اخبار روزفناوری

iOS 18 بتا 7 می تواند آخرین به روز رسانی قبل از انتشار نهایی باشد، به این نکته اشاره می کند که آیفون 16 می تواند زودتر از زمان انتظار راه اندازی شود.

iOS 18 بتا 7 می تواند آخرین به روز رسانی قبل از انتشار نهایی باشد، به این نکته اشاره می کند که آیفون 16 می تواند زودتر از زمان انتظار راه اندازی شود.

اپل هفتمین نسخه نسخه بتای iOS 18 خود را منتشر کرد توسعه دهندگان که در مقایسه با بیلدهای اولیه کاملاً پایدار است و اکنون می شنویم که ممکن است آخرین به روز رسانی قبل از عرضه آیفون 16 باشد. اپل معمولاً رویداد آیفون خود را در نیمه اول سپتامبر برگزار می‌کند، و در حالی که روزها به سرعت در حال بسته شدن هستند، به نظر می‌رسد که دستگاه‌ها زودتر از حد انتظار معرفی می‌شوند.

اپل می تواند آیفون 16 را زودتر عرضه کند، زیرا تحلیلگر ادعا می کند که iOS 17 بتا 7 ساخت نهایی است

براساس نظرات تحلیلگر بلومبرگ مارک Gurman در X، iOS 18 beta 7 ساخت نهایی “به غیر از ویژگی های مرتبط با سخت افزار جدید” است. اگرچه Gurman به همراه منابع آشنا با این موضوع کاملاً معتبر است، احتمال اینکه iOS 18 زودتر از موعد وارد شود وجود دارد، اما برخی از جنبه‌ها وجود دارد که باید قبل از نتیجه‌گیری در نظر گرفته شود.

برای یکی، ممکن است منظور گورمن این باشد که iOS 18 بتا 7 آخرین به روز رسانی قبل از عرضه آیفون 16 است. با این حال، او همچنین می‌تواند به این معنا باشد که شرکت ویژگی‌های بیشتری را به این ترکیب اضافه نخواهد کرد، و iOS 18 beta 7 را به آخرین به‌روزرسانی با تغییرات و افزوده‌های جدید قبل از معرفی دستگاه‌های جدید تبدیل می‌کند. باید توجه داشته باشیم که شرکت هنوز باید بیلد Release Candidate iOS 18 را اعلام کند، به این معنی که اگر اخبار مرتبط با این موضوع سنگین باشد، هنوز یک هفته دیگر فرصت داریم تا شرکت بتواند iOS 18 را منتشر کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا