اخبار روزفناوری

ربات رومیزی هیبریدی هوم پاد و آی‌پد اپل با بازویی که در زنجیره تامین دیده می‌شود، تخمین زده می‌شود 1000 دلار قیمت داشته باشد.

ربات رومیزی هیبریدی هوم پاد و آی‌پد اپل با بازویی که در زنجیره تامین دیده می‌شود، تخمین زده می‌شود 1000 دلار قیمت داشته باشد.

پس از راه‌اندازی بزرگ Vision Pro، اپل در حال برنامه‌ریزی برای افزودن محصول دیگری به خط تولید خود است که تحت دستگاه‌های خانه هوشمند خود قرار می‌گیرد. پیش از این شایعه شده بود که این شرکت یک ربات رومیزی جدید با بازویی که صفحه نمایش آی پد و بلندگوهای پایه خود را در خود جای می دهد، عرضه خواهد کرد. اکنون گزارش شده است که یک ربات رومیزی برای اولین بار در زنجیره تامین جهانی این شرکت مشاهده شده است که به عرضه قریب الوقوع دستگاه اشاره دارد.

روتاپ هیبریدی هوم پاد و آیپد اپل در زنجیره تامین مشاهده شد

یونیتد دیلی نیوز تایوان گزارش می دهد که یک ربات رومیزی در زنجیره تامین جهانی این شرکت، و همه ویژگی ها به شایعه دستگاه خانه هوشمند اپل اشاره دارد. اپل به طور بالقوه Hongzhun را انتخاب کرده است که نقش مهمی در توسعه دستگاه خانه هوشمند با بازوی روباتیک، از جمله پوشش خارجی و اجزای مکانیکی حیاتی خواهد داشت.

در حال حاضر، ربات رومیزی در مراحل اولیه توسعه خود است، اما هنگامی که دستگاه ها تحت استانداردهای کیفی اپل تأیید شدند، از تامین کننده خواسته می شود تا واحدهایی از همان قطعات را تولید کند. اگر آشنایی ندارید، Hongzhun زیرمجموعه Foxconn است که یکی از تامین کنندگان اصلی اپل برای تولید آیفون است.

تامین کننده فرعی در جلسه سهامداران خود به اشتراک گذاشت که قصد دارد در فناوری‌های نوظهور مانند هوش مصنوعی و روباتیک سرمایه‌گذاری کند، که نشان می‌دهد می‌خواهد راه خود را به جای تولید لپ‌تاپ و بدنه کنسول‌های بازی، به سمت محصولات پیشرفته سوق دهد. ما معتقدیم که ربات رومیزی اپل یک دستگاه خانه هوشمند خواهد بود، احتمالاً با رابط homeOS که همه لوازم جانبی را که HomeKit را پشتیبانی می کنند، به هم متصل می کند.

d8b1d8a8d8a7d8aa d8b1d988d985db8cd8b2db8c d987db8cd8a8d8b1db8cd8afdb8c d987d988d985 d9bed8a7d8af d988 d8a2db8cd9bed8af d8a7d9be 66c39b6b349a3

از طرف دیگر، بلومبرگ دستگاه را به عنوان یک دستگاه رومیزی که HomePod و iPad را ترکیب می کند. ما هنوز نخواهیم دید که شرکت چگونه محصول را در جایگاه خود قرار می دهد و چه مواردی را می تواند به میز ارائه دهد. همچنین از سیری پیشرفته و همچنین هوش بالقوه اپل پشتیبانی می‌کند که در موقعیت‌های مختلف مفید خواهد بود. این می تواند دارای برچسب قیمت تخمینی 1000 دلار باشد که در مقایسه با گزینه های آمازون و گوگل ارزان نیست. آیا مبلغ هنگفتی برای هوم پاد و آی‌پد هیبریدی می‌پردازید؟

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا