اخبار روزفناوری

اپل کارت به طور رسمی پنج سال پیش در 20 آگوست 2019 راه اندازی شد، و هنوز هم ویژگی های شگفت انگیزی از جمله بدون هزینه سالانه و غیره را ارائه می کند.

اپل کارت به طور رسمی پنج سال پیش در 20 آگوست 2019 راه اندازی شد، و هنوز هم ویژگی های شگفت انگیزی از جمله بدون هزینه سالانه و غیره را ارائه می کند.

اپل کارت با نمای زیبایی از تیتانیومی در 20 آگوست 2019 معرفی شد، به این معنی که امروز پنجمین سالگرد آن از ورود این شرکت به بخش خدمات مالی است. بدون شماره کارت، کد امنیتی CVV، تاریخ انقضا یا امضای روی کارت اعتباری، امنیت را مانند هیچ چیز دیگری تبلیغ می‌کرد و به لطف ویژگی‌های مشتری پسند، اپل کارت به یکی از سریع‌ترین خدمات ارائه‌شده توسط این غول فناوری تبدیل شد. شریک، گلدمن ساکس. طبق آمار سال 2022، حدود 6.7 میلیون دارنده کارت آمریکایی اپل کارت دارند.

Apple Card و Goldman Sachs از زمان آغاز به کار رابطه پرنوسانی داشته اند، اما این شرکت همچنان به ارائه ویژگی هایی ادامه می دهد که توسط رقابت ناامید شده اند

چند نکته جذاب برای فروش اپل کارت این بود که کارمزد تأخیر یا هزینه سالانه دریافت نمی کند و به دارندگان کارت آرامش خاطر می دهد. علاوه بر این، نرم‌افزاری را ارائه می‌کرد که کاربران را از پذیرش بدهی منصرف می‌کرد، و حتی اگر آن را قبول می‌کردند، اقداماتی وجود داشت که آنها را مجبور به پرداخت سریع آن می‌کرد. متأسفانه، صنعت بانکداری این ویژگی ها را به عنوان یک خطر می دید، که توضیح می دهد که چرا همه موسسات مالی تا این حد تمایلی به شراکت با اپل ندارند. شریک بلندمدت شرکت کوپرتینویی، Barclays، JPMorgan Chase، و دیگران پیشنهاد شرکت را رد کردند، اما گلدمن ساکس ارزش آن را دید.

بعداً، بانک گفت که از جدیدترین شراکت اپل کارت “هیجان زده” است، اما به مرور زمان، گلدمن ساکس مجبور شد در ژانویه 2023، زمانی که یک میلیارد دلار ضرر کرد، حرف های خود را بخورد. href=”https://wccftech.com/goldman-sachs-regrets-apple-card-and-apple-savings-deal/”>تأسف مدیر اجرایی از اینکه یک رابطه تجاری با اپل شکل گرفته است. همانطور که این اتحاد پر فراز و نشیب ادامه داشت، اپل خدمات بیشتری را معرفی کرد، مانند یک حساب پس انداز با بازده بالا به نام Apple Card Savings. در ابتدا با اجازه 250000 دلار سپرده، به مشتریان 4.15 درصد بازدهی درصدی سالانه (APY) پیشنهاد شد که در مقایسه با صنعت بالاتر است.

d8a7d9bed984 daa9d8a7d8b1d8aa d8a8d987 d8b7d988d8b1 d8b1d8b3d985db8c d9bed986d8ac d8b3d8a7d984 d9bedb8cd8b4 d8afd8b1 20 d8a2daafd988d8b3 66c50913e639a

در نهایت، حداکثر سقف سپرده به 1 میلیون دلار افزایش یافت، به دارندگان حساب های Apple Card Savings این امکان را می دهد تا با سپرده های خود از سود سالانه بهره مند شوند. اخیراً، J.D. Power US Credit Card Satisfaction Study جایزه Apple Card با «بهترین کارت اعتباری مشترک برای رضایت مشتری بدون کارمزد سالانه». باید به دنبال یک شریک تجاری جایگزین باشد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا