اخبار روزفناوری

Dune: Awakening در اوایل سال 2025 اکران می شود

Dune: Awakening در اوایل سال 2025 اکران می شود

Dune: Awakening یکی از بازی‌های مهمی بود که در Gamescom 2024 به نمایش گذاشته شد، جایی که آنها برنامه‌های خود را برای انتشار بازی در اوایل سال 2025 اعلام کردند. علاوه بر این، در طی Gamescom، 30 دقیقه از گیم‌پلی Dune: Awakening اواخر هفته به نمایش گذاشته می‌شود. آنهایی که در مورد بازی هیجان زده بودند، توانستند در جریان افتتاحیه شبانه گیمزکام، نگاهی انحصاری به بازی داشته باشند، جایی که آنها یک گیم پلی انحصاری 5 دقیقه ای را مشاهده کردند.

برای کمک به بقای خود، می توانید نفوذ خود را به طرق مختلف در سراسر Dune گسترش دهید: بیداری، از جمله مبارزه، جریان ادویه و ارتقاء پایگاه های خود. می‌توانید با قدم زدن در مسیر Mentat، Trooper، Planetologist، Swordmaster یا Bene Gesserit انتخاب کنید که کدام مسیر را طی کنید و شخصیت خود را توسعه دهید.

شما باید سعی کنید و ادویه را کنترل کنید تا به قدرت بچسبید در حالی که جنگ در اطراف شما بیداد می کند. می‌توانید به یک انجمن بپیوندید و با House Harkonnen یا Atreides هم‌تراز شوید، جایی که در نبردهای صنفی پویا که شامل وسایل نقلیه مختلف، فناوری و رزمندگان تخصصی می‌شود، با یکدیگر مبارزه خواهید کرد.

برای کسانی که می‌توانند ویترین Dune: Awakening را در Gamescom شخصاً تجربه کنند، ممکن است مجسمه عظیم کرم‌شنی را دیده باشند که شما را به غرفه‌شان هدایت می‌کند، جایی که می‌توانید ارائه 30 دقیقه‌ای گیم‌پلی را تماشا کنید. همچنین می‌توانید با کیف لوازم جانبی Fremkit خودتان آنجا را ترک کنید. علاوه بر این، روزنامه‌نگاران و سازندگان در Gamescom نیز این شانس را خواهند داشت که یک نسخه نمایشی از Dune: Awakening را امتحان کنند، جایی که می‌توانند برداشت‌های خود را با عموم مردم به اشتراک بگذارند.

چندین تولیدکننده محتوا نیز ارائه 30 دقیقه‌ای Dune: Awakening را در چند روز آینده به نمایش خواهند گذاشت و سازندگان محتوا مانند Sacriel، Alphacast، و Mowky گیم‌پلی بازی را به نمایش خواهند گذاشت.

Dune: Awakening در اوایل سال 2025 برای رایانه های شخصی عرضه می شود و بازی بعداً برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X|S عرضه می شود. برای فهرست کردن بازی در رایانه شخصی و کنسول، به وب‌سایت رسمی مراجعه کرده و ثبت‌نام کنید. می‌توانید در صورت وقوع، بتای بسته را وارد کنید.

dune awakening d8afd8b1 d8a7d988d8a7db8cd984 d8b3d8a7d984 2025 d8a7daa9d8b1d8a7d986 d985db8c d8b4d988d8af 66c5194240e19

علاوه بر نمایش 30 دقیقه ای Dune: Awakening، Funcom اعلام کرده است که سومین Dune: Awakening Direct در 29 آگوست پخش خواهد شد. دایرکت بازی های بیشتری را به نمایش می گذارد. فیلم و برخی از ویژگی های بازی را با میزبانی Soe Gschwind پخش کنید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا