اخبار روزفناوری

استودیو Tarsier از REANIMAL، یک ترسناک خارق العاده جدید خبر داد

استودیو Tarsier از REANIMAL، یک ترسناک خارق العاده جدید خبر داد

استودیو Tarsier، مغز متفکر فرنچایز محبوب کابوس های کوچک، اعلام کرد آخرین پروژه آنها با نام REANIMAL، بازیکنان می توانند به صورت تک نفره بازی کنند. یا سفر تعاونی که در آن آنها می توانند برادر و خواهری را در سفر خود از طریق جهنم کنترل کنند. در این سفر، شما وظیفه دارید دوستان گمشده خود را نجات دهید و از وحشت جزیره ای که قبلاً در آن زندگی می کردید فرار کنید.

شما باید در این بازی ماجراجویی ترسناک فوق‌العاده با هم کار کنید تا در هنگام خروج از جزیره و طی کردن عمیق‌تر در دنیایی تاریک و پیچیده، همکاری کنید. شما باید یک جزیره تکه تکه شده را کاوش کنید، معماها را حل کنید، و در حین کاوش در مناطق ناشناخته و پنهان شدن از شر دشمنان وحشتناکی که قصد آسیب رساندن به شما را دارند تا حد امکان مخفی باشید.

REANIMAL بر روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X|S و رایانه شخصی در دسترس خواهد بود. بسته به سبک بازی خود، می‌توانید این بازی را به صورت تک‌نفره، چندنفره آنلاین co-op یا co-op co-op بازی کنید.

این عنوان کاملاً جدید تمرکز زیادی بر تنش و اتمسفر خواهد داشت، مشابه کاری که فرنچایز Little Nightmares انجام داد. این بار، شما در نقش دو یتیم بازی می‌کنید که در تاریک‌ترین و وخیم‌ترین شرایط ممکن به دنبال رستگاری می‌گردند.

این جزیره چیزهای زیادی برای ارائه دارد، به شما این امکان را می دهد که جزیره را با پای پیاده یا با قایق سواری در اطراف آن کاوش کنید. در حالی که داستان اصلی برای تکمیل و معماهای اصلی برای حل وجود دارد، REANIMAL به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا به منشعب شده و محتوای جانبی را تکمیل کنند.

همانند تمامی بازی‌های استودیوی Tarsier، سبک هنری خیره‌کننده است و کمک می‌کند تا ترس به درون شما نفوذ کند، به‌ویژه با خلق موجودات وحشتناک جدید و شخصیت‌های نمادین برای شناخت و دوست داشتن (یا متنفر) در سراسر بازی. بازی، همانطور که در تریلر نشان داده شده در جریان افتتاحیه شب زنده گیمزکام مشاهده می شود.

d8a7d8b3d8aad988d8afdb8cd988 tarsier d8a7d8b2 reanimald88c db8cdaa9 d8aad8b1d8b3d986d8a7daa9 d8aed8a7d8b1d982 d8a7d984d8b9d8a7d8afd987 d8ac 66c5092f8cef3

اگر بازی را به صورت Co-op بازی می‌کنید، شخصیت‌های شما دوربین را به اشتراک می‌گذارند. در حالی که این یک روش نسبتا منحصر به فرد برای ترسناک است، به شما امکان می دهد “ترس ها را به اشتراک بگذارید” و هیچ صحنه یا اطلاعاتی را از دست ندهید، زیرا نمی توانید خیلی از یکدیگر دور شوید. همچنین به این معنی است که با استفاده از دوربین مشترک، بازیکنان از بازی‌های پرش یا هر چیز دیگری خارج نخواهند شد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا