اخبار روزفناوری

Dying Light: The Beast در Gamescom 2024 به نمایش گذاشته شد

Dying Light: The Beast در Gamescom 2024 به نمایش گذاشته شد

Dying Light: The Beast یک بازی مستقل جدید است که قهرمان افسانه ای کایل کرین را به یک ماجراجویی جدید زامبی بازمی گرداند. شما می‌توانید در نقش کایل کرین بازی کنید، جایی که یک منطقه روستایی را کاوش می‌کنید، زیرا کایل کرین متوجه می‌شود که خطری بیش از انتقام وجود دارد.

Dying Light: The Beast یک ماجراجویی جدید و هیجان‌انگیز 18 ساعته و مستقل از زامبی‌ها در کاستور وودز پسا آخرالزمانی است، منطقه‌ای که زمانی مقصد گردشگری محبوبی بود. کایل کرین 13 سال آزمایش را تحمل کرد، و شما باید فرار کنید و در تلاش برای انتقام گرفتن اسیرکنندگان خود را شکار کنید.

< /p>

این بازی تقریباً ده سال پس از عرضه بازی اصلی Dying Light عرضه می‌شود، و Techland اعلام کرد که راجر کریگ اسمیت دوباره نقش کایل کرین را برای این بازی جدید بازی کرده است. اسمیت می‌گوید: “بازگشت به جای کایل کرین، مانند دیدار مجدد با یک دوست قدیمی است. و با وجود اینکه او دوران بدی را پشت سر گذاشته است، هنوز قهرمانان افسانه‌ای زیادی در او باقی مانده است.”

با توجه به آزمایش‌هایی که انجام داده‌اید، می‌توانید نیرویی شبیه به هیولا را آزاد کنید زیرا DNA زامبی در رگ‌های شما جریان دارد. در حالی که پیش از این ممکن بود فکر کنید که این یک نفرین است، اما کلید بقای شما در کاستور وودز است و می تواند به شما کمک کند تا با خیال راحت از آن عبور کنید.

اگر به بازی چند نفره امیدوار هستید، می‌توانید بسته به سبک بازی خود، این بازی را به صورت کوآپ یا انفرادی 4 نفره بازی کنید.

برای کسانی که Dying Light 2: Stay Human Ultimate Edition دارند، می‌توانند Dying Light: The Beast را به صورت رایگان دریافت کنند، زیرا این بازی در ابتدا به عنوان یک DLC داستانی برای Dying Light 2: Stay Human شروع شد.

Dying Light: The Beast برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X|S در دسترس خواهد بود. در حال حاضر، Dying Light: The Beast تاریخ انتشار رسمی یا برچسب قیمتی ندارد، اما اگر در حال بررسی این فرنچایز هستید، اکنون زمان مناسبی برای این کار است.

Dying Light 2: Stay Human در سال 2022 منتشر شد و اکثراً نظرات مثبتی دریافت کرد و در حال حاضر در Steam محبوب است. Dying Light 2: Stay Human نیز به فروش می رسد اگر این فرنچایزی است که می خواهید برای آماده شدن برای Dying Light: The Beast کاوش کنید.

dying light the beast d8afd8b1 gamescom 2024 d8a8d987 d986d985d8a7db8cd8b4 daafd8b0d8a7d8b4d8aad987 d8b4d8af 66c4fd40629c4

Dying Light: The Beast تاریخ انتشار رسمی ندارد. صفحه Steam به سادگی می گوید: “به زودی.”

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا