اخبار روزفناوری

Starfield Shattered Space در ماه سپتامبر منتشر شد

Starfield Shattered Space در ماه سپتامبر منتشر شد

Starfield جدیدترین بازی Bethesda Softworks بود. در حالی که منتقدان بازی را تایید کردند، استقبال تماشاگران چندان عالی نبود. استارفیلد نظرات متفاوتی در Steam داشت که عمدتاً به دلیل تعداد اشکالاتی بود که در بازی در زمان انتشار آشکار بود.

تاریخ انتشار Starfield Shattered Space به طور رسمی در Gamescom 2024 فاش شد و به مردم اجازه می‌دهد نگاهی اجمالی به گسترش آینده Starfield داشته باشند. این توسعه بزرگ در سپتامبر منتشر خواهد شد 30 برای Xbox و PC.

در حال حاضر، هنوز خبری مبنی بر اینکه استارفیلد در آینده به پلی استیشن 5 خواهد آمد یا اینکه بتسدا در حال برنامه ریزی برای انجام این کار است، وجود ندارد. در Gamescom 2024، طرفداران نگاهی اجمالی به گسترش آن داشتند، با تریلر کوتاهی که برخی از اتمسفرها و رنگ‌های تیره‌تری را که می‌توان انتظار داشتند به نمایش گذاشت.

خط داستان Starfield Shattered Space حول خانه اسرارآمیز Va’Ruun و دنیای خانه آن می چرخد، جایی که بازیکنان می توانند سیاره را بررسی کنند و با یک تهدید کیهانی جدید آشنا شوند. در همان زمان، آنها اسرار پنهان ترین جناح کهکشان را کشف می کنند. شما می‌توانید شهر Dazra، امکانات متروکه و دشمنان شبح مانند را کاوش کنید تا شما را از کشف اسرار گروه استارفیلد که مار بزرگ را می‌پرستند، باز دارند.

علی‌رغم اینکه Shattered Space تاریخ انتشار دارد، تریلر عمدتاً بر روی به‌روزرسانی رایگان استارفیلد متمرکز شده است، که یک ویژگی خاص و بسیار درخواستی است: خودروی زمینی REV-8. به‌روزرسانی رایگان امروز بعداً راه‌اندازی می‌شود و کاوش سیارات را به‌طور قابل‌توجهی آسان‌تر می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا