اخبار روزاقتصاد

Sonic Labs برنامه جایزه با مشوق های توسعه دهنده را اعلام می کند

Sonic Labs برنامه جایزه با مشوق های توسعه دهنده را اعلام می کند

Sonic Labs که قبلاً با نام Fantom شناخته می شد، یک برنامه جایزه با هدف تشویق فعالیت توسعه دهندگان قبل از راه اندازی شبکه Sonic اعلام کرده است.

بر اساس نسخه مطبوعاتی. این ابتکار، عمودهای کلیدی بلاک چین، از جمله مبادلات، پرداخت‌ها، ابزارها، استیبل کوین‌ها، بازی‌ها و وام‌دهی و غیره را هدف قرار می‌دهد.

Fantom (FTM) اواخر امسال به Sonic (S) منتقل خواهد شد.

جوایز افزایش یافته برای کاربران

Sonic Gems امتیازهایی هستند که به دارندگان این امکان را می‌دهند تا سهمی از توکن جدید Sonic کسب کنند. توسعه دهندگان Gems را دریافت خواهند کرد که سپس بین کاربران توزیع خواهد شد.

برنامه Bounty نزدیک به 13 هفته ادامه خواهد داشت و در 4 نوامبر به پایان می رسد. در این دوره، حداکثر 30 پروژه Gems را به عنوان بخشی از 190.5 میلیون S airdrop دریافت می کنند که 37.5٪ از تخصیص را تشکیل می دهد. کاربران این فرصت را دارند که به انواع برنامه ها دسترسی داشته باشند و از پاداش های افزایش یافته بهره مند شوند.

در یک پست، مجموع پاداش تقریباً 28 میلیون دلار است. در X.

ما در ارائه پاداش‌هایی که مستحق اکوسیستم توسعه‌دهندگان خود هستند، چه در کوتاه‌مدت و چه در بلندمدت، مصمم هستیم، و از راه‌اندازی Sonic Boom برای انجام این کار بسیار هیجان‌زده هستیم. من نمی‌توانم منتظر بمانم تا راه‌حل‌های خلاقانه سازنده‌مان را ببینم، زیرا ما برای راه‌اندازی شبکه اصلی Sonic در اواخر امسال آماده می‌شویم.

مایکل کونگ، مدیر اجرایی آزمایشگاه‌های سونیک.

شبکه اصلی آینده Sonic به دنبال راه‌اندازی ارتقاء Sonic توسط بنیاد Fantom است که هدف آن ارائه یک شبکه لایه 1 با توان عملیاتی بالا است. Sonic قادر به پردازش بیش از 10000 تراکنش در ثانیه است که افزایش قابل توجهی نسبت به 2000 TPS ممکن با شبکه Fantom Opera است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا