اخبار روزفناوری

رنگ برنزی آیفون 16 پرو ممکن است برای همه مناسب نباشد زیرا بیشتر قهوه ای است تا رز، با تیتانیوم طبیعی که گزینه ایمن است

رنگ برنزی آیفون 16 پرو ممکن است برای همه مناسب نباشد زیرا بیشتر قهوه ای است تا رز، با تیتانیوم طبیعی که گزینه ایمن است

مدل‌های آیفون 16 پرو، مدل‌های پرچم‌دار این شرکت در سال جاری خواهند بود، زیرا یک نوع فوق نازک برای سال آینده در نظر گرفته شده است و فروش این شرکت را افزایش می‌دهد. نیازی به گفتن نیست که آیفون 16 پرو و ​​پرو مکس با مجموعه ای از نوآوری های خاص خود عرضه می شوند، در حالی که زبان طراحی کلی گوشی ها شبیه مدل های فعلی خواهد بود. برای مشخص کردن تفاوت آن با مدل‌های فعلی، اپل آیفون 16 پرو را در رنگ‌های جدید برنزی و تیتانیوم طبیعی معرفی خواهد کرد، اما ممکن است قبلی برای همه مناسب نباشد.

رنگ برنزی آیفون 16 پرو بسیار متفاوت است و اصلاً به گزینه شایعه رز نزدیک نیست

آیفون 16 پرو و ​​پرو مکس امسال با نمایشگرهای 6.3 و 6.9 اینچی کمی بزرگ‌تر می‌شوند، اما فاکتور فرم می‌تواند همان چیزی باشد که با کاهش حاشیه‌ها می‌توان به این موفقیت دست یافت. ما معتقدیم که این شرکت اندازه شاسی دستگاه ها را نیز اندکی افزایش خواهد داد و Pro Max بزرگترین آیفونی است که شرکت تا به امروز عرضه کرده است.

امروز، افشاگر سونی دیکسون تصویری را به اشتراک گذاشت که هر چهار مورد را نشان می دهد انواع رنگی آیفون 16 پرو، و ما احساسات متفاوتی در مورد گزینه برنز داریم. از نظر ظاهری، رنگ برنز برای سلیقه همه کمی بیش از حد قهوه ای است، به این معنی که تعداد زیادی از کاربران حاضر نیستند دستگاه را به دست بگیرند، اما می تواند نورپردازی نیز باشد. در حالی که قهوه‌ای یکی از راه‌های دیدن رنگ برنز است، همچنین کمی رنگ‌های زنگ‌زده و نارنجی می‌دهد.

iPhone 16 Pro Bronze and all colors

به غیر از iPhone 16 Pro برنزی، تصویر همچنین رنگ سفید یا نقره ای، مشکی و رنگ طبیعی تیتانیوم را نشان می دهد. در حالی که برنز یک رنگ خاص خواهد بود، تیتانیوم طبیعی که کمی خاکستری به نظر می رسد، گزینه ای امن برای بسیاری از کاربرانی است که نمی خواهند ظاهری پر زرق و برق داشته باشند. قبلاً اشاره شده بود که این شرکت گزینه رنگ رز را معرفی خواهد کرد، اما آخرین نشت همان تغییرات را منعکس نمی کند. احتمالاً اپل امسال رنگ های خاص تری را معرفی می کند تا گزینه های بیشتری را به کاربران ارائه دهد.

d8b1d986daaf d8a8d8b1d986d8b2db8c d8a2db8cd981d988d986 16 d9bed8b1d988 d985d985daa9d986 d8a7d8b3d8aa d8a8d8b1d8a7db8c d987d985d987 d985 66bf8ace77892

رنگ برنز جایگزین تیتانیوم آبی در خط تولید خواهد شد، در حالی که سایرین تقریباً شبیه به آیفون 15 پرو هستند. باید توجه داشته باشیم که اینها فقط نشت و حدس و گمان در این وضعیت هستند و گزینه های رنگ نهایی می توانند کاملاً متفاوت از آنچه می بینیم به نظر برسند. اپل مدل‌های آیفون 16 و آیفون 16 پرو را ماه آینده، احتمالاً در نیمه اول، عرضه خواهد کرد و ما آنها را با جزئیات کامل پوشش خواهیم داد. آیا آیفون 16 پرو برنزی را برای خود می خرید؟

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا