اخبار روزفناوری

Indiana Jones and the Great Circle برای پشتیبانی از NVIDIA DLSS 3.5 و Full Ray Tracing (Path Tracing) در رایانه شخصی

Indiana Jones and the Great Circle برای پشتیبانی از NVIDIA DLSS 3.5 و Full Ray Tracing (Path Tracing) در رایانه شخصی

NVIDIA اعلامیه بزرگ دیگری برای Gamescom 2024 داشت، اگرچه به دلیل تحریم‌های بعدی در مقایسه با سایرین کمی مبهم است: Indiana Jones and the Great Circle به Cyberpunk 2077، Alan Wake 2 و Black Myth: Wukong خواهند پیوست. کلوپ بسیار محدود بازی های رایانه شخصی که از NVIDIA DLSS 3.5 و ردیابی پرتو کامل پشتیبانی می کند.

که به عنوان ردیابی مسیر نیز شناخته می‌شود، فقط برای رندر آفلاین قابل اجرا بود و بنابراین تا چندی پیش محدود به استفاده در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی بود. تنها ورود ارتقاءدهنده‌ها و به‌ویژه تکنیک‌های تولید فریم بود که امکان استفاده بلادرنگ آن را برای بازی‌ها فراهم کرد، که با بازی جهان باز CD Projekt RED شروع شد، زمانی که آپدیت 1.6.2 در آوریل 2023 منتشر شد. Black Myth: Wukong امروز راه اندازی شد.

همه این بازی‌ها با موتورهای مختلف (REDengine 4، Northlight Engine و Unreal Engine 5) ساخته شده‌اند و همین امر در مورد Indiana Jones and the Great Circle که توسط id Tech پشتیبانی می‌شود نیز صادق است. ما نمی دانیم از کدام نسخه موتور استفاده می شود، اما به احتمال زیاد بر اساس id Tech 7 است که DOOM Eternal را تامین می کند.

آن بازی بسیار خوب اجرا شد، اما باز هم، فقط بازتاب‌های ردیابی پرتو (به‌روزرسانی پس از راه‌اندازی اضافه شده) را داشت. MachineGames با اضافه کردن انعکاس‌های ray traced به Wolfenstein: Youngblood با به‌روزرسانی پس از راه‌اندازی، تجربه کمی دارد، اما هزینه عملکرد در این مورد بسیار بالاتر خواهد بود.

indiana jones and the great circle d8a8d8b1d8a7db8c d9bed8b4d8aadb8cd8a8d8a7d986db8c d8a7d8b2 nvidia dlss 3 5 d988 full ray tracing path tracing d8afd8b1 d8b1 66c50921f043a

مشخصات رسمی سیستم رایانه شخصی Indiana Jones و Great Circle هنوز منتشر نشده است، اما زمانی که توسعه دهندگان آنها را به اشتراک بگذارند به شما اطلاع خواهیم داد. در اخبار مرتبط، می‌توانید پیش‌نمایش ما را از ارائه قبل از Gamescom و پرسش و پاسخ توسعه‌دهنده عمیق با MachineGames در این مقاله بخوانید. این بازی برای PC و Xbox Series S|X عرضه خواهد شد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا