده است و نیازی به هیچ زحمتی ندارد. کاربران می‌توانند از طریق فایل‌ها و موارد دیگر از دستگاهی به دستگاه دیگر به کار روی پروژه‌های خود ادامه دهند.

d8a7d8b4d8aad8b1d8a7daa9 d9bed988d984db8c icloud d985d8add8a8d988d8a8 d8aad8b1db8cd986 d8b3d8b1d988db8cd8b3 d8a7d9bed984 d8a7d8b3d8aa daa9 66c64ead376d3

اگر با آن آشنا نیستید، اشتراک پولی ذخیره سازی iCloud اپل از 0.99 دلار در ماه برای 50 گیگابایت فضا شروع می شود و تا 2 ترابایت با 9.99 دلار در ماه افزایش می یابد. همچنین می‌توانید سرویس Apple One را دریافت کنید که شامل سرویس‌های اضافی مانند Apple Arcade، Apple TV+ و غیره است.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا