اخبار روزفناوری

مدیر اجرایی گوگل پیشنهاد می کند تعداد کمی از دارندگان پیکسل از گوشی های گلکسی سامسونگ می آیند

مدیر اجرایی گوگل پیشنهاد می کند تعداد کمی از دارندگان پیکسل از گوشی های گلکسی سامسونگ می آیند

همکاری سامسونگ و گوگل به گذشته‌ای طولانی بازمی‌گردد، با تاکید بر ارتباط آنها در رویداد Made by Google در سال 2024، جایی که بسیاری از ویژگی‌های پیشرفته به گوشی‌های گلکسی می‌آمدند، مانند Circle to Search و حتی Gemini Live، که حتی قبل از سری Pixel 9. آنها رقابت سالم را حفظ می کنند و به کار روی پروژه هایی مانند Wear OS ادامه می دهند. علیرغم اینکه این غول فناوری به سختی به خصوص با سری اخیر پیکسل 9 کار می کند، تلاش می کند تا در بین پنج برند برتر جهانی گوشی های هوشمند بر اساس سهم بازار قرار گیرد. مدیران Google اخیراً جزئیاتی را در مورد دارندگان پیکسل و محل آمدن آنها فاش کرده اند.

مدیر اجرایی Google نشان می‌دهد که کاربران Google Pixel به ندرت از دستگاه‌های سامسونگ جابجا می‌شوند

در حالی که گوگل و سامسونگ علیرغم رقابت هر دو شرکت چندین بار با یکدیگر همکاری کرده‌اند، مدیر اجرایی Google در مصاحبه‌ای جزئیات این شراکت را توضیح داده و بینش بیشتری در مورد روندهای گسترده‌تر در صنعت فناوری به ما ارائه کرده است. اگرچه گوگل هنوز نتوانسته بیشترین سهم بازار جهانی را در صنعت گوشی‌های هوشمند به خود اختصاص دهد، اما پایگاه کاربران وفادار دارد، و اگرچه فرض بر این است که برخی از آن‌ها ممکن است ناشی از روی آوردن کاربران سامسونگ به گوشی‌های پیکسل باشد، اما اینطور نیست. .

طبق مصاحبه طولانی با استراتژی که به موضوعات مختلف دیگری پرداخته است، ریک استرلو، معاون ارشد دستگاه‌ها و خدمات در گوگل، هنگامی که از صاحبان دستگاه‌های پیکسل و از کجا آمده‌اند، سؤال شد، گفت که سامسونگ پشت بسیاری از پیکسل‌ها نیست. مالکان به عنوان کاربران به ندرت از سامسونگ به پیکسل انتقال می یابند. این برای بسیاری تعجب آور است زیرا سامسونگ یک برند جهانی است که تعداد زیادی کاربر در سراسر جهان پراکنده شده است، و شما طبیعتاً تمایل دارید فکر کنید که دارندگان پیکسل ممکن است قبلاً یک دستگاه سامسونگ داشته باشند.

سپس یک سوال بعدی توسط مصاحبه‌کننده از مدیران اجرایی گوگل در مورد اینکه صاحبان پیکسل از کجا آمده‌اند، اگر قبلاً گوشی‌های سامسونگ نبودند، پرسیده شد، که به طور گسترده توضیح داده شد که آنها عمدتاً از دستگاه‌های اپل و کسانی هستند که دیگر در این گوشی نیستند. بازار گوشی های هوشمند او برجسته کرد:

آنها از سوی تعداد زیادی از مردم آمده اند، برخی از آنها که بازار را ترک کرده اند و سپس از اپل نیز می آیند، اما در نهایت، ما فکر می کنیم که چه کاری انجام می دهیم. تلاش ما این است که به طور کلی سهم اندروید را به دست آوریم و این هدف اصلی من تلاش برای بهبود رقابت اندروید، بهبود نوآوری خود، بهبود مشکلاتی است که می‌توانیم برای کاربران در همه سطوح حل کنیم. اما ما مطمئناً مشکلاتی در فضای برتر داشته‌ایم که می‌خواهیم آنها را برطرف کنیم.

این را می‌توان با محبوبیت روزافزون تلفن‌های Google Pixel در ژاپن تأیید کرد، زیرا برندهای محلی ادامه صنعت گوشی‌های هوشمند و خروج از آن را دشوار می‌دانند، مانند آنچه با Kyocera در ژاپن اتفاق افتاد. در همین حال، در ایالات متحده، با خروج ال جی از بازار، رشد گوگل شاهد یک جهش عظیم بود. کاربران آیفون نیز هدف کمپین‌های بازاریابی گوگل بوده‌اند، و این مهاجرت را می‌توان به معاملات تجاری ارائه شده برای انتقال نسبت داد.

d985d8afdb8cd8b1 d8a7d8acd8b1d8a7db8cdb8c daafd988daafd984 d9bedb8cd8b4d986d987d8a7d8af d985db8c daa9d986d8af d8aad8b9d8afd8a7d8af daa9 66c41c1e9d07b

Google فعالانه روی بهبود مشکلات تلفن‌های Pixel کار می‌کند و به‌ویژه بر ارائه نوآوری‌های بیشتر و ایجاد یکپارچه‌تر کردن تجربه کاربر تمرکز کرده است. برای بهبود گسترده عملکرد خود، قصد دارد یک TSMC تراشه در سال 2025، که می‌تواند به ویژگی‌های جذاب‌تر و عملکرد قدرتمند منجر شود، و برای گروه بزرگتری از خریداران بالقوه جذاب باشد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا