اخبار روزفناوری

هند اولین تراشه هوش مصنوعی خود را با نام The Bodhi 1 از Ola رونمایی کرد، همچنین از نسل بعدی Ojas “Edge AI”، Sarv 1 “Cloud Native” و Bodhi 2 برای سال 2028 رونمایی کرد.

هند اولین تراشه هوش مصنوعی خود را با نام The Bodhi 1 از Ola رونمایی کرد، همچنین از نسل بعدی Ojas “Edge AI”، Sarv 1 “Cloud Native” و Bodhi 2 برای سال 2028 رونمایی کرد.

اولا، یک تولیدکننده خودرو هندی، اولین محصول داخلی کشور را طراحی، ساخت و راه اندازی خواهد کرد. تراشه هوش مصنوعی تا سال 2026، با استفاده از معماری ARM.

جدیدترین تراشه‌های هوش مصنوعی Ola بخش‌های بازار به سرعت در حال رشد در هند را هدف قرار می‌دهند، با ویژگی‌های Edge AI، Cloud Computing و گزینه‌های استنتاج

هیجان‌های هوش مصنوعی اکنون جهانی شده است و قدرت‌های بین‌المللی برای تسلط بر بخش خاصی با یکدیگر رقابت می‌کنند. با این حال، یک مرکز فناوری نوظهور در هند تصمیم گرفته است تا وارد این رقابت شود و یک شرکت خودروسازی داخلی به نام Ola، اولین تراشه هوش مصنوعی این شرکت را برای کمک به فرآیند خودران معرفی کرد. ادغام هوش مصنوعی در وسایل نقلیه خودران یک موضوع داغ در سراسر جهان بوده است، و با افشای راه حل داخلی شرکت هندی Ola، می توان گفت که این بخش در آینده به سرعت در حال رشد است.

با حرکت به سمت انتشار واقعی، Ola از چندین تراشه هوش مصنوعی رونمایی کرده است که هر کدام در سناریوهای خود تخصص دارند. مدیر عامل Ola، بهاویش آگاروال، ادعا می کند که برای هند حیاتی است که بخش هوش مصنوعی را به جای تکیه بر جایگزین های شخص ثالث بررسی کند. در حالی که این شرکت مجموعه تراشه های هوش مصنوعی خود را به طور گسترده فاش نکرد، چند پیشنهاد را به نمایش گذاشت که شامل سری تراشه های هوش مصنوعی Bodhi، به همراه پردازنده های بومی ابری Sarv-1 و تراشه هوش مصنوعی Ojas edge می شود. زرادخانه Ola مطمئناً به خوبی تزئین شده است و جزئیات اولیه مطمئناً ما را تحت تأثیر قرار می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا