اخبار روزفناوری

فروش بازی های ویدیویی در ماه جولای در اروپا علیرغم عدم انتشار عمده افزایش یافته است

فروش بازی های ویدیویی در ماه جولای در اروپا علیرغم عدم انتشار عمده افزایش یافته است

همانطور که از عنوان پیداست، فروش بازی های ویدیویی در ماه جولای در سراسر اروپا افزایش یافت که ممکن است بسیار عجیب به نظر برسد. این ماه در هیچ پلتفرمی عرضه نشده است، اما 2.4 میلیون بازی ویدیویی در ژوئیه فروخته شد، 3.4% افزایش سالانه.

با توجه به کمبود شدید نسخه‌های اصلی در هر پلتفرمی در ماه جولای، افزایش فروش بازی‌های ویدیویی قابل توجه است. با نگاهی به ده برتر ماه جولای، Luigi’s Mansion 2 HD تنها بازی موجود در لیست است که امسال منتشر شده است، با هر بازی دیگری از سال گذشته، از جمله پرفروش ترین EA Sports FC 24.

در حالی که برای برخی، افزایش ناگهانی فروش EA Sports FC 24 ممکن است شوکه کننده باشد، با توجه به برگزاری مسابقات قهرمانی اروپا در ماه جولای، تعجب آور نیست. به همین دلیل، EA Sports FC 24 در جولای امسال 69 درصد بیشتر از FIFA 23 در سال گذشته فروش داشت.

با نگاهی بیشتر به حقایق، جولای شاهد تبلیغات بازی های زیادی بود که به افزایش فروش بازی های خاص کمک کرد. به عنوان مثال، بازی Hitman Absolution که در ابتدا در سال 2012 منتشر شد، یک تبلیغ رایگان بازی در آمازون پرایم داشت که به طور قابل توجهی بازی را تقویت کرد. به دلیل ارتقاء، Hitman Absolution شماره هشت در لیست بود.

بازی‌هایی مانند Grand Theft Auto V همچنان در صدر قرار می‌گیرند و در رتبه دوم لیست قرار می‌گیرند و Elden Ring به جایگاه سوم می‌رسد. در رتبه دهم، It Takes Two در لیست قرار دارد که با توجه به عرضه بازی در سال 2022، جای تعجب دارد.

با توجه به نسخه‌های جدید، EA Sports College Football 25 در بریتانیا بسیار موفق بود، اما در جدول‌های اروپایی در رتبه ۳۹ قرار گرفت.

در حالی که فروش بازی در سراسر اروپا در ماه ژوئیه افزایش یافته بود، نمی توان در مورد فروش کنسول چنین چیزی را گفت. 263000 واحد کنسول در بازارهای خاص فروخته شد، به استثنای بریتانیا و آلمان. در مقایسه با سال گذشته، این کاهش چشمگیر 46 درصد است. در ماه جولای، پلی استیشن 5 پیشتاز فروش بود اما همچنان نسبت به سال گذشته شاهد کاهش 56 درصدی بود. نینتندو سوییچ در رتبه دوم لیست قرار دارد و همچنین شاهد کاهش هستیم. با این حال، افت برای Nintendo Switch به طور قابل توجهی کمتر است و 29٪ سال به سال است.

در رتبه سوم، سری Xbox کمترین فروش کنسول را در سال جاری داشت، اما همچنان کسری نسبتاً سنگینی را نسبت به سال قبل تجربه می‌کرد. در مقایسه با ژوئیه گذشته، آنها 42٪ کاهش در فروش تمام سری Xbox داشتند.

d981d8b1d988d8b4 d8a8d8a7d8b2db8c d987d8a7db8c d988db8cd8afdb8cd988db8cdb8c d8afd8b1 d985d8a7d987 d8acd988d984d8a7db8c d8afd8b1 d8a7d8b1 66bf528e0d032

این ماه، هیچ خبر مهمی در مورد کنسول‌های جدید یا عرضه‌های اصلی جدید وجود نداشت. مردم همچنان بی‌قرار منتظر Nintendo Switch 2 هستند، اما به نظر می‌رسد مدتی نیست که عرضه شود.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا