اخبار روزاقتصاد

ETF های بیت کوین نقطه ای 62 میلیون دلار ورودی داشته اند، ETF های اتر به روند خروجی 3 روزه ادامه می دهند

ETF های بیت کوین نقطه ای 62 میلیون دلار ورودی داشته اند، ETF های اتر به روند خروجی 3 روزه ادامه می دهند

ETF های بیت کوین نقطه ای این هفته با یک نکته مثبت آغاز شده اند، در حالی که ETF های نقطه ای اتر سومین روز معاملاتی متوالی خود را با جریان های منفی ادامه دادند.

داده‌ها از SoSoValue نشان می‌دهد که صرافی بیت کوین 12 نقطه‌ای صندوق های سرمایه گذاری در ایالات متحده در 19 آگوست 61.98 میلیون دلار ورودی ثبت کردند که نشان دهنده افزایش 72 درصدی در مقایسه با ورودی خالص 36.01 میلیون دلار در همان روز.

IBIT

BlackRock با 92.7 میلیون دلار پیشتاز شد مجموع جریان ورودی از زمان راه اندازی به 20.48 میلیارد دلار رسیده است. FBTC فیدلیتی با ورودی متوسط ​​3.9 میلیون دلار دنبال شد. این وجوه تنها وجوهی بودند که دومین روز متوالی ورودی را ثبت کردند.


Spot Bitcoin ETFs log m in inflows, Ether ETFs continue 3-day outflow streak - 1


همچنین ممکن است دوست داشته باشید:

ETF های نقطه ای اتر به جریان مثبت ادامه می دهند، ETF های بیت کوین شاهد جریان های خروجی هستند

Ether ETFs 13.5 میلیون دلار خروجی ثبت کردند

در مقابل، 9 ETF اتریوم مجموعاً 13.52 میلیون دلار در جریان خروجی در 19 آگوست، علامت گذاری سومین روز معاملاتی متوالی خروجی.

پیشرو در جریان خروجی Grayscale’s ETHE بود، با خروجی مداوم 20.3 میلیون دلار، که در مجموع خروجی 2.43 میلیارد دلاری از زمان آغاز به کار کمک کرد. در همین حال، Grayscale Bitcoin Mini Trust و Bitwise’s ETHW تنها پیشنهادهایی بودند که ورودی های متوسط ​​​​4.9 میلیون دلار و 1.9 میلیون دلار را در روز ثبت کردند. شش ETF باقی مانده اتریوم هیچ فعالیتی در آن روز نداشتند.

حجم معاملات برای ETFهای اتر به 124 میلیون دلار کاهش یافت که به طور قابل توجهی کمتر از 185 میلیون دلار در روز معاملاتی قبلی بود. این وجوه تا به امروز خروجی خالص 433.62 میلیون دلاری را تجربه کرده اند. در زمان انتشار، اتریوم (ETH) 2.3 درصد افزایش یافت 2673 دلار.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا