اخبار روزفناوری

Doom II: Ray Traced Comparison بهبودهای بصری خیره کننده را برجسته می کند

Doom II: Ray Traced Comparison بهبودهای بصری خیره کننده را برجسته می کند

یک ویدیوی مقایسه Doom II: Ray Traced این هفته به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شد، برجسته کردن بهبودهای بصری خیره کننده ای که مد ردیابی مسیر برای بازی کلاسیک به ارمغان می آورد.

ویدیو، که توسط Cycu1 گردآوری شده است، عملکرد بسیار خوبی دارد. این کار نه تنها نشان می‌دهد که بازی با ردیابی مسیر چقدر خیره‌کننده به نظر می‌رسد، بلکه تا چه حد اتمسفر آن بهبود یافته است، که باعث می‌شود بازی در بعضی مواقع شبیه یک بازی ترسناک باشد. متأسفانه، ردیابی مسیر گاهی اوقات شناسایی دشمنان را در تاریکی دشوار می کند، که انتظار می رود، اما این فقط یک مشکل جزئی است در مقایسه با اینکه بازی با ردیابی مسیر چقدر بهتر به نظر می رسد.

2024 و 2025 سال‌های خوبی برای طرفداران سری‌های ایجاد شده توسط id Software خواهند بود. علاوه بر Doom II: Ray Traced، انتشار مجدد رسمی اولین دو ورودی در سریال ها اوایل این ماه راه اندازی شدند. آنها با Doom: The Dark Ages دنبال خواهند شد، یک برداشت خونین قرون وسطایی از فرمول سری، که در سال 2025 جنایات دیوانه وارتری را بر روی رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس ارائه می کند.

آخرین ورودی اصلی این مجموعه Doom Eternal است. با بررسی بررسی

ما می‌توانید درباره آن اطلاعات بیشتری کسب کنید.

doom ii ray traced comparison d8a8d987d8a8d988d8afd987d8a7db8c d8a8d8b5d8b1db8c d8aedb8cd8b1d987 daa9d986d986d8afd987 d8b1d8a7 d8a8d8b1d8acd8b3 66bf7eea9305c

Doom Eternal یک بازی درخشان است که جانشین شایسته ای برای نسخه قبلی است. در حالی که بازی اینجا و آنجا تلو تلو می خورد، سعی می کند چیزی باشد که واقعاً نباید باشد، گیم پلی فوق العاده بیش از هر مشکلی را جبران می کند. اگر کمپین را به تنهایی دنبال کنید، Doom Eternal ارزش زمان و پول شما را دارد، به خصوص اگر Doom را دوست داشتید. من روی چند نفره فروخته نمی‌شوم، زیرا به نظر می‌رسد که این بازی کمی بیش از حد نامناسب است.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا