اخبار روزفناوری

دسترسی زودهنگام Path of Exile 2 در 15 نوامبر

دسترسی زودهنگام Path of Exile 2 در 15 نوامبر

در تریلر جدیدی که در Gamescom 2024 نشان داده شده است، بازی Grinding Gear به بازیکنان نگاهی اجمالی به برخی از باس‌های با شدت بالا که در دنیای Wraeclast در Path of Exile 2 پر شده‌اند. علاوه بر نمایش محتوای بازی، Grinding Gear همچنین اعلام کرده است که در تاریخ 15 نوامبر به دسترسی زودهنگام می‌آید. .

Path of Exile 2 ابتدا در سال 2019 اعلام شد و از آن زمان در حال توسعه است. در ابتدا به‌عنوان یک به‌روزرسانی بزرگ برای بازی اصلی اعلام شد، اما از آن زمان به بازی خودش تبدیل شده است و امسال برای بازیکنان در دسترس خواهد بود.

مدت زیادی می‌گذرد، و بازی اصلی همچنان به دنبال وصله‌هایی است که بازی را متعادل می‌کند و توانایی‌ها یا ویژگی‌های خاصی را که بازیکنان در طول مدت حضورشان در بازی به آن‌ها دسترسی خواهند داشت.

در حالی که Path of Exile 2 در حال تبدیل شدن به یک بازی بزرگ است، این طرح همچنان رایگان است، احتمالاً با تراکنش‌های کوچک موجود. اینها احتمالاً به شکل فضای کیف و لوازم آرایشی هستند، شبیه به ریزتراکنش‌های موجود در حال حاضر برای Path of Exile.

Path of Exile 2 دارای 12 کلاس کاراکتر است که دو کلاس برای هر ترکیبی از قدرت، مهارت و هوش وجود دارد. با هر یک از دوازده کلاس کاراکتر، سه تخصص Ascendancy نیز وجود دارد که به بازیکنان مجموعاً 36 کلاس صعودی را می‌دهد.

Path of Exile به‌خاطر درخت مهارت گسترده‌اش معروف است و در Path of Exile 2 بازخواهد گشت. ۱۵۰۰ مهارت برای انتخاب وجود دارد که به شما امکان می‌دهد تجربه گیم‌پلی خود را شخصی‌سازی کنید. با این حال، اکنون درخت مهارت شامل Dual Specialization است که به شما امکان می دهد امتیاز مهارت غیرفعال را به دو مجموعه از مهارت ها اختصاص دهید. به عنوان مثال، این به شما امکان می دهد نقاطی را هم به یخ و هم به رعد و برق اختصاص دهید.

این بازی جدید همچنین خانه 700 نوع پایه تجهیزاتی خواهد بود که هر کدام دارای آیتم منحصر به فرد خود هستند که می توانید آن را تهیه کنید. اکنون می‌توانید از سلاح‌های جدیدی مانند Spears، Crossbows، Flails و موارد مکمل معمولی مانند Focuses، Traps و Sceptres استفاده کنید.

Path of Exile 2 در حال شکل‌گیری است که به‌عنوان یک تغییر اساسی در بازی اول شکل می‌گیرد و باس‌های بزرگ‌تر و بهتری را در طول کمپین به شما اضافه می‌کند تا بجنگید، خواه بازی کنید بازی انفرادی راه اندازی شد. یا در کنار دوستان خود وارد نبرد لمسی شوید.

d8afd8b3d8aad8b1d8b3db8c d8b2d988d8afd987d986daafd8a7d985 path of exile 2 d8afd8b1 15 d986d988d8a7d985d8a8d8b1 66c5094b15a83

بازیکنان می‌توانند در یک کمپین شش مرحله‌ای شرکت کنند، جایی که می‌توانید با بیش از 100 نقشه آخر بازی به پایان بازی دسترسی داشته باشید. . بازی Grinding Gear قول داده است که نقشه های پایانی بیشتری را نزدیک به تاریخ انتشار کامل Path of Exile 2 به نمایش بگذارد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا