اخبار روزاقتصاد

تحلیلگر: بیت کوین به پایین ترین سطح خود رسیده است، انتظار افزایش تا سطح 68 هزار دلار را دارید

تحلیلگر: بیت کوین به پایین ترین سطح خود رسیده است، انتظار افزایش تا سطح 68 هزار دلار را دارید

به گفته تاجر ناشناس کریپتو که خود را «حباب‌گیر» بلانتز معرفی می‌کند،

بیت‌کوین احتمالاً به کف خود رسیده است و اکنون آماده صعود است.

در یک پست 15 اوت در X، معامله‌گر — معروف به پیش‌بینی صحیح بیت کوین 2018 (BTC) – اعلام کرد که ارز دیجیتال تکمیل شده است یک تصحیح ABC، که احتمالاً قیمت آن به حدود 68000 دلار می رسد.

تصحیح ABC یک مفهوم اساسی در نظریه موج الیوت است که برای تجزیه و تحلیل چرخه های بازار و پیش بینی حرکات قیمت در آینده استفاده می شود. تصحیح شامل سه موج است. موج A که اصلاح را آغاز می کند و برخلاف روند غالب حرکت و حرکت می کند. 

بخش دوم تصحیح، موج B، معمولاً بخشی از موج اول را در حالی که در جهت روند اصلی حرکت می‌کند، بازمی‌گرداند. موج C تصحیح را ادامه می دهد و اغلب فراتر از موج A گسترش می یابد.

اصلاح می‌تواند به ناظران بازار کمک کند تا نقاط معکوس احتمالی و نقاط ادامه را شناسایی کنند.

جالب است که یکی دیگر از تاجران رمزنگاری به نام Michaël van de Poppe، پیشنهاد کرد که بیت کوین اگر سطح پشتیبانی فعلی در 56000 دلار کاهش یابد، ممکن است تا 48000 دلار سقوط کند.

Van de Poppe همچنین به ارزش بازار ارزهای دیجیتال بیش از 2 تریلیون دلار اشاره کرد که تنها 0.8 درصد نسبت به 24 ساعت گذشته افزایش یافته است، که نشان می دهد بازار همچنان می تواند در حال اصلاح باشد.

تحلیل‌گر گفت این احتمال وجود دارد که بازار در یک یا دو هفته آینده، قبل از بازگشت دوباره، مقداری کاهش یابد.

سایر تحلیلگران نیز احساسات مشابهی دارند. کاپیتان فایبیک، یک تاجر دیگر با نام مستعار، فرض این است که بیت کوین پس از خروج از فاز بحرانی فعلی خود می تواند تا سقف 100000 دلار حرکت کند. این تحلیلگر اظهار داشت که ارز دیجیتال از اوایل سال 2024 در قالب یک الگوی گوه ای نزولی تثبیت شده است. 

آدام بک، مدیر عامل Blockstream نیز نظرات خود را با آنا توتووا از Coinstelegram در میان گذاشت و گفت که بیت کوین هنوز در مرحله اولیه چرخه صعودی است. 

طبق گفته‌ی کهنه‌کار بیت‌کوین، این ارز دیجیتال به طور بالقوه می‌تواند بیش از ۷۰۰ درصد نسبت به موقعیت فعلی‌اش افزایش پیدا کند و محرک‌های اصلی آن مدت زمانی است که سرمایه‌گذاران سکه‌های خود را نگه می‌دارند و همچنین عملکرد نقطه مبتنی بر بیت‌کوین است وجوه قابل معامله.

در زمان نگارش این مقاله، بیت‌کوین درست زیر سطح 60000 دلار معامله می‌شد و در طول 24 ساعت بهبود جزئی 0.1% داشت. 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا