اخبار روزفناوری

پیکسل 9 پرو نتوانست گلکسی اس 24 اولترا را در تصویربرداری زوم شده شکست دهد، اما با بزرگنمایی 100 برابر، ویژگی «Zoom Enhance» گوگل پرچمدار را بولدوز می کند.

پیکسل 9 پرو نتوانست گلکسی اس 24 اولترا را در تصویربرداری زوم شده شکست دهد، اما با بزرگنمایی 100 برابر، ویژگی «Zoom Enhance» گوگل پرچمدار را بولدوز می کند.

سامسونگ اولین شرکتی بود که سطوح مضحک زوم دیجیتال را معرفی کرد، با تکرار آن با Galaxy S20 Ultra به نام 100 برابر بزرگنمایی فضایی. راه اندازی گلکسی اس 24 اولترا شاهد بود که این شرکت بهبودهای مختلفی را در این ویژگی به همراه تعدادی از تکنیک های محاسباتی که به اضافه کردن جزئیات از دست رفته به تصویر پردازش شده کمک کرد، انجام داد. با این حال، عملکرد آن در برابر جدیدترین رقیب خود، Pixel 9 Pro چقدر است؟

Google هرگز آخرین پرچمدار خود را به عنوان قهرمانی در تصویربرداری با سطوح بزرگنمایی غیرعادی بالا تبلیغ نکرده است، اما ویژگی “Zoom Enhance” آن تقریباً وضعیت “بازی” را حداقل در حال حاضر برای رقابت تضمین می کند. چند عکس مقایسه جادوی واقعی یک دارنده Pixel 9 Pro را نشان می‌دهد، بنابراین اجازه دهید جدیدترین گالری تصاویر را بررسی کنیم.

بازبین ادعا می کند که Pixel 9 Pro در تصاویر زوم شده پایین تر از Galaxy S24 Ultra است تا زمانی که “Zoom Enhance” وارد عمل شود

آرون ماینی که به‌خاطر کانال فناوری محبوب YouTube خود، Mrwhosetheboss شناخته می‌شود، سرانجام پس از نشان دادند که این شرکت به دلیل نظر خشن اما منصفانه او نسبت به Pixel 8 و Pixel 8 Pro سال گذشته، برای او ارسال نکرده است. خوشبختانه، پس از مدتی ارتباط بین دو طرف، آرون Pixel 9 Pro را به سرعت طی کرد و آنچه را که در X ذکر می‌کند «یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های گوشی تا کنون» یافت.

اولاً، او صریحاً اذعان می‌کند که این پرچمدار در ثبت تصاویر زوم‌شده نسبت به Galaxy S24 Ultra پایین‌تر است، با چند عکس مقایسه در زیر نشان می‌دهد که مدل برتر سامسونگ جزئیات بیشتری را در سطوح بزرگنمایی 5x و 30x تولید می‌کند. در زوم 100 برابری، هیچ یک از پرچمداران نمی توانند تصاویر ثابتی را ثبت کنند که دارای کیفیت کمی باشد، اما Zoom Enhance این مشکل را در Pixel 9 Pro برطرف می کند.

با استفاده از هوش مصنوعی، جزئیات بافت به تصویر 100x Pixel 9 Pro اضافه می‌شود و کیفیت بالاتری نسبت به Galaxy S24 Ultra ایجاد می‌کند. به طور خلاصه، Zoom Enhance واقعاً می تواند تصویر را برای شما تمیز کند، اما سازنده محتوا در این پست اشاره می کند که وقتی شروع به معرفی هوش مصنوعی برای تغییر تصاویر می کنید، آیا به عنوان یک تصویر واقعی گرفته شده از دوربین گوشی هوشمند به حساب می آید؟ ما مطمئن هستیم که بحث طولانی در مورد این موضوع وجود خواهد داشت، اما وقتی نوبت به ارتقای کیفیت می‌رسد، گوگل آن را با پیکسل 9 پرو ثابت کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا